CORETAN FATHIA

1.7K 34 16
                                    

Di sini Author mahu mengucapkan beribuan terima kasih kepada pembaca-pembaca yang sudi membaca cerita Terhimpit dalam kalbu ini

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Di sini Author mahu mengucapkan beribuan terima kasih kepada pembaca-pembaca yang sudi membaca cerita Terhimpit dalam kalbu ini. Akhirnya, dapat juga saya habiskan cerita ini.. walaupun ada sedikit sebanyak dugaan yang saya hadapi untuk menyiapkan cerita ini. Maaf jikalau ada sedikit kesalahn bahasa atau ejaan.. maaflah sebab kadang-kadang saya terlepas pandang pasal hal tu.. kalau yang bab banyak typo gila tu... semestinya saya tengah mengantuk tu bila tengah taip cerita.. jadi faham-fahamlah.. kalau tak taip nanti idea hilang pulak.

Jika sesiapa mahu bertanyakan soalan kepada saya sila ajukan komen di bawah.

Q&A

Cerita ini tidak dibenarkan di ciplak atau dipindah ke mana-mana akaun tanpa kebenaran penulis.. cerita ini asli daripada titik peluh saya sendiri dan cerita ini hanya rekaan semata-mata... tiada kena mengena langsung daripada kisah lain. Jikalau tersama jalan cerita dengan novel lain.. saya minta maaf.. saya sama sekali tidak tahu tentang itu.. mungkin tersama sahaja. Saya cuma dapat ilham ketika saya berperasaan sakit hati atau sebagainya.. jadi.. novel ini sebagai tempat luahan saya.. cuma saya ubahkan sahaja untuk menjadi sebuah cerita yang berbeza daripada kehidupan sebenar saya.

Pembaca yang sentiasa setia membaca dan mengundi serta memberi komen yang positif untuk membakar semangat saya ialah :

adindabells

elysejen_

kkyamcute

5ayyieda_qowiy

TheQueenNadia

aadhiaa

Sorry yang lain pun ada tapi tak selalu muncul..

Jadi, saya mahu mengucapkan terima kasih kepada mereka yang sudi menyokong karya saya yang tak seberapa ni.. terima kasih banyak-banyak saya hargai sangat.. harap korang follow akaun di atas dan baca karya diorang yang best-best tu.

Semua orang akan tanya jika saya mahu meneruskan karya seterusnya atau tidak..

✿✿✿

Jika cerita ini dapat menghiburkan hati anda semua.. tag rakan ada sebanyak yang mungkin minimal lima orang sahaja di bawah.

🔖 Tag rakan anda di ruang komen jika anda sukai cerita ini!

Sekian dari Author Fathia...

Luv you my readers 😚😘😙

😍😛😜

Terhimpit Dalam Kalbu✔Where stories live. Discover now