Capitolul 27.

6.4K 346 22
                                    


Nu ai cum să devii imun în fața durerii!


"–Nu pot, Sara! Nu pot să plec!

–Ce-ți dorești cu adevărat?

–Sara, te rog!

–Răspunde la întrebare, Avril!

–Același lucru pe ni-l doream de când eram copii:
libertate.

–Atunci du-te! Pleacă cât mai departe de orașul asta și nu te mai întoarce niciodată. Nici măcar să nu privești înapoi, m-ai înțeles?! Eu am să rămân aici împreună cu Kyle, dar tu? Tu ești în sfârșit liberă!

–Ariel..

–Ai sacrificat întodeauna ce ai avut pentru ceilalți, când o să te gândești și la fericirea ta?

–Te iubesc!"

Durere.
Noi, oamenii, folosim mult prea des acest cuvânt pentru lucruri mărunte, care nu merită sau care nu-și au rostul.

Durerea vine sub diferite forme și înfățișări. Ea te copleșește, întunecându-ți sufletul și felul în care gândești. Odată cu aceasta, vine și tristețea. Împreună te fac să crezi că nu o să mai fii niciodată fericit, că nu o să te ridici și că o să sfârșești pe fundul prăpastiei.

Iar eu am fost o naivă să cred că sunt imună în fața lor. Nu ai cum să devii imun în fața durerii. Aceasta va găsi întotdeauna o modalitate prin care să te atace...și nu o să fie deloc blândă.

–Starr, am ajuns. Vocea lui Xander mă trezește la realitate.

Sunt în stare de șoc. Și nu cred că există vreun cuvânt potrivit ca să descrie tot ce simt în momentul de față.

Mă uit pe geamul avionului și observ că într-adevăr, am ajuns.

Miami. Sau "Orașul Magic", cum îl numesc unii, deși după aproape 19 ani, încă nu am aflat ce-l face atât de "magic".

Inspir puternic si expir zgomotos, în timp ce mă ridic, îndreptându-mă spre ieșire urmată de ceilalți. Picioarele îmi tremurau încontinuu de când am plecat din New York, dar știam că Xander era în spatele meu, pregătit să mă prindă în orice secundă.

După ce acesta a reușit să mă liniștească și să obțină de la mine mai multe informații, l-a convins pe Klaus să îl lase să-i folosească avionul pentru un zbor spre Miami.

Și cum Xander nu a vrut nici în ruptul capului să mă lase singură, a venit cu mine. Dar după ce Mark le-a spus ce s-a întâmplat, Bree și ceilalți au insistat să vină cu noi. Iar în momentul acela, nu am avut puterea necesară pentru a mă opune.

–Bree a făcut rezervare la un hotel din Model City. Îmi spune Xander și tot ce fac e să dau aprobator din cap.

Numele cartierului în care am crescut mă face să tresar. Model City. Ce glumă proastă! Cartierul meu e departe de a fi unul model, dimpotrivă, e unul dintre cele mai rău famate din oraș. Aici găsești droguri și crime la orice colț de bloc.

Pe parcursul drumului până la hotel, tot ce am făcut e să privesc împrejurimile pline de amintiri, dar care îmi lasă un gust amar.

–Din păcate, au avut decât patru camere, așa că o să stăm câte doi. Ne anunță Bree, în timp ce ne întinde cheile. Avril, tu o să stai cu Xander. M-am gândit că pe voi doi nu o să vă deranjeze, având în vedere că locuiți deja împreună, dar dacă vreți putem schimba-

Playing dirty Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum