Capitolul 59.

3.8K 259 13
                                    


Tatuaje asemănătoare.

Xander
În urmă cu câteva luni

   
Intru grăbit și arunc teancul cu fotografii pe biroul lui Klaus.

–Asta este! Exclam, îndemnându-l din priviri să răsfoiască dosarul.

–Ce să fie? Cine e fata asta? Întreabă, ridicând fotografia cu bruneta.

–Avril Cunningham. Iubita lui Alek. Afirm și ceilalți se strâng curioși în jurul biroului.

   –Oh, Doamne! Exclamă prietena mea mulatră, ducându-și mâinile la gură. Seamănă cu...

   –Lucy, da. O întrerup.

   Fata brunetă semăna foarte mult cu iubita mea. Poate prea mult pentru sănătatea mea mintală, care oricum atârna de un fir de ață. Dar nu plănuiam să mă las distras tocmai acum.

–Hm! Și? Ce ai de gând să faci cu informația asta? Își ridică Klaus privirea spre mine.

–Mi-ai spus să am răbdare, că va apărarea o oportunitate la un moment dat. Asta e oportunitatea mea!

–Nț! Ești nesăbuit, Ezra! Îmi aduce la cunoștință. Nu știm nimic despre fata asta și în plus, poate nu are nici o vină.

–Crede-mă, are. I se spune Princesa, iar Alek nu o scapă niciodată din priviri. Asta e! Trebuie să fie!

Mă răstesc și poate arătam ca un dement, dar nu îmi puteam rata șansa. Nopți nedormite, zile întregi de căutări și în sfârșit, am găsit ce căutam. Am găsit-o pe ea. El cielo de Alek. Rai pe care aveam de gând să-l transform cât mai curând în cenușă!

–Ești sigur?

–Da. Răspund prompt.

Nu mă interesa cine avea de suferit, eu aveam să câștig!

–Foarte bine! Ce știm despre ea?

–Are 17 ani, locuia împreună cu mama și tatăl ei vitreg. Are un frate mai mic și o verișoară, pe care îi iubește nespus de mult.

–Cum adică locuia? Acum unde e? Se încruntă confuz.

–Asta e și partea palpitantă! Surâd amuzat. E la corecție.

–Corecție? Glumești! Râde bărbatul din fața mea.

–Nu.

–Pentru ce a fost închisă? Întreabă curios și își aruncă din nou privirea peste poze.

–Posesie de droguri. Dar nu-ți face griji, are un istoric destul de frumos! Lupte ilegale. Intrare prin efracție. Furt. Și lista poate continua!

–Interesant!

–Dacă asta crezi că o face interesantă, vreau să văd ce față faci când o să-ți spun că e o dansatoare!

–Dansatoare? Ochii mai că-i ies din orbite.

–Mhm!

Fata asta era dată naibii și fix ce căutam!

–Ne putem folosi de asta! Care-i planul? Mă gândesc că ai unul, corect?

–Trebuie să așteptăm să iasă prima dată, dar da, am un plan. Vreau să o aduc în New York.

–Și cum plănuiești mai exact să faci asta, Ezra? Mă ia peste picior și urăsc când mă subestimează.

   Credeam că îi demonstrasem de nenumărate dăți cât de capabil eram să duc la bun sfârșit un plan. Și uram și când îmi spunea așa!

Playing dirty Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum