Hoofdstuk 11 Zitten In Een Boom

1.3K 37 2
                                    

"Oh mijn god!" Zuchtte Riley en viel op mijn kussens.'Dat is zo ongeveer de meest romantische date waar ik ooit van had kunnen dromen.'

"Jongens!" Mopperde ik. Het was geen date. Als ik dat woord nog maar eens hoor, schop ik je hier weg.' 

'Dat geeft niet, we kunnen gewoon gaan slapen in de kamer van Isaac, weet je nog?' