Ben geldim umarım yeni bölümü beğenirsiniz. Aslında bu bölümü bir okuyucuma ithaf edecektim ama mesajlarım silindiği için adını bulamadım. Lütfen kusura bakma canım eğer yine mesaj atarsan diğer bölümü sana ithafeten yazarım.
Ruhumu dinlendiren müzik ile bir kaç saniye gözlerimi kapatım alnımı Kenan'ın, çenesine yasladım. Evlendiğime hala inanamıyordum. Üstelik önceleri deli gibi korktuğum adamla... Müziğin durması ile ilk dansımız da bitmişti. Başımı kaldırdığımda Kenan, alnımı sahiplenici bir öpücük bıraktı. Beğeniyle yüzüme bakan gözleri, gözlerimde durduğunda yutkunarak alnını alnıma yasladı. Siyah olan gözleri daha çok kararmış menevişleri tamamen siyaha dönüşmüştü. Göz bebeklerimi titretecek kadar yoğun bakan gözlerinden gözlerimi kaçırdım.
"Benimsin, sadece bana aitsin."
Dudağımın ucuna küçük bir öpücük bırakıp geri çekildiğinde derin bir nefes aldım.
" Şimdi seni kaçırsam."
" Kenan..."
" Kimsenin kadınıma bakmasını istemiyorum. Şuan katil olabilirim."
" Çok kıskanç bir kocam var galiba."
Gülerek bunu söylediğimde Kenan, başımı göğsüne bastırarak çenesini baç ucuma yasladı.
" Kimse görmesin güneş gibi parlayan gülüşünü kadın, kocan fazlasıyla kıskanç bir adam."
Sesindeki tınıdan mutlu olduğu anlaşılıyordu Kenan'ın. Nadir görülen gülümsemesi ile yüzüme bakıp elini belime sararak beni göğsüne yasladı.
" Seni bir kaç arkadaşımla tanıştırmak istiyorum Sare'm."
Başımı olumlu anlamda salladığımda
elini belimden çekmeden yavaş adımlarla misafirlerin yanına ilerledik. Kenan'ın yaşlarında olan iki adam, Kenan'a sarılıp mutluluklar diledikten sonra beğeniyle bana baktılar.
" Suat ve Enes yakın arkadaşlarım olur Sare'm. "
" Sonunda Kenan'ın aklını başından alan kadını tanıma şerefine nail olduk. Memnun oldum Sare ve mutluluklar dilerim."
Suat, elini uzattığında tebessüm ederek elini sıktım.
" Bende memnun oldum Suat, teşekkür ederim."
Kenan, çatık kaşlarla elimize bakıp belimde olan elini sıkılaştırdı. Elimi geri çektiğimde bu sefer de Enes, elini uzatmıştı.
" Kenan'ın neden seni sakladığını şimdi daha iyi anladık. Göz kamaştıran bir güzelliğin var. Kenan, çok şanslı bir adam."
Enes, elimi öpecekken Kenan, elimi geri çekerek çatık kaşlarla arkadaşlarına baktı.
" Gözlerinizi elinize vermemi istemiyorsanız karıma öyle bakmayı kesin.!"
" Bizden de mi kıskanıyorsun Kenan."
Suat'ın sorusuyla Kenan'ın keskin gözleri Suat'ı bulunca, Suat boğazı temizleyip gözlerini kaçırdı.
" Gerçek olmayacak kadar güzel bir eşin var Kenan, hem baksana kimse gözlerini alamıyor karından."
Enes'in beğeniyle bakan gözlerinden gözlerimi kaçırıp Kenan'a baktığımda sinirden gözünün seğirdiğini gördüm.
" Kenan, sakin ol seni kızdırmak için yaptığını biliyorsun. Sende boş boş konuşma Enes."
Suat, Enes'e uyarı dolu bakışlar atınca Enes, omuz silkip keyifle elinde ki içkiden bir yudum aldı.
" Kenan'ın kıskançlık için kaç leş sereceğini merak ediyorum."
Enes'in keyif dolu sesiyle korkuyla Kenan'a sığındım.
" Kenan..."
Öfkeden kızaran gözleriyle bana baktığında elimde olmadan titremeye başladım.
" Enes'in şaka anlayaşı biraz farklıdır güzelim, zamanla alışırsın."
