EPISOD 65
✨✨
Aleesya berdiri di pintu keluar dewan untuk menyambut kepulangan semua tetamu.
Tetamu yang keluar daripada dewan itu tersenyum dan mengucapkan tahniah kepada Aleesya. Aleesya memaniskan muka dan berterima kasih kepada semua tetamu.
" Tahniah Tengku. "
" Terima kasih. "
" Congrats!"
" Thanks. "
Airina dan Aryana baru keluar daripada dewan berhenti di hadapan Aleesya.
Aleesya dan Airina memandang antara satu sama lain. Tidak lama kemudian, Airina menghulurkan tangan kanannya.
Aleesya melihat tangan Airina yang dihulurkan itu. Huluran itu disambut Aleesya dengan senyuman.
" Tahniah. Kau memang layak untuk menang" kata Airina.
" Thanks. But, kalau hari ini kau menang, kau pon layak untuk jawatan tu. " kata Aleesya.
Airina mengangguk.
" Aku harap lepas ni kita boleh rapat. Macam sepupu sepupu dekat luar sana. " Aryana menyampuk.
Aleesya tersenyum.
" Mesti lah boleh. Kita kan family. "
" Good. Okaylah. Kitorang balik dulu. Good luck!"
" Bye. "
Aleesya menghantar pemergian Airina dan Aryana dengan matanya.
'Syukur diorang tak berdendam dengan aku' kata hati Aleesya.
✨✨
Tengku Iskandar's
Cik Hazel yang berjalan keluar daripada bangunan Lee Company di kejar Tengku Iskandar.
Perasaan tidak puas hati dengan pilihan Cik Hazel itu membuatkan dia perlu bersemuka dengan wanita itu.
" Cik Hazel!" panggil Tengku Iskandar untuk menghentikan langkah wanita itu.
Cik Hazel yang mendengar nama dia dipanggil terus berhenti dan memusingkan badannya ke belakang.
" we have to go now, miss. " kata pembantu Cik Hazel.
" It's okay. Wait for me at the car." kata Cik Hazel.
" Okay Miss "
Pembantu dia berjalan meninggalkan Cik Hazel berseorangan.
Tengku Iskandar mendekati Cik Hazel. Pandangan tajam semestinya sudah diberikan kepada Cik Hazel.
" Hey Tengku Iskandar! What can I do for you?"
" Why?!! "
YOU ARE READING
[C] THE TENGKU's
Random[|2019/ 2020|] Satu keluarga yang melanggar peraturan yang telah di atur. Disebabkan takut perkara buruk berlaku, Tengku Kamil terpaksa berpisah dengan anaknya untuk keselamatannya. Namun, selepas berpuluh tahun. Anak tersebut kembali ke pangkuan ke...