פרק 18- סינוסים

185 15 2
                                    


"אני חושבת שאני צריכה ללכת לרופא."
"את תחכי שאני אחזור מהעבודה, ורק אז את תלכי." קולו הסטטי של דאקס נשמע מהצד השני של הטלפון, לאריסה הביטה בצג המדחום שהראה 39.1. היא הרגישה כיאלו הגוף שלה עולה בלהבות, והראש שלה לא הפסיק להסתחרר.
"בבקשה, דאקס. אני חושבת שאני אתעלף." היא מלמלה בקולה החלש.
"אל תיהי מטרד, לאריסה."
"את תחכי! שמעת אותי?" הוא הרים את קולו וניתק. לאריסה צנחה ארצה. היא השעינה את ראשה על הקיר. דלת הבית אמנם לא הייתה נעולה, אבל המחיר שהיא הייתה משלמת אם היא הייתה יוצאת מן הבית היה קשה מנשוא.

------

הצמרמורות בגופה של לאריסה לא הפסיקו, והטישו שהביאה כבר כמעט נגמר. היא יכלה להשבע שהיא התעטשה כבר שמונה פעמים ברצף, והייתה צריכה להחליף שתי מנות בגלל זה, וללבוש כפפות בנוסף, ובנוסף לכך לקחת עוד כדורים, אבל הפעם אקמול- שהיה סוג יותר נסבל של כדור. היא לקחה את אחד המגשים עם עוגת שוקולד וגלידה, כי טיילור לא טרחה לבוא היום, ייתכן וגם היא הצטננה.
היא סרקה את השולחנות בעיניה עד שמצאה את השולחן המתאים, לידו ישבה נערה ג'ינג'ית עם משקפיים, מחברת וערימות של דפים. ונראתה מתוסכלת. מזכיר לי את עצמי בימי האוניברסיטה. לאריסה גיחכה לעצמה. נזכרת בדפים שלפעמים התעופפו לכל עבר מתסכול. היא שמה את העוגה ליד אחד המחברות של הנערה, שהשעינה את ראשה על ידיה בייאוש. לאריסה נתנה מבט חטוף במחברת שלה. טריגונומטריה. כנראה הנושא האהוב עליי. היא חשבה לעצמה. היא הסתכלה על הפתרונות של הילדה. מה כל-כך מסתכל אותה? אוי, רגע.

"היי, את מבינה בזה במקרה?" הילדה הצביעה על המחשבון שלה.

"אני פשוט חושבת שיש לי פה תקלה." היא הוסיפה.

"אני לא חושבת שזו הבעיה." לאריסה התקרבה אליה ונשענה על השולחן, על יד המחברת שלה.

"את כתבת פה זהות טריגונומטרית לא נכונה- סינוס שתי איקס אמור להפוך לקוסינוס איקס כפול סינוס שתי איקס כפול שתיים, את פשוט התבלבלת בזהות." לאריסה מלמלה דברים שנראו כמו ג'יבריש לאנשים שהם לא תלמידי תיכון או אוהבי מתמטיקה. הילדה נאנחה.

Infinity ∞Where stories live. Discover now