Başımı sallayıp Kenan'ı delirtmekten zevk alan iki adama baktım. Kenan gibi ikisinin de yüz hatları sert ve soğuktu. Giydikleri siyah takımları ve sert duruşlarıyla filmlerde ki katillere benziyorlardı. Onların bu aurası yüzünden ister istemez ürperiyordum.Kenan'ın arkadaşlarının yanında ayrılıp diğer misafirlerin de tebriklerini aldıktan sonra kızların çığlıkları ile çiçeğimi atmak için hazırlandım. Hakan ve Fatih de kızlara katıldığında sırtınımı onlara döndüm. Gözlerim Kenan'ı aradığın da sağ tarafımda Suat ve Enes ile kızgın bir şekilde konuştuğunu gördüm. Kenan'ın anlattıkları ile Suat, başını olumlu anlamda salladığında Enes'in gözleri beni buldu. Yüzümde ki gülümseme yavaşça solarken yüzüme bakarak bir şeyler söyledi ve Kenan'ın gözleri hemen beni buldu. Yüzündeki sert ifadeyi yok edip hayranlıkla bana bakıp arkadaşlarına bir şeyler söyleyip hızla bana doğru gelmeye başladı. Sert adımları ve yıkılmaz görünüşü ile herkesin gözlerini üzerine çekebiliyordu. Bazıları, Kenan'a hayranlıkla bakarken çoğu kişinin gözlerinde korku vardı. Kenan'ın sert ve soğuk yapısından dolayı ondan çekiniyor yada korkuyorlardı galiba.
Kenan, bir adım mesafeyle önümde durup parmak uçlarıyla yanağımı okşayıp gözlerime baktığında titrek bir nefes aldım. Gözlerinde ki yoğunluk beni nefessiz bırakıyordu.
" Hadi güzelim arkadaşların çiçeği atmanı bekliyor."
Kenan, elini çektiğinde elimde ki buketi arkama attığımda Kenan, beni kolları arasına aldı hemen. Çıplak omuzuma dudaklarını bastırdığında titreyen ellerimle beline sıkıca tutundum. Kenan, başını boynuma gömüp kokumu içine çekerek sert bedenini yasladı ince bedenimi.
" Evimize gidelim artık Sare'm."
Boynuma vuran sıcak nefesi ile tüylerim diken diken olurken Kenan, başını kaldırıp arzudan kararmış gözlerle dudaklarıma baktı.
" Önce annemin yanına gitsek olur mu.? Birkaç gün onu göremeyeceğim için gitmeden önce yine görmek istiyorum Kenan."
" Tamam güzelim."
Kenan, elimi sıkıca tuttuğunda arkadaşlarımın yanına gittik. Merve, çiçeği aldığı için gülerken İrem, surat asıyordu. Neymiş efendim neden çiçeği ona atmamışım.
" O kadar da bağırdım sesimi duyup bana atman için pamuğum."
" attım ama Merve senden daha hızlı çıktı boncuğum."
Meral teyze ve Faruk amca yanıma geldiğinde ikisinin de ağladığı kızaran gözlerinden anlaşılıyordu. Faruk amca ağladığını belli etmemek için gözlerini kaçırdığın Meral teyze dolan gözleriyle bana sarıldı.
" Gözümüzde hep küçüktün kara gözlü kuzum, bugün gelinliğin içinde seni gördüğümüzde anladık kızımızın büyüdüğünü yuva kuracak yaşa geldiğini. Hep mutlu yavrum."
" Her şey için teşekkür ederim Meral teyze, siz olmasaydınız annemle birlikte sokaklarda kalırdık. "
Meral teyzeden ayrılıp dolan gözlerimle Faruk amcaya baktım. Ağlamamak için gözlerini benden kaçıran baba olmanın hakkını veren güzel adama...
" Hadi Faruk bey yaşlandıkça sulu gözlü bir adam oldun."
Meral teyze göz yaşlarını silerek Faruk amcanın koluna dokunduğunda yine sevgiyle baktı gözleri yüzüme. Titreyen elleriyle elinde tuttuğu kutuyu bana uzattığında şaşkınlıkla kadife kutuyu elime aldım. Kutuyu açtığımda ise göz yaşlarımda akmaya başlamıştı.
" Faruk amca ben bunu kabul edemem."
" Sen benimde kızım değil misin.?"
" Kızınım ama... "
" Aması yok güzel yavrum. Seni de İrem kadar sevdim hep. Sare evlendide kimsesi yok dedirtmem kimseye. Buda ailesinin hediyesi desinler. Hanımla birlikte seçtik sen sarı sevmiyorsun diye beyaz altın aldım. Daha güzellerine layıksın ama bu yaşlı adam sadece bu kadarını alabilecek güçte."
Ağlayarak benden şevkatini ve sevgisini hiçbir zaman esirgemeyen koca yürekli adama sarıldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TUTSAK
General FictionKenan," Burdan kaçamazsın..! Buna asla izin vermem sen benimsin anla bunu... Saklandığım yerden nefes dahi almadan bekledim çünkü o benim nefes alışlarımı bile biliyordu.... Kenan hasta bir adamdı, bağımlıyıdı.. Ve bu hastalık ne yazık ki bendim...