פרק 49- החברות הכי טובות

103 15 3
                                    

//אחד מהפרקים האהובים עליי, חייבת להגיד. זה והפרק שאחריו (שיפורסם עוד כמה דקות!! אני בשוונג) ותזכורת, דאקס זה האקס של לאריסה שהתעלל בה במשך שלוש שנים, וג'ני היתה החברה הכי טובה שלה, שלא האמינה לה שהיא סיפרה לה על ההתעללות. אני לא בטוחה איזה אזהרת תוכן לשים, אבל יש פה קטעים שהם אולי קשים קצת.//

Larissa's POV

הלכתי אחרי אנג'י לקומה השניה של אולם האירועים, בקצה שלה היה חדר קטן עם תמונה של כלה על הדלת. "אני ממש מקווה שהיא לא לחוצה או משהו, חתונות יכולות להיות מלחיצות." אנג'י מלמלה, הרמתי את כתפיי. "אני לא יודעת, היא נראת לי די מוכנה." שלחתי את ידי אל הידית ופתחתי את הדלת.

בחדר היו הרבה בנות. זיהיתי את האמהות של דיז'ה, את דיימונד ואת אלישה. מבטה של דיז'ה נדלק שהיא ראתה אותי ואת אנג'י. היא היתה לבושה בחלוק לבן, השיער שלה היה אסוף עם סיכה זהובה.  "לאריסה, אנג'י!" היא רצה לכיווננו. חיבקנו אותה.

"מה שלום הכלה הכי שווה בעולם?" אנג'י צחקקה.

"את נראת מדהים." החמאתי לה.

"את האמת שאני מתרגשת, ולחוצה בו זמנית. זה נורמלי? זה אמור להיות ככה?" דיז'ה מלמלה.

"זה נורמלי לגמרי, אני התחלתי לבכות לפני החופה." אנג'י אמרה.

"לאריסה, אנג'י! נחמד לפגוש אתכן שוב." דיימונד אמרה לעברינו, נופפתי לה ולאלישה בשלום. דיימונד לבשה שמלה שחורה צמודה אלישה לבשה חצאית אדומה ארוכה עם חולצה וחיג'אב תואמים. הן היו מאופרות, לא הרבה, אבל יותר ממני. וקצת הרגשתי מוזר.

"לאריסה, השמלה הזו ממש מחמיאה לך." דיז'ה אמרה לי.  "לגמרי!" אנג'י הוסיפה.

"תודה." מלמלתי. משום מה, עדיין לא ממש האמנתי להן.

"החופה עוד כמה דקות, דיז'ה. אני חושבת שכדאי שתלבשי את השמלה." אחת האמהות של דיז'ה החזיקה את שמלת הכלה שהיתה תלויה בקצה החדר.

"כן, את צודקת."

"אומיגאד, אני לא מאמינה שאני מתחתנת. זה אשכרה קורה." דיז'ה אמרה בהתרגשות. חייכתי אליה. באמת הייתי שמחה בשבילה.

"טוב, אנחנו לא נפריע. נתראה בחופה." דיימונד הלכה לכיוון הדלת. "בא לכן לגלות את הבר משקאות?" היא הסתכלה לכיוון שלי ושל אנג'י.
"אה, בטח." מלמלתי, למרות שלא שתיתי אלכוהול.

------
הלכנו לכיוון בר המשקאות, שהיה די ארוך ומלא בכל מיני דברים משונים ומשקאות שאני לא חשבתי שקיימים בכלל. ראיתי את פליקס נשען ליד מזרקת שוקולד, בוחן אותה במבטו עם כוס יין לבן בידו. צחקתי לעצמי.

"אומיגד." דיימונד שמה את ידה על כתפי.

"זה פליקס, נכון?" היא שאלה אותי.

Infinity ∞Where stories live. Discover now