"אתה!" נפלטה צעקה מפיה, שהסתובבה והסתכלה על פליקס, ששילב את ידיו ונשען על אחד מהעצים. על פניו היה את אותו חיוך שטני שלאריסה הכירה כל-כך טוב. אבל הוא לא עבד על אף אחד. המבט האחרון שזכרה היה מבטו שהיה מלא בכאב שהסתכל עליה, אחרי שנשברה, וללאריסה נדמה היה שלא תראה את המבט הזה שוב.
"לא נמאס לך ממני?" היא שאלה באדישות, מסתכלת בחזרה על שמי הלילה.
"לא, לא במיוחד." הוא התיישב לידה, היא התרחקה מעט.
"אמרתי לך, אנחנו נשמות תאומות. למה שימאס לי ממך?" הוא הוסיף בקול מתנשא. לאריסה נאנחה.
"זה מה שהסימן הזה אומר? שאנחנו נשמות תאומות?" היא גלגלה את עיניה.
"סימן?" הוא שאל בתמהון.
"אה! הצלקת."
"בערך, זה פשוט אומר שנתתי לך חלק מהנשמה שלי." הוא הביט בה לרגע.
"למה שתעשה דבר כזה?" היא אמרה והביטה בו בחזרה."
"כי את היית מתה בלי זה, לאריסה. אני לא שיקרתי לך שאמרתי לך שאני אמור להגן עלייך." הוא אמר, והסיט את מבטו. בחשש שלאריסה תתפרק שוב. אבל היא רק השפילה את מבטה.
"נניח שזה אמיתי, אז מה אתה אמור להיות, מלאך? אל?" לאריסה שאלה.
"אל." הוא ענה.
נשימתה של לאריסה נעתקה לרגע. לא יכול להיות שהיא מאמינה לשטויות שלו. הוא כנראה משוגע או משהו. משוגע בידיוק כמוה. אבל הוא אמר את זה בצורה כזו טבעית שלרגע נראה לה שהוא מספר את האמת, והייתה ללאריסה רק דרך אחת לוודא אם זה נכון. כי אף אחד לא באמת מסוגל לשקר שהוא מסתכל בעיניו של השני.
"תסתכל לי בעיניים ותגיד לי שכל מה שאתה מספר לי זה אמיתי." קולה של לאריסה נשבר.
"תסתכל לי בעיניים ותגיד לי שאתה לא משקר לי!" היא הרימה את קולה לפתע.
"תגיד לי שאני לא משתגעת, שאני לא-"
"אני לא משקר לך, לאריסה." עיניו הכחולות כקרח פגשו את עיניה החומות והכהות. הוא הרים את קולו מעט והביט בה לכמה שניות.
"אני לא משקר לך, אני מבטיח." הוא הוסיף. מבטו התרכך מעט. ושהוא הביט בה לאריסה הרגישה שהסערה שעמדה להתפרץ בראשה כרגע נמנעה.
היא חזרה להביט בכוכבים, ולקחה נשימה עמוקה.
" אם אתה באמת מה שאתה טוען שאתה, העובדה שאתה קיים סותרת את התאוריה של גן עדן וגיהנום." לאריסה אמרה, בעודה בוהה בכוכבים.
"כן אה?" פליקס מלמל.
"יש הרבה דתיים שהיו הורגים אותך על זה." היא צחקה לעצמה.
"תזכירי לי לא לגלות על הזהות שלי לאף אחד." הוא השיב.
"אם גיהנום היה קיים, אני די בטוח שהיו שולחים אותי לשם." הוא הוסיף.
YOU ARE READING
Infinity ∞
Storie d'amoreאחרי שלוש שנים בזוגיות מתעללת, לאריסה קינגסלי נאלצת לברוח מהעיר שבה גדלה ולהתחיל את חייה בעיר חדשה. כדי להשאיר את הצלקות והעבר הכואב מאחור, לאריסה חיה את חייה בצורה הכי שקטה שאפשר. ונשבעת לעצמה שלעולם לא תיתן לאף אחד להתקרב אליה שוב. פליקס, נצר למש...