נ.ק לאריסה
את האמת שאף פעם לא הבנתי את הקטע של מסיבת רווקים ומסיבת רווקות.
ברצינות, מה הקטע? יום לפני שאתה מתחתן, אתה הולך להסתכל על תחת של חשפנית אחרת שהיא ממש לא אישתך. ואישתך, דרך אגב, לא עושה פחות. שהיא משתכרת עד אמצע הלילה עם חשפנים שאלוהים יודע אם הם סטרייטים או שסתם משלמים להם כסף. אני מניחה שחשפנות זה המוצא האחרון של הרבה אנשים.
אני מניחה שיש בזה משהו סימבולי- שזה עוד מסורת מוזרה. תהיתי לעצמי האם לי תהיה מסיבת רווקות אי פעם- למרות שהתשובה הייתה ברורה מראש.
במסיבת הרווקות של דיז'ה לא היו חשפנים, אבל היה מיניבוס, ורוד. ורוד צועק. ורוד צועק מאוד. עם גג נפתח וג'קוזי שאין לי מושג איך הצליחו להכניס אותו לשם. וכמובן, אלכוהול. והרבה ממנו.אם היה לי שקל עבור כל פעם שמישהי מהן אמרה לי "למזוג גם לך, לאריסה?" הייתי יכולה לקנות את הג'קוזי הזה. ובכל זאת, לא כל-כך סבלתי בחברתן. דיימונד ואנג'י היו די נחמדות, וגם אלישה. למרות שתהיתי מה יקרה אם אגיד לה שאני יהודיה, ויותר גרוע- אמא שלי עלתה מאתיופיה וגרה בלא אחרת מירושלים לתקופה מסוימת.
אחרי כמה דקות של פטפוט חסר משמעות וטעימה של כל אחד מהקוקטיילים שהיו שם (מודה שהסנפתי אחד) נעמדנו כולנו סביב הג'קוזי שהיה באמצע המיניבוס.
"למה לא אמרת לנו להביא בגד ים, את צוחקת?" אנג'י רטנה. דיז'ה הנידה בכתפיה . "טוב, זה היה די ארגון של הדקה התשעים. לא ידעתי בכלל שיש ג'קוזי."
"טוב, יש פתרון לזה." דיימונד קרצה לדיז'ה. שהבינה את הרמז שלה. שניהן הורידו את השמלות שלבשו ונשארו שם בחזיה ותחתונים. "אתן באות?" הן אמרו, וקפצו לתוך הג'קוזי. נותרנו שם המומות.שמעתי את אנג'י צוחקת, שניה לפני שהורידה גם היא את השמלה שלבשה והצטרפה לדיז'ה ודיימונד בג'קוזי. ולרגע החלפתי מבטים עם אלישה. היא כנראה שמרנית. חשבתי לעצמי. אני מתכוונת- אתן לא תראו בחורה מוסלמית עושה דברים כאלו. זה עניין של אמונה, אחרי הכל.
"למה אתן מחכות?" הן צעקו לעברינו.
"באתי עם אוברול! דיז'ה. איך לעזאזל אני אמורה להיכנס?" אלישה אמרה, והצביעה על החיג'אב שלה.
"אני חושבת שיש לי חצאית ספייר בתיק, והיא ורודה- אבל די ארוכה, היא גם תהיה עלייך אוברסייז." דיימונד אמרה לה.
"טוב, שווה לבדוק את זה." אלישה מלמלה לעברי. והלכה לכיוון התיק של דיימונד. עמדתי שם במבוכה והחזרתי לה חצי חיוך.
"היי, בא לך להפעיל את הבוקסה?" אנג'י שאלה את דיז'ה, שהושיטה יד לעבר בוקסה כחולה וגדולה יחסית ולחצה על הפליי.
ולא יכולתי להסתיר את התרגשותי ששמעתי איזה שיר מתנגן- say my name. של דסטיני'ז צ'יילד. יש כמה דברים שלא הרבה אנשים יודעים עליי, והעובדה שאני ממש אוהבת את ביונסה זה אחת מהן. עוד מהתקופה שהיא הייתה בלהקת בנות. היה לי דיסק שלה פעם שהייתי שומעת בריפיט וזה היה מחרפן את אבא שלי לפעמים, בתקופה שעוד הייתי מבקרת אותו.
"לאריסה, במקום להתלהב מהמוזיקה משם אולי תבואי להתלהב ממנה מפה?" אנג'י צעקה לעברי והצביעה על הג'קוזי. הנדתי בכתפי. טוב, זה באמת נראה די כיף. איזה חזיה ותחתונים בכלל לבשתי היום? נראה לי שהן היו בצבע סגול כהה.
"דיימונד, החצאית הזו מחרידה. והיא ממש לא מתאימה לחיג'אב שלבשתי היום. " אלישה יצאה מהשירותים שהיו המיניבוס, לבושה בחצאית ורודה עם פייטים, שמיותר לציין שבאמת נראתה מטרידה. עליונית וחולצה יחסית צמודה.
בחורה מוסלמית שלובשת חצאית שבחורה טרנסג'נדרית הביאה לה. מראה מוזר באיזשהו אופן, אבל למען האמת- זה היה די נחמד לראות את זה.
"אוקיי, את באה?" אלישה שאלה אותי. חייכתי אליה. טוב, זה עכשיו או לעולם לא. בכל מקרה כולן שם בנות, ולי ולאנג'י היה גוף יחסית דומה. ככה שלא נראתי שונה כלכך.
הורדתי את השמלה שלבשתי ואת הגרביונים השחורים. כן, צדקתי. זה באמת היה הסט הסגול. ציפיתי שאלישה תגיד משהו על הצלקת שלי, כי זה היה בולט. ממש בולט.
YOU ARE READING
Infinity ∞
Lãng mạnאחרי שלוש שנים בזוגיות מתעללת, לאריסה קינגסלי נאלצת לברוח מהעיר שבה גדלה ולהתחיל את חייה בעיר חדשה. כדי להשאיר את הצלקות והעבר הכואב מאחור, לאריסה חיה את חייה בצורה הכי שקטה שאפשר. ונשבעת לעצמה שלעולם לא תיתן לאף אחד להתקרב אליה שוב. פליקס, נצר למש...