50

2.2K 202 12
                                    

For Zawgyi

(A/N တိုသြားရင္ Gomen 😍 )

" ဤေက်ာင္းတြင္ ပညာသင္ၾကားခဲ့ေသာ စက္မႈအင္ဂ်င္နီယာပထမႏွစ္ ေက်ာင္းသား ေမာင္ေကာင္းၪီးေဝ အား ေက်ာင္းမွ ထုတ္ပယ္လိုက္သည္ ... သင္ ေမာင္ေကာင္းၪီးေဝသည္ ဤေက်ာင္းႏွင့္လံုးဝမသက္ဆိုင္ေတာ့ပါ ... သင့္အေနႏွင့္ ဤေက်ာင္းသို႔လာေရာက္ရန္ မလိုအပ္ေတာ့ပါ ... သင္သည္ ဤေက်ာင္းႏွင့္ လံုးဝမသက္ဆိုင္ေတာ့ပါေၾကာင္း ကြၽႏ္ုပ္၌ရိွေသာ အခြင့္အာဏာအရ သင့္အား သံုးႀကိမ္တိုင္တိုင္ အမိန္႔ေပးသည္ .. သင္သြားလိုရာသြားႏိုင္ၿပီ "

ေက်ာင္းမၿပီးေသးခင္ ေသဆံုးသြားသူ ေက်ာင္းသားတစ္ေယာက္ကို ေက်ာင္းထုတ္ရသည္က လုပ္ေနက် အစဥ္အလာပင္ျဖစ္သည္ ...

သြက္လက္ၿပီး ခင္မင္ဖြယ္ေကာင္းသည့္ ပထမႏွစ္ စက္မႈေက်ာင္းသားေလးက ႏွလံုးေရာဂါနဲ႔ဆံုးသြားသည္ဆိုတာသာ သူတို႔သိသည္ ... အမွန္တကယ္ ဘာေၾကာင့္ ေဆးရံုမွာတက္ေနၿပီး အေမာေဖာက္ရသလဲ ဘယ္သူမွမသိ ... ယုတ္စြအဆံုး အနီးကပ္ေပါင္းေသာ သူငယ္ခ်င္းမေလးႏွစ္ေယာက္ပင္မသိ ...

" ငါတို႔ကို ဘယ္ေတာ့ေျပာျပမွာလဲ ေအာင္ထြန္း "

ငိုထား၍ နီရဲမို႔အစ္ေနေသာ ေမႏွင္းနဲ႔ေဝဇင္က စကားအေျပာမခံပဲ ေရွာင္ေနေသာ ေအာင္ထြန္းကို ယေန့ေတာ့ ေခ်ာင္ပိတ္ဖမ္းလိုက္ၾကသည္ ...

" ဘာကိုေျပာျပရမွာလဲ "

မသိသလို နားထင္ကိုကုတ္ကာ ေအာင္ထြန္းေျဖေတာ့ ေဝဇင္က ဟီးကနဲ ငိုခ်သည္ ... ေမႏွင္းကေတာ့ ေအာင္ထြန္းမ်က္ႏွာကို ေစ့ေစ့ၾကည့္လာသည္...

" ေဝ့လည္​ေၾကာင္ပတ္ လုပ္မယ္ စိတ္မကူးနဲ႔ ေအာင္ထြန္း ... ေကာင္းေကာင္းရဲ့ case ကိုကိုင္ခဲ့တဲ့ ေဒါက္တာျမတ္ကိုကိုက ငါ့ေလးေလးပဲ "

" ေၾသာ္ "

ေၾသာ္တစ္ခြန္းသာဆိုၿပီး ေဘးရိွ လမ္းေဘးအုတ္ခံုတြင္ ထိုင္ခ်လိုက္ေသာ ေအာင္ထြန္း .... ထိုင္ငိုေနေသာ ေဝဇင္ကိုပါ တစ္ရႉးေလး ထုတ္ေပးလိုက္ေသးသည္ ...

" ဘယ္သူလဲ "

" ဘာကိုလဲဟာ အစမရိွအဆံုးမရိွ "

လြယ္အိတ္ကို ဟိုသည္ ျပန္ၾကည့္ရင္း ျပန္ေမးလာပါေသာ ေအာင္ထြန္း .... အဆံုးထိ ေျဖမည့္ပံုမရိွ ..

သိပ္ခ်စ္လို႔ - သိပ်ချစ်လို့ ( Completed )Donde viven las historias. Descúbrelo ahora