29.

63 9 2
                                    

Četrotnei bija jādodas uz telpu, kas Dantei jau bija līdz riebumam pazīstama. Šoreiz nebija ne akmens galda, ne sarūsējušu pakavu vai stilka ložu un tamlīdzīgu lietu, bet pustumsa, drēgnums un neomulīgā sajūts bija palikušas.
Viņus sagaidīja visa cilšu padome – elfs Alans, vampīre Daēna, feja Lorēna un vilkacis Cespers. Pēc brīža parādījās arī otra feja – Daneka un Kaja tēvs Ērons.
– Nostājieties apļa iekšpusē,– Viņš uzrunāja jauniešus. Tikai tad Dante ievēroja, ka uz zemes ar krītu uzzīmēts aplis.
Kad jaunieši nostājās tajā, vīrietis pietupās un ar savādām plaukstu kustībām sāka zīmēt apkārt rūnas. Līrs neuzkrītoši ar kāju pabraukāja apļa līniju un rūnas, bet nekas neizbojājās.
– Lilijai un Aidenam tas būs jādara atsevišķi?– Malā stāvošais vilkacis vēlējās zināt.
– Viņiem ir daudz vairāk jāaizmirst. Tur nepieciešamas pavisam citas zīmes.
– Tātad jā?
Feja apstiprinoši pamāja ar galvu un turpināja veidot rūnu rakstus. Rūnas uz vēsās akmens grīdas mirdzēja tumši violetas. Dante mazliet samiedza acis un varēja saredzēt, kā ap vīrieti staro violeti zils mirdzums.
Kad savādie raksti, kas apvijās ap apli, bija pabeigti, feja piecēlās un notīrīja no apģērba putekļus.
Vīrietis palūkojās uz jauniešiem. Acīs bija riebums, bet ne pret viņiem. Dante bija redzējusi, cik lēni viņš veidoja rūnas. Šķita, ka vīrietis nevēlas darīt to, kas bija jādara.
Visbeidzot viņš tomēr sāka runāt.
– Amkor, tu, elfa un vampīra jaukteņa Aidena un fejas un vilkača jauktenes Lilijas pirmdzimtais dēls, tiec pasludināts par četru cilšu nodevēju un tev tiek piespriests sods spēju atņemšana un izraidīšana uz mūžu,– Vīrieša acis iemirdzējās tik pat piesātināti violetā tonī kā pirms tam raksti uz zemes. Koru ietina mirdzošs, pelēks plīvurs.
– Amēlija, tu, elfa un vampīra jaukteņa Aidena un fejas un vilkača jauktenes Lilijas vecākā meita, tiec pasludināta par četru cilšu nodevēju un tev tiek piespriests sods spēju atņemšana un izraidīšana uz mūžu,– Dante nespēja saredzēt māsu cauri ciešajam maģijas apvalkam.
– Andante, tu, elfa un vampīra jaukteņa Aidena un fejas un vilkača jauktenes Lilijas jaunākā meita, tiec pasludināta par četru cilšu nodevēju un tev tiek piespriests sods spēju atņemšana un izraidīšana uz mūžu,– Katrs vārds bija arvien klusāks. Dante vairs neredzēja neko, kas notika viņai visapkārt. Gar acīm skrēja ainas, kas bija pārāk straujas, lai acis spētu tās uztvert.
– Alīrion, tu, elfa un vampīra jaukte...
Dante juta, kā pār ādu skrien šermuļi. Kājas vairs nespēja viņu noturēt atāvus un meitene krita, bet nepiezemējās uz cietās grīdas. Mirdzums, kas viņu ieskāva, bija kā kūniņa, kas turēja meiteni un neļāva viņai nokrist. Tā arvien vairāk sabiezēja un spieda meiteni.
Prāts grima miegā, kam Dante centās pēdējiem spēkiem pretoties. Bailes visu aizmirst viņu dzina uz priekšu, līdz dūmaka iespiedās viņai degumā un rīklē, ieskāva ādu un nosedza acis.
Pamazām dūmaka atkāpās no četriem jauniešiem, kas sastinguši stāvēja un neko neredzošām acīm lūkojās uz priekšu.

___

Sveiki, lasītāji!

Zinu, ka pašlaik šķiet – šīs ir beigas un nekas vairs nevar notikt, tomēr, lūdzu, palieciet šeit, jo ar Danti mēs atkal tiksimies jau pēc divām nodaļām!

Turklāt, tā kā stāstā nupat notika pamatīgs pagrieziens, vēlējos noskaidrot, ko jūs par to pašlaik domājat.

Paldies, ka lasāt,
Autore.

Četru Asiņu Mantiniece | ✔Where stories live. Discover now