המועדון היה עמוס כמו תמיד, אבל הפעם לאריסה היתה שם לגמרי לבדה. בלי דיז'ה שתעזור לה לפלס את דרכה בין הקהל. היא סרקה את המועדון בעיניה. זאת הייתה טעות לבוא לפה. היא מלמלה לעצמה שוב ושוב, אך בכל זאת פעלה בניגוד למחשבותיה. היא הצליחה להידחס בין האנשים ולהתקרב לקרבת הבמה. איפה שפליקס היה בפעם האחרונה, אבל היה שם רק דיג׳יי ובחורה שתויה שרקדה עם כוס בירה בידיה, מסתכלת על חבריה שעודדו אותה. לאריסה חצתה את אזור הבמה ונתקלה בדרך בכמה אנשים, שגרמו לה לצמרמורת בכל פעם ולתחושת אי נוחות. היא הדקה את הסווצרט שלה והלכה ביניהם במהירות. עד שהגיעה לאזור של הבר, שהיה עמוס לא פחות. כמה כבר קשה למצוא בן אדם עם שיער כחול? עיניה סרקו את הבר. עד שהיא סוף סוף מצאה אותו. הוא ישב בקצה של הבר, ידו הייתה מעל ישבנה של בחורה נמוכה וברונטית, שהסתכלה עליו בתשוקה וכרכה את זרועותיה סביבו. הוא משך אותה לנשיקה ושם את ידו השניה על מתניה. ממש דז'ה-וו. לאריסה מלמלה לעצמה, והשפילה את מבטה. הוא התנתק מנשיקתה של הבחורה האלמונית, והבחין בלאריסה שעמדה לא כל-כך רחוק ממנו, והסתכלה עליו באי רצון.
כן. זאת הייתה ממש טעות לבוא לפה. היא הסתובבה ללכת.
"זאת כבר הפעם השלישית שלך פה, לא ידעתי שאת עד כדי כך אוהבת את המקום הזה." היא שמעה את קולו, גלגלה את עיניה והסתובבה חזרה. הוא קם ממקומו, לחש לבחורה שנישק משהו באוזן והלך לכיוונה של לאריסה.
"בידיוק עמדתי ללכת." היה רגע של שתיקה ביניהם, עיניה נחתו על החולצה של פליקס שהיתה פתוחה מעט וחשפה חלק מחזהו, היא השפילה את מבטה במהירות. פליקס צחק לעצמו וסגר את החולצה. מבטו יצר מין מתח מוזר ולא מוסבר ביניהם.
"אבל רק הגעת." הוא אמר.
"איך אתה יודע?"
"כנראה שהייתי מבחין בך לפני."
"מה שתגיד, אני הולכת. תחזור לחברה שלך."
"חברה שלי? אני לא זוכר את השם שלה בכלל." הוא צחק.
"ואת באת לפה בשביל לראות אותי, נכון?" הוא שאל. שאלתו הפתיעה אותה.
"זאת הייתה טעות." היא מלמלה.
"אני לא חושב." הוא התיישב על אחד מכיסאות הבר, היא נשענה על הדלפק. מבינה שמאמציה לעזוב כושלים למדי.
"אם את דואגת בקשר לאישה שראית אתמול, ביקשתי מהשומר שלי שלא יכניס אותה." הוא אמר.
"מה?! אתה לא יכול להחליט מי נכנס ומי לא!" היא אמרה בהפגנתיות.
"כן אני כן, זה המועדון שלי. ואני החלטתי שהיא לא נכנסת." הוא חייך אליה.
"את האמת שרציתי ללכת למסעדה הזו שלך היום, אבל לא הספקתי." הוא אמר. מנסה לשדר לה שהוא כן חשב עליה.
YOU ARE READING
Infinity ∞
Romanceאחרי שלוש שנים בזוגיות מתעללת, לאריסה קינגסלי נאלצת לברוח מהעיר שבה גדלה ולהתחיל את חייה בעיר חדשה. כדי להשאיר את הצלקות והעבר הכואב מאחור, לאריסה חיה את חייה בצורה הכי שקטה שאפשר. ונשבעת לעצמה שלעולם לא תיתן לאף אחד להתקרב אליה שוב. פליקס, נצר למש...