- Vai varu aizņemties okeri?- Dante kādu vakaru jautāja, kad visi jaunieši jau bija sapulcējušies teltī,- Man jāatjauno rūnas.
Kajs pastiepa viņai nelielu trauciņu ar jau sagatavotu okera krāsu un smalku otiņu ar irbulīti otrā galā.
- Paldies,- Dante pamāja ar galvu un atrocīja piedurkni. Uz kreisās rokas viena zem otras vīdēja trīs zīmes. Feju un vampīru vairogs, kas izskatījās kā nepabeigts trīsstūris ar īsu līniju vidū. Vilkaču vairogs, kas bija trīs paralēlas līnijas un aplis virs tām. Un elfu bruņas, kas atgādināja burtu b.
Uz labās rokas bija aktīvās rūnas. Ap plaukstas locītavu vijās raksts, kas sevī iekļāva dziedināšanas zīmes un vēl kaut ko. Elfu maģija. Dante uzmanīgi ar otiņu to atjaunoja. Virs tās, uz delnas, atradās trīsstūris ar aizkrāsotu apli vidū. Dante pabeidza to un gaidīja, kamēr aplis nožūs. Šī bija tēva uzzīmēta rūna un tā simbolizēja visu cilšu vienotību. Par rūnas reālo pielietojumu viņa neko nezināja, bet tādas bija visiem. Uz īkšķa bija neliela bezgalības zīme, kas viņu vienoja ar Elisu. Tēvs bija uzstājis, ka būs drošāk, ja katram dumpiniekam būtu partneris un visi pieskatītu viens otru. Un pēdējā rūna uz plaukstas stiepās no mazā pirkstiņa augšas līdz pat plaukstas pamatnei. Enerģijas apkopojuma rūna. Vēl uz apakšdelma atradās arī pāris maģijas rūnas un vilkaču pārvēršanās zīme. Dante pielaboja arī tās.
- Paldies,- Viņa atdeva okeri Kajam, cenšoties neizsmērēt pēdējo rūnu, kas vēl nebija līdz galam izžuvusi.
- Tev vajag vēl dažas,- Daneks piecēlās un paņēma krāsvielu,- Redzēt asāk, dzirdēt tālāk. Tās tieši tā arī sauc.
Viņš atglauda Dantes matus un pie deniņiem kaut ko ātri uzzīmēja.
- Pieturi matus, kamēr nožūst,- Viņš ieteica. Dante paklausīja.
- Visi, tagad paskataties. Visiem tādas vajadzēs, labāk uzzīmējam jau tagad,- Daneks vēl piebilda un, paņēmis vēl vienu otiņu, devās pie Kora.
- Elisa, es tev uzzīmēšu,- Mia piedāvāja, pabeigusi Lanas rūnas.
- Viss ir mierīgi?- Lai gan Kors runāja klusi, jaunā rūna ļāva Dante brāli sadzirdēt.
- Nu jau vairs nē. Aizsarglauki drīz kritīs, tas ir tikai laika jautājums,- Daneks tikpat klusi atteica, turēdams Kora matus, lai tie neizbojātu rūnu.
- Un tad, kad tas notiks, viss, kas atrodas ārpusē, līdīs iekšā šeit?
- Tieši tā. Viņu ir daudz vairāk nekā mēs.
- Un nekādu labu ziņu nav?
- Vēl ir dažas dienas laika. Tēvs un Lilija ir atraduši kaut kādas aizvēsturiskas burvestības, kas var palīdzēt. Diez vai.
- Bet tavs tēvs taču... Nu, viņš ir viens no labākajiem maģijas pratējiem, viņs taču var kaut ko izdarīt?
Daneka atbildi apslāpēja pārējo sarunas, kas atsākās no jauna. Dante novērsās no brāļa un otra puiša.Dantes plaukstas izskatās aptuveni šādi. Piedodiet par manu "perfekto" zīmēšanas prasmi :D
YOU ARE READING
Četru Asiņu Mantiniece | ✔
Fantasy2016‐2019 tiem, kas šo redz - padodiet ziņu, ja vēlaties pievienoties latviešu wattpada whatsapp čatā :) ___ ~ Tas, ko tu uzskatīji par muļķīgu bērnu skaitāmpantu, ir patiesība, bet tas, kas tev bija realitāte, ir tikai cilvēku māņi. ~ Jo četras maģ...