Opowiadanie dobiegło końca!❤️
Jejjj!
Jestem bardzo podekscytowana, że w końcu udało mi się je skończyć!🤩63 rozdziałów (z prologiem i epigiem)
18,5k wyświetleń 👀
1,14k gwazdki ⭐
Masa komentarzy 💬
Tyle jest wyśiwtleń i gwiazdek na dziś. 03.04.20r a ile będzie za pół roku? ❤️Pisałam je naprawdę długo bo prawie dwa lata. Oczywiście z przerwami, była też zaweiszona na chyba 4 miesiące. Bardzo się cieszę, że wtedy podjęłam decyzję o odwiesze i jej.😍
Nigdy nie żałowałam, że zaczęłam pisać to opowiadanie. Jestem z siebie dumna, bo skończyć je i mieć pomysły to naprawdę wyzwanie. NADAL BĘDĘ PISAĆ ale nie tą książke. NIE PLANUJE DRUGIEJ CZĘŚCI ale naprawdę korci mnie żeby ją napisać. Najbardziej chciałabym skupić się na nowym opowiadaniu. Które wleci myślę, że przed wakacjami. TAK WIEM ŻE PÓŹNO. Pomysł na nowe opowiadanie nasujął mi się w tamtym roku. Zaczęłam je planować dokładnie 16 kwietnia! Chciałbym żebym opublikowała ją wcześniej np. W maju. Ale chyba nie będzie jeszcze gotowa. Muszę ją dobrze rozplanować. Chciałabym ją wstawić kiedy będę pewna w 💯%, że będzie ona dobra a najlepiej lepsza od tej. Do tego właśnie dąrze. Powiem wam tylko, że tytuł będzie brzmiał ,,In the pain zone". Informacja o niej na pewno pojawi się w tej książce. Kiedyś światło dzienne ujży rozdział pt "nowa książka" mam nadzieje, że czekacie na nią!
Jestem naprawdę zadowolona z tej książki i szkoda, że już jest koniec. MAM ŚWIADOMOŚĆ ŻE ZAWEIRA MASĘ BŁĘDÓW. Ale nastąpi jej naprawdę mocna korekta. Będę chciała usunąć błędy i udoskonalić sens i pozmieniać niektóre scenki. Żeby były lepsze. Oczywiście postacie się nie zmieniają!
Chciałbym wiedzieć co wy myślicie na temat całej książki. Zachęcam do odpowiedzenia na poniższe pytania
- w skali od 1-10, na ile oceniam to opowiadanie?
- jakiego bohatera lubiłaś najbardziej?
- jaka scenka była dla ciebie najlepsza?
- co ci się w tej książce najmniej podobało?
CZYTASZ
Me and You... together//Marcus&Martinus
FanfictionCo się stanie gdy Susan przeprowadzi się do swojego brata i pozna M&M? A co jeśli do jednego z nich poczuje coś więcej niż tylko przyjaźń? WYSTĘPUJĄ WULGARYZMY! LICZNE BŁĘDY O KTÓRYCH JESTEM ŚWIADOMA ALE NIE USUNE TEJ KSIĄŻKI PRZEZ SENTYMENT DO NIEJ