ג'אנקאוסט, שנתיים לפני.
דפיקות הבית בדלת של ג'ני קטעו את ארוחת הערב שלה, לא היה לה מספיק כוח לקום לדלת, והיא נכנעה רק שהן התחזקו. היא פתחה את הדלת, היה גשום בחוץ. היא הביטה בתדהמה ולא יכלה להאמין למראה עיניה. זו היתה לאריסה, היה סימן כחול-סגול על הלחי שלה, חתך קטן על שפתיה. שיערה הרטוב הסתיר מעט את עיניה הכואבות, והיה תיק קטן ושחור על כתפיה.
"לאריסה, אלוהים ישמור!" ג'ני נבהלה למראה חברתה, שהבינה ראתה אותה כמעט חודשיים. איך הזמן טס, בלי ששמה לב. היא שלאריסה שהיא טסה לחול, או הלכה לבקר משפחה. אבל הנה היא עמדה שם, בפתח ביתה.
"אני עוזבת." לאריסה מלמלה.
"על מה את מדברת? מה קרה לך? מאיפה כל המכות האלו?" ג'ני נגעה בכתפה, לאריסה נרתעה.
היא השתתקה לרגע, שניה לפני שהתפרצה.
"זה דאקס, ג'ני."
"זה הוא." היא נגבה דמעה סוררת. ג'ני פערה את פיה.
"מה? על מה את מדברת?"
"הוא השתנה, ג'ני." קולה של לאריסה נשבר.
"אין סיכוי.. אין סיכוי שהוא עשה לך את זה." ג'ני מלמלה, לאריסה הרגישה שליבה צונח.
"אז איך את מסבירה את זה?!" היא הצביעה על הצלקת שבפניה.
"איך את מסבירה אותי?!" לאריסה פרצה בבכי, ג'ני הסתכלה עליה בחרדה.
"דאקס לעולם לא ירים את ידו על בחורה, ובמיוחד לא עלייך-"
"איך את מסבירה את זה ג'ני, את הכאב שלי, את הצלקות שלי! אני לא עשיתי את זה לעצמי! זה לא דברים שנוצרים לבד!" לאריסה נשברה. ג'ני הלכה אחורה מעט.
"לאריסה, תשמעי את עצמך!" ג'ני הרימה את קולה.
"את לא מאמינה לי?" לאריסה שאלה בבהלה.
"לאריסה.. דאקס הוא החבר הכי טוב שלי .אני מכירה אותו מהתיכון. הוא בחיים לא ירים את ידו על אף אחת, במיוחד לא על מישהו שהוא אוהב. אני לא יודעת מה להגיד לך, לאריסה." ג'ני מלמלה , סוגרת את הדלת מעט. בציפיה שחברתה תלך.
"חשבתי שאת החברה הכי טובה שלי.."
"אבל את בידיוק כמו כולם. אני מקווה שלא אצטרך לראות את הפרצוף שלך שוב, בחיים." לאריסה הפנתה את גבה והלכה מן הבית במהירות, ג'ני סגרה את הדלת ונשענה עליה. היא לא רצתה להאמין לדבריה של לאריסה.
היא לא רצתה שאף אחד יעלים את הרגשות שהיו לה לדאקס.
----
הווהלאריסה ופליקס עמדו ליד מכוניתו, היא רעדה מקור.
"את בטוחה שאת לא רוצה את הסווצרט שלי? תסתכלי עליו, חמים ונעים!" הוא צחקק לעצמו בעודו מוציא את הסווצרט השחור שבמכוניתו.
YOU ARE READING
Infinity ∞
Romansaאחרי שלוש שנים בזוגיות מתעללת, לאריסה קינגסלי נאלצת לברוח מהעיר שבה גדלה ולהתחיל את חייה בעיר חדשה. כדי להשאיר את הצלקות והעבר הכואב מאחור, לאריסה חיה את חייה בצורה הכי שקטה שאפשר. ונשבעת לעצמה שלעולם לא תיתן לאף אחד להתקרב אליה שוב. פליקס, נצר למש...