23.

50 10 0
                                    

Kādā brīdī uzradās arī Dantes īstais glābējs - feja Ērons, kuram viņa tā īsti nekad nebija patikusi. Viņš noklausījās, ko teica Daneks, ko Kors, ko Kajs, un ar maģiju, kas Dantei šķita kā viegla vēja plūsma gar ādu, atgrieza viņai normālo redzi.
– Jūs, jaukteņi, esat bīstami,– Viņš tikai pateica,– Nāc līdzi. Puiši, jūs nē.
Dante sekoja vīrietim. Viņi devās uz kādu torni un pa apaļām vītņu kāpnēm devās augšup. No sienām strāvoja dzestrums. Dante trīcēja - šķita, ka saltās sienas izsūc no viņas visus spēkus.
Esam galā,– Feja apstājās pie koka durvīm kāpņu galā un pieklauvēja. Pagāja krietns brīdis, līdz Dante saprata, ka vīrietis runājis viņai prātā.
Durvis atvērās. Viņos lūkojās Feju valdniece. Dante atcerējās - viņas vārds bija Lorēna.
Abas fejas saskatījās, un Dante juta, ka viņi mēmi sarunājas. Šķita, ka Ērons skaidro, kas noticis, lūdz palīdzību. Lorēna visbeidzot viņu pārtrauca ar asu galvas mājienu un devās laukā no telpas.
Tātad tu esi izdomājusi lietot mūsu maģiju, ja?– Viņa nopētīja meiteni. Balss ledaini iecirtās meitenes prātā.
– Tas bija nejauši,– Dante nomurmināja.
Jūs visi četri no tēva esat mantojuši vampīru, un no mātes - feju asinis. Jūs neesat elfi un vilkači, lai ko arī citi domātu. Jums izpaudīsies feju un vampīru spēks, ne vilku un elfu. Šis ir tikai pirmais pierādījums tam.
Dante klusēja. Ko gan lai viņa atbild?
– Kādus tu redzēji brāļus un māsu?
– Kors bija visādu toņu zaļā krāsā,– Dante brīdi gaidīja, lai saprastu, vai pareizi sapratusi jautājumu,– Mia bija asinssarkana ar citu krāsu lāsumiem. Līru es tā īsti neredzēju...– Viņa centās atcerēties.
Alīrionu tu redzētu mākoņainu debesu krāsā,– Sieviete turpināja,– Viņi visi izskatās kaut cik līdzīgi tām ciltīm, kurās nokļuvuši. Bet tu esi problēma - tevī ir visas krāsas vienlīdz daudz, un tās nenonāca viena otru, kā sākumā cerējām. Es gaidīju, ka vai nu feju, vai vampīru asinis gūs virsroku, bet tā nenotiek. Andante, tu esi bīstama.
Dante joprojām klusēja. Viņi kāpa lejup pa kāpnēm, un meitene domāja, cik jau reižu viņa šeit bija nosaukta par bīstamu. Vairs jau nevarēja saskaitīt.
Viņa nejutās bīstama - tikai apjukusi.

Četru Asiņu Mantiniece | ✔Where stories live. Discover now