-העיר ג'אנקאוסט (jancoast), שלוש שנים לפני-
"יום הולדת שמח, לאריסה!" חברתה ג'ני הרימה את כוסית השמפניה. "ניאון" זה היה השם של המועדון. לאריסה וחברותיה נהגו ללכת לשם כמעט כל סוף שבוע, ובאותו השבוע, הן חגגו את יום הולדתה ה23 של לאריסה.
לאריסה הרימה את כוסית השמפניה שלה וצחקקה. "כדאי שתרגיעי עם היין, ג'ני. כבר שתית חמש כוסות."
"למי אכפת?! באתי לפה כדי לעשות חיים!" ג'ני הייתה בחורה תוססת עם עיניים חומות כהות ושיער ג'ינג'י, היא הייתה אחת החברות הכי טובות של לאריסה בג'אנקאוסט. ליד ג'ני ישבה מאיה, שהייתה קצת יותר שקטה וביישנית. היא צחקקה ושתתה את כוסית היין שלה.
"טוב, אולי את צודקת." לאריסה שתתה את שלה גם. "אני הולכת לבר בשביל מילוי חוזר, אתן רוצות משהו?"
"אני חושבת שאנחנו נהיה בסדר פה!" ג'ני הרימה את כוסית היין בגאווה.
-------
"בקבוק שמפניה בבקשה." לאריסה נשענה על הבר ודיברה אל הברמנית."אין בעיה!" הברמנית ענתה והרימה את בקבוק השמפניה מהמדף העליון.
"שמפניה, בחירה מעניינת." לאריסה שמעה קול מאחוריה. כבר לפי הקול היא ידעה שמדובר במישהו לטעמה. והיא לא טעתה- היא הפנתה את ראשה ימינה, לידה נשען בחור גבוה עם שיער שחור ועיניים חומות ירוקות, שהסתכל ישר לעיניה. לאריסה נעצרה רגע ובהתה בפניו. זה כנראה היה הבחור הכי יפה שראתה בחייה.
"מה את חוגגת?" הוא שאל. לאריסה השתתקה לרגע ואז אספה את עצמה.
"יום ההולדת שלי." היא חייכה.
"מזל טוב! בת כמה את?" הוא השיב.
"עשרים ושלוש."
"צעירה." הוא צחקק. הצחוק שלו היה אחד הדברים הכי יפים שלאריסה שמעה בחייה.
"איך קוראים לך?" הוא שאל."לאריסה." היא מלמלה.
"אני דאקס." הוא הושיט את ידו ולחץ את ידה.
הוא החזיק את ידה לרגע והסתכל לתוך עיניה, ולפתע, משך אותה לנשיקה. לאריסה לא התנגדה, להפך. היא כרכה את זרועותיה סביבו ועצמה את עיניה. הוא קירב אותה אליו ואחז במתניה. שפתיו היו רכות אך הנשיקה הייתה אינטנסיבית. לאריסה לא תהתה לרגע למה היא מנשקת זר מוחלט. דאקס היה בחור כריזמטי ומרשים, והיה ביניהם מתח מהשניה הראשונה שנפגשו.
"וואו." לאריסה אמרה והסמיקה.
"כן, וואו." הוא השיב, עדיין אוחז במתניה. הייתי מנשקת אותך שוב. לאריסה חשבה לעצמה. היה בו משהו כל-כך שונה, כל כך מיוחד וכל כך מרשים.
"אני יכול לקבל את המספר שלך, זרה?" הוא נשך את שפתיו וצחקק. לאריסה הרגישה שלחייה לוהטות.
"כן." היא לקחה את מכשיר הטלפון שלו והוסיפה את עצמה לאנשי הקשר שלו. תחת השם הבחורה שנישקתי בבר.
"הבחורה שנישקתי בבר." הוא צחק בעודו קורא את השם. "טוב, זה לא רע." הוא הוסיף, לאריסה צחקה.
"נתראה." היא הפנתה אליו מבט אחד אחרון וחזרה אל חברותיה, עם סומק בלחיים ועיניים נוצצות.
YOU ARE READING
Infinity ∞
Romantizmאחרי שלוש שנים בזוגיות מתעללת, לאריסה קינגסלי נאלצת לברוח מהעיר שבה גדלה ולהתחיל את חייה בעיר חדשה. כדי להשאיר את הצלקות והעבר הכואב מאחור, לאריסה חיה את חייה בצורה הכי שקטה שאפשר. ונשבעת לעצמה שלעולם לא תיתן לאף אחד להתקרב אליה שוב. פליקס, נצר למש...