"NAH." Aku hulurkan gelas berisi air yang telah dibaca ruyqah dan ayat ayat al quran yang telah diberikan oleh pakcik Daim a.k.a Ustaz Luqman."Thanks." Dia menyambut sebelum diteguk perlahan lahan.
"Sakit lagi tekak?" Aku menyoal.
"Dah tak sakit sangat." Dia menggeleng seraya menghulurkan gelas yang telah kosong. Sekali teguk terus habis.
"Abang dah mandi?" Aku menyoal lagi apabila melihat dia yang kembali berbaring di sebelah Arasy yang sedang tidur.
"Belum." Dia tersengih sumbing. Aku menggeleng perlahan sebelum bangun dari katil.
"Mana?" Keningnya terangkat.
"Nak letak gelas kat dapur lah."
"Sini lah dulu." Tangan aku dipaut supaya duduk di atas katil.
"Taknak." Aku berkeras.
"Eii degil." Gelas di tangan aku diambil dan diletak ke atas meja di sebelah katil.
"Sini."
"Taknak lah, abang!"
"Abang cakap sini." Matanya dijengilkan.
"Tak mau!" Aku merengek kegeraman.
"Dengar cakap abang!"
"Bucuk acem!" Aku juihkan bibir.
"Tak kesah. Sini!" Lengan aku ditarik sehingga tubuh aku terhenyak di atas katil.
Uffff...
Terus tangan aku bergerak memegang pinggang. Sakitnya pinggang aku!
"Kenapa ni?" Kalut dia menyoal. Tangannya turut memegang pinggang aku.
"Abang ni, jangan lah main tarik tarik. Sakit tau pinggang orang, jatuh camni." Aku memuncungkan bibir dengan tangan yang menggosok pinggang yang terasa sengal.
Air mata mula bertakung menahan sakit.
"Ololoo sorry laa." Pinggang aku digosok perlahan.
"Janganlah usik pinggang orang. Geli lah!" Tangannya aku tepis sekuat hati.
"Abang nak tolong je kut." Dia bersuara tak puas hati.
"Tak payah!" Aku membalas laju. Nak majuk!
"Nak manja manja tak boleh, nak gurau tak boleh, nak tolong pun tak boleh!" Dia letakkan kepala ke atas batal sebelum tubuh diiring membelakangkan aku.
"Fiqa pergilah nak pergi mana pun! Abang malas ambik tau." Dia bersuara tanpa nada.
Aku senyap.
Saya merajuk sebab nak awak pujuk.
Tengok tengok dia pulak yang merajuk!
*******
"ARASY SINI!" Serentak aku dan Nish bersuara.
Masing masing terdiam.
Arasy kelihatan terpinga pinga. Nak ikut yang mana ni? Mama ke papa?
YOU ARE READING
Maa Sweet Badboy!
RomanceDanish? Hmm, badboy senget, nakal, tapi,... sweet. WARNING⚠️ Citer ni agak klise Well, citer melayu, en? Author xpaksa untuk baca. Tapi malam nanti author pi umah korang hahahhaa 😂🙏🏻 A very beautiful cover by: @DarkTurner #1 KAHWINPAKSA (9/5/202...