-נ.ק פליקס-
זה מוזר איך גם ביומולדת שלי, שאני עשיתי מסיבה לכבוד עצמי, שאפילו לאריסה היתה שם בפנים- בכל זאת מצאתי את עצמי על גג המועדון, עם סיגריה ביד, נשען על קצה המעקה כמו בחור עם נטיות אובדניות. מוזר, באמת מוזר.
אבל זה היה השקט שלי, המקום הרגוע, הלבד. אף אחד לא ידע על זה, טוב, אף אחד חוץ מלאריסה. אבל אני בספק שהיא תבוא.זה עוד יותר מוזר שרציתי שהיא תבוא.
ובאותו הרגע, שחשבתי ששום דבר לא יפתיע אותי יותר- שמעתי קול מאחוריי. וידעתי למי הוא שייך, כי ראיתי אותה מקודם- עומדת בקצה של הקהל ומסתכלת עליי. אבל עדיין, היה לי קשה להאמין שזו באמת היא.
"יום הולדת שמח." הפנתי את מבטי ונשימתי נעתקה, מולי עמדה בחורה חיוורת עם עיניים כחולות זהות לשלי, לבושה בשמלה שחורה ומטפחת סגולה על ראשה, שהסתירה חלק בפניה, אבל עדיין, עדיין יכולתי לראות אותה בצורה ברורה. ולא יכולתי להאמין למראה עיניי.
"אמא?" אמרתי בתדהמה. היא הלכה לכיווני. יכולתי להישבע שאני עומד להתעלף. הפעם האחרונה שראיתי את אמא שלי הייתה שהייתי בן עשר, שהיא החליטה ללכת, ללכת ולא לחזור. להגיד לי לשמור על עצמי ולא להסביר.
"שתים עשרה.." היא נגעה בידי. והסתכלה עליי במבט חם. הזזתי את ידי במהירות ונרתעתי ממנה.
"פליקס." תיקנתי אותה, עיניי עדיין היו פעורות בתדהמה. היא השפילה את מבטה.
"ליידי אלפא, מי היה מאמין?" כמעט פרצתי בצחוק.
"אנטיגונה." היא תיקנה אותי. אז עכשיו גם היא המציאה לעצמה שם? אין לה שום זכות.
"לא ידעתי שאת אוהבת טרגדיות, מתאים לך." גלגלתי את עיניי.
"תכף תגידי לי שיש לנו גילוי עריות במשפחה, זה יסביר למה כולנו חבורה של מטומטמים." נופפתי בידיי.
"אלוהים ישמור, פליקס." היא נאנחה.
"אה, אז עכשיו את גם מאמינה באלוהים?"
"פליקס, תקשיב לי!" היא הרימה את קולה.
"אתה חייב לחזור לאינפינטי." היא אמרה. פרצתי בצחוק.
"את גם קומיקאית? נראה שלהסתתר גרם לך לחוש הומור ממש טוב!" צחקתי.
"אולי גם מצאת בעל חדש, הבאת צאצאים, אין לדעת שזה מגיע אלייך!"
"אין לך מושג מה אבא שלך מתכנן." היא התקרבה אליי, עם מבט נחוש על פניה. אך לא טיפה אחת של צער. מי היה מאמין שאחרי יותר מעשר שנים שהיא לא ראתה אותי, זה הדבר היחיד שהיא תוציא מהפה שלה. וזה רק גרם לי לשנוא אותה יותר.
"הוא יהרוג אותם, את כולם!" היא כמעט צעקה.
"יופי." מלמלתי.
"את באמת חושבת שאכפת לי מאינפינטי?"
YOU ARE READING
Infinity ∞
Romanceאחרי שלוש שנים בזוגיות מתעללת, לאריסה קינגסלי נאלצת לברוח מהעיר שבה גדלה ולהתחיל את חייה בעיר חדשה. כדי להשאיר את הצלקות והעבר הכואב מאחור, לאריסה חיה את חייה בצורה הכי שקטה שאפשר. ונשבעת לעצמה שלעולם לא תיתן לאף אחד להתקרב אליה שוב. פליקס, נצר למש...