Annem Yarası (Yeni Hikaye)

3.1K 124 15
                                    

🐦

Merhabalar sevgili okurlarım,

Sizlere daha önce de bahsettiğim yeni hikayemle karşınızdayım. Annem Yarası, Güllük kadar aşık olduğum bir hikaye oldu. Umarım sizlerde de aynı etkiyi bırakabilir.

Ala Mercan, benim güzeller güzeli Ala'm..

Güzellik göreceli bir kavramdır, Ala kahverengi gözleri olan, hafiften tombul yanaklı, sivri çeneli bir kız. Saçları arkadaşlarının pixie modeli diye adlandırdığı, Ala'ya göre' kısacık kesiver abla' olan bir modelde kesilmiş bir kız. Yaşadılarının yükünü kaşlarında taşıyan, insanların dışarıdan 'ne kadar da gergin bir kız' diye tabir ettiği, dünya standartlarına(!) göre pekte güzel sayılmayan, standart bir kız.

Annem Yarası, Ala'nın anne yarısı olan Aliye'nin Ala'nın hayatına dahil olmasıyla yaşadıklarını anlatan bir hikaye, Güllük'te birkaç okurum hikayeyi benim yaşayıp yaşamadığımı merak etmişti. Hayallerim demiştim. Ama Annem Yarası öyle değil. Tüm hikaye aynı olmasa da, yer yer benim hayatımda çok özel bir yere sahip olan ve artık aramızda olmayan birinin yaşadıklarından esinlendim.

Bu hikayemde pamuklara sarılı bir şekilde büyüyen bir başrolüm yok maalesef. Çok acı ama, gerçek dünyada bu kadar çok pamuk yok. İstisnalar varsa da, pek ara sokaklara uğramıyor.

Ala yer yer geçmişe gidecek, annesini tanıyacak. Annesinde kendini bulacak. Her şey yenileyecek, eskiye dair ne varsa yok edecek.

Sizi de Ala'yla birlikte turnaların aşkını ve sadakatini dinlemeye davet ediyorum.

Sizleri en sevdiğime emanet ediyorum. ❤

🐦

Güllük Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin