Hoofdstuk 22 Ik Kan Goed Zoenen

1.3K 28 4
                                    

'Alsjeblieft? Ik beloof je dat het echt leuk wordt,' jammerde Isaac. Iedereen knikte instemmend. We zaten allemaal in een oud verlaten pakhuis dat een uur had geduurd. Ik vond de plaats griezelig, maar Cole verzekerde me dat het een van de coolste plekken was om rond te hangen als mensen van school spijbelde. Hij vertelde me zelfs dat er eerder een paar geweldige feesten waren geweest.


Het pakhuis zag eruit alsof vele generaties middelbare scholieren het hadden gebruikt. Er waren kratten en een paar kampeerstoelen om op te zitten, en een tafel om op te beerpongen. In de hoek van de kamer lag een stapel slaapzakken en dekens, samen met een doos waarop de overlevingskit in scherpe letters stond geschreven. Binnen was er een verzameling van allerlei soorten batterijen, kaarsen, plastic bekers, een flesopener en zelfs een zaklamp.

Iemand had de tijd genomen om de plaats te versieren, waarschijnlijk voor een van de feestjes, er hingen slingers aan het plafond en kerstverlichting langs de muren, maar ze werkten niet omdat het gebouw geen elektriciteit had.

'Ik ken geen jongens', zei ik langzaam en probeerde mijn hoofd leeg te maken en me te concentreren. Het was moeilijk te denken toen mijn hoofd zoemde en alles zo licht aanvoelde.

"Maar je moet spelen!" Zei Cole enthousiast. 'Als je dat niet doet, zijn er maar twee meisjes.' De groep probeerde me zover te krijgen dat ik de fles draaide, maar ik voelde me ongemakkelijk.

Iedereen had zich tijdens de rit voorgesteld, maar ik kende ze nog steeds niet. Het meisje uit mijn kunstles heette Cat en ze had haar vriendin Molly meegenomen. Twee van Cole's vrienden van het American footballteam waren gekomen, Nick en Steve, maar ik kon me niet herinneren wie wie was. Dan was er Isaac's vriend genaamd Elia, die ik een beetje eng vond met zijn intense blik.


Het draaien van de fles klonk als een onvolwassen ding, vooral omdat de meeste mensen hier laatste jaars waren. Misschien had de onvolwassenheid iets te maken met de stapel blikjes en flessen in de hoek.

'Het lijkt erop dat je er nog een nodig hebt,' zei Cat terwijl ze een fles pakte en hem opende. Toen ik het niet aan nam, legde ze het gewoon naast me neer.Ik hoefde absoluut niet meer te drinken.

'Als je niet met ons mee speelt, dan zal ik mijn best doen om je op alle mogelijke manieren te ergeren. Ik volg je in de hal van klas tot klas, lunch met jou en je vrienden, en zit zelfs in je ruimte als je huiswerk probeert te maken,' zei Cole dreigend.

'Dat klinkt niet zo erg', zei ik tegen hem. Behalve het laatste deel. Ik kon niet zorgen dat hij me afleidde toen ik mijn huiswerk maakte. Iedereen lachte. O mijn God? Had ik dat net hardop gezegd?


"Ik hou van de losse Jackie," zei Isaac, "We moeten tijdens het eten drank in haar water laten doen,' ik antwoorden door mijn tong naar hem uit te steken.

Uiteindelijk overtuigden ze me om mee te spelen, nadat ik mijn fles op had en Cole duidelijk maakte dat hij zich altijd zou herinneren wat ik zei als ik weigerde. We zaten met gekruiste benen in een cirkel op de vloer en de fles in het midden.

Cat draaide eerst en toen het op Isaac landde, lachte ze en draaide het opnieuw en het stopte bij Nick.

"Hey!" Isaac klaagde 'Dat kun je niet doen.' Cat trok een wenkbrauw op.

'Walter', zei ze.'Ik heb je genoeg gekust om te weten dat ik deze mooie right reciever liever zou kussen.'

'Waar heb je het over? Ik ben een geweldige kusser.'

'Mijn hond kan beter kussen dan jij,' zei ze voordat ze naar Nick toe liep en er een op zijn lippen plantte.

Vervolgens was Elia aan de beurt en toen hij de fles ronddraaide, bad ik stilletjes dat hij niet op mij zou landen. Toen het op Molly belandde, slaakte ik stilletjes een zucht van bevrijding. Elia liep naar Molly toe met een eigenwijze grijns op zijn gezicht. Toen ze klaar waren met kussen was het de beurt aan Cole. Hij draaide de fles om en hij kwam langzaam tot stilstand en landde op Isaac.

'Ah nee,' zei Cole vol afkeer naar zijn neef kijkend. Iedereen lachte. 'Ik ga opnieuw.' Zei Cole die de fles ronddraaide.

Mijn hartslag versnelde toen de fles langzamer ging. Het leek erop dat het op mij zou landen. Wilde ik dat Cole me kuste? Hoe zit het met Alex? Een miljoen gedachten stroomden door mijn hoofd.

Maar in plaats van op mij te stoppen, ging de fles voorbij en kwam hij tot stilstand tussen Molly en ik. "Dus, wie doe je?" Vroeg Steve aan Cole terwijl we allemaal naar de fles staarden.

Het was even stil, maar toen antwoordde Cole met een jongensachtige grijns voordat hij snel de opstond en zijn lippen op de mijne drukte.



***

😏😏 anyway vinden jullie het boek leuk ?

My life with the Walter boys// DutchWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu