-ג'אנקאוסט, שנתיים לפני-
"אנחנו מתחתנים." קולה של לאריסה נשבר, בעודה מאלצת את עצמה לחייך חיוך מזויף, זה היה אחד מהימים היחידים בשנתה השלישית עם דאקס שהוא הותיר לה לצאת מהבית, לספר לג'ני ומאיה על האירוסין המרגשים שלהם.
"את מתחתנת?!" ג'ני צעקה, ומאיה חיבקה את לאריסה, שקברה את ראשה בתוך כתפה לרגע, והרגישה צמרמורות בגופה. בבקשה שהסיוט הזה יגמר כבר."ידעתי שזה מה שיקרה בסוף, אני כל-כך שמחה בישבילך!" ג'ני הוסיפה להגיד והצטרפה לחיבוק. לאריסה השתחררה מאחיזתיהן במהירות. מוחה דמעה סוררת שלא הייתה צריכה להיות שם.
"איך הוא הציע? זה הוא הציע, נכון?! את חייבת לספר!" מאיה אמרה בהתרגשות.
"אה.. הוא לקח אותי למסעדה רומנטית.. וזה קרה." לאריסה המציאה. אוי, הלוואי וזה היה כזה תמים ויפה. מאיה וג'ני חייכו אליה.
"הוא באמת חבר מדהים, אין מה להגיד. ידעתי שזה מה שיקרה בסוף, אתם נשמות תאומות." מאיה אמרה ועיניה נצצו. לאריסה חייכה את החיוך המזויף שלה שוב.
ייתכן ודאקס הוא באמת הנפש התאומה שלי, ייתכן והגורל שלי היה להישאר שם איתו בבית בג'אנקאוסט, להינשא לו. ואני סתם ברחתי מהאמת.
-------
ווסטהיל, הווה
דיז'ה סיימה את מה שנשאר מחבילת הגלידה, וגם מחבילת הטישו. היא ולאריסה ישבו בסלון וצפו בכמה סרטי מדע בדיוני, שהיה הז'אנר האהוב על דיז'ה ומשהו שללאריסה לא היה אכפת לראות. מדע בדיוני זה הדבר הכי רחוק מהמציאות.
דיז'ה נרדמה על הספה לקראת סוף הסרט, ולאריסה נשארה לצפות בכולו. שהיא הבחינה שהיא נרדמה, היא החליטה שהיא צריכה קצת אוויר ויצאה החוצה.
-
לאריסה התיישבה על המדרגות בפתח ביתה, מסתכלת על העוברים ושבים ברחוב, על הכלב שנבח על חתול רחוב ונשמה את האוויר הצח של הבחוץ. לא היו הרבה כוכבים בשמים, לפחות כמו לא ביום ההוא בקאמפינג.
לפתע החל לרדת גשם, טפטופים קלים שלא הפריעו לה תחילה, אך התחזקו בין רגע.חתונה, שושבינה, אני? היא צוחקת עליי? לאריסה חשבה לעצמה. בחיים לא הייתי בחתונה, אין לי מושג איך זה נראה אפילו. היא הוציאה את הטלפון שלה וראתה ביוטיוב כמה סרטונים של חתונות, השושבינות היו תמיד לבושות בשמלה לבנה ונראו חייכניות, ולפעמים היה נדמה שלקחו יותר תשומת לב מהכלה עצמה. הבעייה שלה היתה שכל חתונה הייתה שונה מהשניה בקיצוניות, אין היה לדעת איך של דיז'ה תראה.
YOU ARE READING
Infinity ∞
Romansaאחרי שלוש שנים בזוגיות מתעללת, לאריסה קינגסלי נאלצת לברוח מהעיר שבה גדלה ולהתחיל את חייה בעיר חדשה. כדי להשאיר את הצלקות והעבר הכואב מאחור, לאריסה חיה את חייה בצורה הכי שקטה שאפשר. ונשבעת לעצמה שלעולם לא תיתן לאף אחד להתקרב אליה שוב. פליקס, נצר למש...