פרק 1- קלסטרופוביה

447 17 2
                                    

הרכב הגיע למועדון. לאריסה הסתכלה בחרדה על הכניסה שלו. כל-כך הרבה אנשים. כל-כך הרבה. היא חשבה לעצמה.
דיז'ה לקחה את ידה והן נכנסו למועדון.
נשימות, תנשמי, לאריסה. אחת, שתיים שלוש-

"דיז'ה!" קול קטע את מחשבותיה של לאריסה.

"אלי!" דיז'ה נופפה בידה לבחורה עם שיער שטני בהיר שהיה אסוף. עיניה הכחולות הסתכלו על לאריסה ודיז'ה בסקרנות. לידה עמדו שני גברים וחייכו אליהן. שניהם היו גבוהים, לאחד מהם היה שיער שחור והשני היה בלונדיני. דיז'ה לאריסה וג'ייקוב הלכו לכיוונם.

"טובי, ג'יימס. נחמד לפגוש אתכם." דיז'ה אמרה וחייכה אל שני הבנים, טובי וגיימס. למה לכולם בעיר הזו יש שמות שקל לשכוח?

"מי זאת החברה שלך?" שאל טובי והסתכל לכיוונה של לאריסה.

"זאת לאריסה." דיז'ה הציגה אותה וחייכה.

לאריסה נופפה לשלום. לחייך ולנופף. לחייך ולנופף. היא מלמלה לעצמה.

"נחמד להכיר אותך. אני אלינור. אבל את יכולה לקרוא לי אלי." אלי חייכה אליה. היא היתה לבושה בבגדים נוצצים ועגילים ענקיים. לאריסה עקמה את פניה.

"בואו נלך לשבת ליד הבר. ביקשתי שישמרו לנו מקום!" אמרה דיז'ה, והם הלכו לכיוון הבר.

-----

הבר היה ארוך, לאריסה אפילו לא ראתה את הקצה שלו. היו שם המון אנשים. אפילו יותר מברחבת הריקודים או בכניסה למועדון.

נשימות. לאריסה. אחת שתיים, שלוש. רק שאחד מהם לא יגע בי בטעות.

הם התיישבו בכיסאות בידיוק באמצע של הבר. השאר החלו לדבר, לצחוק, ולשתף סיפורים. לאריסה קברה את פרצופה במכשיר הנייד שבידה. מסתכלת על כלום. סתם על השעה שהתחלפה. והתפללה שהערב הזה ייגמר כבר.
דיז'ה הקישה בכוס היין שבידה באמצעות כפית, כדי לגרור את תשומת הלב אליה. לאריסה הסתכלה עליה באי רצון.

"טוב.. אז יש סיבה למה הזמנו את כולכם לפה." דיז'ה אמרה והסתכלה על ג'ייקוב שחייך חיוך רחב.

"אנחנו מתחתנים!" דיז'ה אמרה בשמחה.

אנחנו מתחתנים.
קולה הדהד בראשה של לאריסה.

נשימות, אחת, שתיים, שלוש-

שיט! זה לא עובד. זה לא עובד. זה לא עובד!

Infinity ∞Where stories live. Discover now