"שיט! שיט! שיט!" לאריסה העיפה את הדפים לכל עבר, והביטה בייאוש בלפטופ שהיה על ברכיה. שורות הקוד שכתבה הפכו כבר למטושטשות, זה היה שתיים בלילה והיא הייתה ערה רק בזכות פרויקט אחד, וארבע כוסות קפה. זה היה סוף הסמסטר השני בשנה הראשונה שלה, והיא הייתה חייבת להגיש את הפרויקט הזה בקרוב. היא הרגישה מיואשת יותר מאי פעם.
דאקס עמד בפתח החדר והסתכל עליה באי רצון. "מה את עושה ערה, לאריסה?" הוא אמר.
" אני פשוט חייבת לסיים את זה." היא מלמלה.
"אני תכף אבוא למיטה, בסדר?" היא הוסיפה.
"בשביל מה את צריכה את זה?" הוא שאל.
"זה בשביל הלימודים-"
"התכוונתי ללימודים, לבחורה כמוך לא מתאים מחשבים ומתמטיקה, אני בהלם שבחורות לומדות את זה בכלל." הוא אמר ושילב את ידו, לאריסה השפילה את מבטה. הוא התקרב וישב על ידה.
"תסתכלי עליי, אהבה שלי." הוא הרים את סנטרה, עינה פגשו את עיניו.
"את באמת לא צריכה את זה, זה סתם לוקח לך הרבה זמן. לא היית מעדיפה לבלות את הזמן הזה איתי?" הוא אמר לה, וחייך את חיוכו הכובש. הוא צודק. לאריסה אמרה לעצמה. אולי זה באמת לא בשבילי.. במילא קשה לי בפרויקט הזה, עדיף לוותר וזהו. כן.. הוא צודק. הוא תמיד צודק.
------
"שיט!" לאריסה פלטה. ניסיון חמישי וכושל להקים את האוהל שלה. היא הסתכלה בחוברת ההסבר בייאוש. איך לעזאזל אנשים עושים את זה? היא עיקמה את פרצופה. זה למה אני שונאת קאמפינג. יש עוד כמה סיבות, כמובן.
"את צריכה עזרה במקרה?" היא שמעה קול עדין מאחוריה, היא הסתובבה וראתה את אלייזה, אישתו של פיטר.
"אני מניחה שכן." לאריסה נאנחה. מה קורה עם החיים שלי בזמן האחרון? היא הביאה לאלייזה את חוברת ההסברה, אלייזה הוציאה משקפיים מכיסה והביטה בחוברת.
"אוקיי, אני צריכה את יתד מספר שתיים. זו שלימינך." היא הצביעה, לאריסה התכופפה והרימה אותה. אלייזה לקחה אותה מידה וחיברה אותה לצד הימני של האוהל, בעודה חופרת בור באדמה, היא הסתכלה על לאריסה בסקרנות.
"מה שמך?" היא שאלה. לאריסה שילבה את ידיה. זה ברור שאם אני אגיד לה את שמי היא תשכח אותו תוך עשר דקות. היא חשבה לעצמה. אבל אלייזה הייתה אישה חמה והיא בסך הכל רצתה לעזור לה.
"לאריסה." היא מלמלה.
"נעים להכיר, אני אלייזה. אישתו של פיטר." היא חייכה אל לאריסה, בעודה דוחפת את היתד לתוך הבור, מוציאה את היתד הקודמת שהייתה שם. יופי, עוד שם שכיח. לאריסה חשבה לעצמה.
"אוקיי, נראה לי שזה בסדר." אלייזה קמה ממקומה והלכה לצד השמאלי של האוהל.
"עשית פה בסך הכל עבודה טובה, רק חיברת את יתד מספר שתיים במקום מספר שלוש." אלייזה אמרה. לאריסה הנהנה והעמידה פנים כיאלו היה לה מושג מה היא אמרה כרגע.
YOU ARE READING
Infinity ∞
Romanceאחרי שלוש שנים בזוגיות מתעללת, לאריסה קינגסלי נאלצת לברוח מהעיר שבה גדלה ולהתחיל את חייה בעיר חדשה. כדי להשאיר את הצלקות והעבר הכואב מאחור, לאריסה חיה את חייה בצורה הכי שקטה שאפשר. ונשבעת לעצמה שלעולם לא תיתן לאף אחד להתקרב אליה שוב. פליקס, נצר למש...