Sveiki, lasītāji!
Vispirms, vēlējos pateikties, ka jūs esat izlasījuši šo stāstu līdz galam un tikuši līdz pat šejienei. Paldies jums par to!
Vēl gribēju piebilst, ka es noteikti šeit kaut ko vēl centīšos labot un pārlabot, jo šajā stāstā ir daudz nepilnību un be līdz galam saprotamu lietu, pie kā man vēl jāpiestrādā. Bet to ne tagad, kaut kad nākotnē, jo pašlaik man ir laiks pievērsties jaunajiem stāstiem. "Četru asiņu mantiniece" visticamāk paliks publicēts.
Šim stāstam turpinājums it kā nav plānots, bet, ja pieteiksies gana daudz lasītāju, es varu rakstīt arī turpinājumu, kur vairāk varēs iepazīt arī šī stāsta pasauli.
Ceru, ka jūs nekur nepazudīsiet, un turpināsiet lasīt arī pārējos manus stāstus!
Autore.P.S.
[30.08.22.]
tikko beidzot pārlasīju šo stāstu. te ir daudz problēmu, kurām pievērsties man pašlaik nav laika. nobeigums ir pārlieku sasteigts. ir ļoti iespējams, ka kaut kad nākotnē no jauna publicēšu citu šī stāsta versiju.___
Vēlējos jums pastāstīt, kā es šo stāstu rakstīju. Tādēļ lejā varat redzēt visas tās dīvainības, kas radušās, rakstot šo stāstu.* sākšu ar vismuļķīgāko pārrakstīsanos jau prologā: "sūnsarkans" un "asinszaļš" jeb "jāpaskaidro, kādi ir tie kristāli tā, ka visi var saprast"
Starp citu – šī man ir ierasta problēma, jo agrāk ir bijušas arī tādas krāsas kā "rubīnzaļš" un "smaragdzils"* "sarūsējis pakavs" vietā ļoti bieži nejauši uzrakstīju "sapelējis pakavs"
* "aizej uz dzeguzes ligzdu" – tas nekas, ka dzeguzēm nav ligzdu.
* fragments ar 60 vārdiem. 7 no tiem – "tumsa" dažādos locījumos, 4 "sveces" un vēl trīs reizes "pustumsa". Vēl pāris reižu Daneka vārds, trīsreiz pieminēta Dante. Nu jā, un vēl pāris darbības vārdi un daudz personvietniekvārdu. Īsti nekā cita.
* Epilogu man nācās pārrakstīt četras reizes, jo visu laiku nejauši iekļāvu tēlus, kuri iepriekšējās nodaļās bija gājuši bojā.
* "Reizē ar cilvēkiem radās arī divas citas ciltis – elfi, fejas, vampīri un vilkači."
* Kauliņu mešana par varoņu likteņiem final battle laikā. DotaLv, vai vēl atceries?
(Šī, pēdējā, sadaļa bija ļoti spontāna ideja, tāpēc es papildināšu šo, ja atcerēšos vēl kaut ko, ko vēlējos šeit rakstīt)
YOU ARE READING
Četru Asiņu Mantiniece | ✔
Fantasy2016‐2019 tiem, kas šo redz - padodiet ziņu, ja vēlaties pievienoties latviešu wattpada whatsapp čatā :) ___ ~ Tas, ko tu uzskatīji par muļķīgu bērnu skaitāmpantu, ir patiesība, bet tas, kas tev bija realitāte, ir tikai cilvēku māņi. ~ Jo četras maģ...