מאז שעזבתי את דקס, לא ייחסתי חשיבות לרגשות. זה היה כמו מטרד מוזר כזה שתמיד התעלמתי ממנו או לא חשבתי עליו בכלל, כל דבר שהזכיר לי משהו שקשור לזה- ניסיתי להדחיק. הכי טוב שיכולתי. אבל בסופו של דבר זה היה כמו בלון הליום, שמתמלא באוויר עד שהוא מתפוצץ או שהוא עף גבוה. במקרה שלי, אני חושבת שהייתי מיקס של השניים.
התגובה של הבנות במסיבת הרווקות של דיז'ה למונולוג המרגש שלי שאלוהים יודע מאיפה הוא בא היו התגובות שציפיתי, אלישה כרכה את ידה סביבי ומשכה אותי לחיבוק, דיימונד רטנה שהיא מרגישה עוד יותר בודדה ואנג'י אמרה שזה הדבר הכי מרגש שהיא שמעה, דיז'ה החזיקה את כוס היין שלה בלי להגיד כלום והסתכלה עליי במבט של "ידעתי".
"אה- אבל שום דבר לא הולך לקרות בינינו, כיאלו, לעולם לא." ניסיתי לחלץ את עצמי מהסיטואציה. "גם אם יש לי סוג של קראש מוזר על פליקס.. אני.. לא חושבת שאני ארצה שהוא ירגיש כלפיי אותו הדבר. רק המחשבה על כך מלחיצה אותי." ניסיתי להסביר את עצמי. באמת, איך מסבירים דבר כזה? כי אני חושבת שאני הבן אדם היחיד שלא רוצה שהקראש שלה יאהב אותה בחזרה. זה פשוט מלחיץ, זה משתק. זה רגשות של מישהו אחר שאני צריכה לדאוג מהם, משום מה זה מכניס אותי למין לחץ מוזר. אני גם לא חושבת שאני במקום הנכון מבחינה רגשית להתחיל מערכת יחסים. חשבתי לעצמי. מה שזה לא יהיה שאני מרגישה כלפיו, זה כנראה יעלם בקרוב. ככה זה קראש, נכון? זה גם כנראה רק בגלל שהוא נראה טוב והוא סוג של נחמד אליי. זהו. נאנחתי לעצמי. אוף, מתי זה הסתבך ככה?
"רגע, אבל אם יש לך רגשות כלפיו, למה את לא רוצה שהוא ירגיש אותו דבר בחזרה?" דיימונד שאלה אותי, ובכנות, לא הייתה לי תשובה חד משמעית. "כן, זה קצת מוזר." אלישה הוסיפה.
"את האמת שלא." אנג'י אמרה, והמבטים שלנו הצטלבו. "הרגשתי אותו דבר בהתחלה כלפי מרטין, בעלי. לחלק מהאנשים זה יכול להיות ממש מפחיד, המחשבה שיש למישהו רגשות כלפיך." היא אמרה, והרגשתי הקלה והפתעה באותו הזמן, האם קיימת מישהי שסוף סוף תבין אותי?
"אני בכל מקרה לא חושבת שהוא מעוניין בי בצורה כזו." מלמלתי. למה שהוא ירצה אותי שהוא יכול בקלות להשיג מישהי טובה יותר? כל מישהי.
"את צוחקת?" דיז'ה גיחכה. "מישהו צריך לצלם את הדרך שבה הוא מסתכל עלייך. אלוהים ישמור, לאריסה. אין סיכוי שלא שמת לב." היא אמרה. הרגשתי את הלב שלי פועם. גם אחותי החורגת אמרה לי אותו דבר.
עדיין, התקשתי להאמין לזה.
------
אחרי שעה בערך יצאנו מהג'קוזי להתייבש. למען האמת, מסיבת הרווקות הזו הייתה יותר טובה ממה שציפיתי, באופן מוזר הרגשתי בנוח. הורדנו את אלישה בבית שלה כי מסתבר שהיה לה ראיון עבודה ביום שאחריי, ואז את דיימונד ואנג'י, שהיו די שתויות. ונשארנו שם רק דיז'ה ואני.
YOU ARE READING
Infinity ∞
Romanceאחרי שלוש שנים בזוגיות מתעללת, לאריסה קינגסלי נאלצת לברוח מהעיר שבה גדלה ולהתחיל את חייה בעיר חדשה. כדי להשאיר את הצלקות והעבר הכואב מאחור, לאריסה חיה את חייה בצורה הכי שקטה שאפשר. ונשבעת לעצמה שלעולם לא תיתן לאף אחד להתקרב אליה שוב. פליקס, נצר למש...