Vecs, sarūsējis pakavs, kam jākļūst jaunam. Ērgļa spalva, kurai jāraksta ar asinīm. Vaska svece, kurai jādeg ar mūžīgo liesmu. Un ne mazākās nojausmas, ar ko lai sāk.
Dante nopūtās. Vai pārējiem gāja tik pat slikti? Izpildīt šos uzdevumus... Vai tas elfs bija pavisam sajucis prātā?
Atvērās durvis un kāds ienāca. Dante palūkojās turp. Nācēja bija viņas vecuma meitene gaišā blūzē un tumši pelēkos svārkos. Mati viņai bija savākti vienkāršā bizē un viņa nesa spaini un lupatu.
- Piedodiet, es nezināju, ka šeit kāds būs,- Viņa sastinga, ieraugot Danti,- Atvainojos par traucēšanu, es ieradīšos vēlāk.
- Nē, paliec!- Dante uzsauca,- Kas tu esi?
- Tikai viena no cilts pārstāvju un cilvēku jaukteņiem, kuri nodarbināti muižā,- Meitene paskaidroja,- Viens no maniem vecvecākiem ir elfs.
- Tātad tu esi tā kā ceturtdaļelfs,- Dante konstatēja. Varbūt šī meitene varēja palīdzēt?- Kā tevi sauc? Es esmu Dante... Andante.
- Jūle.
- Klau, Jūle, tu nezini, ko lai es daru ar šiem?- Dante norādīja uz spalvu, pakavu un sveci.
- Jums noteikti ir pateikts, kas ar tiem jāizdara.
- Pakavam atkal jākļūst jaunam, svecei jādeg ar mūžīgu uguni, spalvai jāraksta ar asinīm. Bet kā lai es to panāku?
- Tur droši vien nepieciešama elementu maģija... Vai varbūt glamūrs? Lai gan... Spalvai... Tā laikam ir asins maģija. Vai kādas pārvērtību burvestības,- Jūle nopētīja priekšmetus,- Piedodiet, bet man nav ne jausmas. Es pati droši vien sāktu ar zemes maģiju pakavam, uguns maģiju svecei un ūdens un gaisa maģijas spalvai.
- Paldies,- Dante pamāja ar galvu.
Jūle atkāpās un sāka darīt savu darbu. Dante vēroja vienaudzi. Vispirms Jūle savilka vienu roku savādā žestā un ar to pamāja spaiņa un lupatas virzienā. Dante centās atdarināt žestu. Tad meitene ar plaukstas vēzieniem lika lupatai tīrīt. Tad Dante ievēroja, ka Jūle ar otru roku dara kaut ko citu, un, ka no grāmatu plauktiem, dīvāna apakšas, paklāja un visa cita laukā vēlās putekļu un kāda rozā, viegli mirguļojoša pulvera kamoli.
- Gaisa maģija..?- Dante minēja.
Jūle apstiprinoši pamāja ar galvu,- Pat tiem, kuriem cilšu spēks ir ļoti vājš, spēj to izmantot.
- Būtu daudz vieglāk, ja man būtu pateikts, kas tieši jādara.
- To nevar paskaidrot, tas ir jāsajūt,- Jūle atteica, pabeigusi darbu,- Uz redzēšanos?
Dante tikai domīgi pamāja ar galvu. Elementu maģija, glamūrs... Kāpēc nevarēja paskaidrot tā, lai viņa kaut ko arī saprastu? Un kas bija asins maģija un pārvērtību burvestības?
Viņa paņēma pakavu un pagrozīja rokās. Pirksti nosmērējās ar rūsu un viņa nolika dzelzs gabalu atpakaļ uz galda.
Dzelzs gabalu...
Prātā iešāvās kāda ideja, bet tur būs vajadzīga palīdzība.
YOU ARE READING
Četru Asiņu Mantiniece | ✔
Fantasy2016‐2019 tiem, kas šo redz - padodiet ziņu, ja vēlaties pievienoties latviešu wattpada whatsapp čatā :) ___ ~ Tas, ko tu uzskatīji par muļķīgu bērnu skaitāmpantu, ir patiesība, bet tas, kas tev bija realitāte, ir tikai cilvēku māņi. ~ Jo četras maģ...