"לאריסה?" דיז'ה עמדה בפתח הבית עם מבט מבולבל, לאריסה מיד הפנתה את ראשה למקום שבו פליקס ישב, אך הוא נעלם כלא היה. רק המטריה השחורה נשארה שם.
"למה את יושבת עם מטריה לידך בגשם?" דיז'ה שאלה בתמהון.
"אה. אה.. היא נפלה לי. בידיוק באתי להיכנס. רציתי קצת אוויר." לאריסה חייכה חיוך מזויף ונכנסה לביתה.
-------
דפיקות הדלת בביתה של לאריסה קטעו את שיחת הקפה המוקדמת שלה ושל דיז'ה. זה היה תשע בבוקר, מי יכול לדפוק בדלת בשעה כזו? אין סיכוי שזה פליקס, לא נראה לי שהוא ער בשעה כזו. לאריסה חשבה לעצמה."אני אפתח." דיז'ה קמה והלכה לכיוון הדלת. עיניה נפתחו לרווחה שראתה מי עומד שם.
"ג'ייקוב?" היא אמרה בהפתעה. מולה עמד הארוס שלה, בעלה לעתיד. שיערו היה מפוזר קצת והוא הסתכל עליה במבט מודאג.
"ידעתי שתיהי פה." הוא מלמל. לאריסה הביטה בהם וקמה לכיוון הכיור לשטוף את הכוסות, אבל עדיין יכלה לשמוע כל מילה משיחתם.
"אני מצטערת." דיז'ה מלמלה, ג'ייקוב משך אותה לחיבוק והצמיד אותה לחזהו. "די, אם זה מלחיץ אותך אנחנו יכולים לדחות את החתונה. אני לא ממהר לשום מקום, אני אחכה לך כמה שצריך. אני אוהב אותך, דיז'ה. יותר מהכל." הוא אמר לה וליטף את ראשה. לאריסה הגבירה את זרם המים של הכיור.
"לא... לכולם יש ציפיות ממני. אני מרגישה שכל אחד רוצה שהחתונה תראה כרצונו. אלי הרגישה צורך להגיב על השמלה שלי, ושלא נתחיל בכלל לדבר על אמא שלי שמעירה על כל דבר קטן." דיז'ה יבבה.
"בסופו של דבר זו החתונה שלי ושלך, אהבה שלי. אנחנו נעשה אותה איך שבאלנו, אפשר אפילו להזמין מספר מצומצם של אורחים. אני לא רוצה שזה ילחיץ אותך, בסדר?" הוא הידק את אחיזתו בה. דיז'ה קברה את ראשה בחזהו.
לאריסה נאנחה לעצמה וכיבתה את הברז.
"היי לאריסה." ג'ייקוב אמר לה, בעודו מבחין בה הולכת לכיוון הסלון. דיז'ה השתחררה מאחיזתו וחייכה אל לאריסה. יפה לך, את מאושרת. לאריסה חשבה לעצמה.
"היי." לאריסה חייכה חיוך מזויף.
"אני והחבר'ה קבענו שנלך למועדון שהיינו בו פעם שעברה היום בערב, סתם להשתחרר קצת. מה את אומרת? לאריסה, את גם יכולה לבוא." ג'ייקוב שאל את דיז'ה ולאריסה, דיז'ה הפנתה את מבטה ללאריסה והסתכלה עליה במבט של בבקשה תבואי. לאריסה נאנחה לעצמה. פעם אחרונה שהלכתי למועדון הזה ירו בי ופגשתי את האידיוט שרודף אותי כבר כמה שבועות. הוא גם אמר שהוא המנהל של המקום הזה, הלא כן? אבל נראה היה שדיז'ה פחדה להישאר שם לבד, אז לאריסה הנהנה בראשה והסכימה לבוא.
YOU ARE READING
Infinity ∞
Roman d'amourאחרי שלוש שנים בזוגיות מתעללת, לאריסה קינגסלי נאלצת לברוח מהעיר שבה גדלה ולהתחיל את חייה בעיר חדשה. כדי להשאיר את הצלקות והעבר הכואב מאחור, לאריסה חיה את חייה בצורה הכי שקטה שאפשר. ונשבעת לעצמה שלעולם לא תיתן לאף אחד להתקרב אליה שוב. פליקס, נצר למש...