trzydzieści

340 25 6
                                    

- Sylwester! - Powiedział Percy

- Wszystko gotowe. - Stwierdziła Piper. Pokój dziewczyn został praktycznie przearanżowany na parkiet.

- Czyli możemy zaczynać?

- Tak. Która jest godzina? - Brunetka spojrzała na jasno - różowy zegarek na swojej dłoni. - Dziewiętnasta, dobra. Wszyscy są?

- Leo nie ma. Gdzie on jest?

Dziewczyna westchnęła.

- Zadzwonię do niego. - Wzięła telefon komórkowy do ręki i wykręciła numer syna Hefajstosa

- Jak zawsze, nie ma Leo. - Warknął Nico

- Halo? Sylwester się zaczyna, pamiętasz może? Pośpiesz się. Dobra. Widzimy się za chwilę.

- Co powiedział?

- Zaraz będzie.

Rzeczywiście, chłopak był na miejscu jakieś dwie minuty po telefonie.

- Sorka, że tak późno, ale byłem zajęty...

- Niby czym?

- Mam plan, którego na razie wam nie zdradzę.

- Nie możemy się doczekać. - Powiedział ironicznie syn Hadesa

- Uh, przestań. Nieważne. Zaczynamy!

***

- Jason, wiesz, że zupełnie nie umiesz tańczyć? - Zapytała Piper próbując, no właśnie zatańczyć ze swoim chłopakiem. Nie było to jednak takie łatwe zadanie, ponieważ syn Jupitera nie miał żadnego poczucia rytmu.

- Wiem... - Jęknął i po raz tysięczny przeprosił brunetkę za to, że nadepnął jej na stopę.

- Już nawet Percy i Ann lepiej tańczą! - Była to prawda, Syn Posejdona może i nie umiał zbytnio tańczyć, ale nie wyglądali przynajmniej jak dwie opętane ryby, duszące się z braku wody.

- Nie jest aż tak źle.

- Żebyś wiedział, że jest.

***

- Dziesięć! - Odliczanie do północy się zaczęło

- Dziewięć! - Krzyknął Leo

- Osiem!

- Siedem. - Powiedział bez entuzjazmu Nico

- Sześć!

- Pięć! - Dodała Piper

- Cztery!

- Trzy!

- Dwa.

- Jeden!

Odgłosy fajerwerków rozległy się. Zaczął się rok dwa tysiące dwunasty. Zegar pokazał północ, kalendarze zostały zdjęte. Był pierwszy stycznia.

- Nowy rok! - Wykrzyczała Annabeth

Wszyscy się cieszyli, chociaż właściwie nie wiedzieli dlaczego. Ktoś wyciągnął alkochol, chociaż nie wszyscy byli pełnoletni. Kolejny rok się zaczął, chociaż wszyscy czuli się jakby poprzedni sie nie skończył.

☆☆☆

hej!
chciałabym niedługo prowadzić takie "instagramy postaci z oh", tylko na prawdziwym instagramie. co o tym sądzicie?

[ZAWIESZONE] herosi vs szkoła / oh fanfiction Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz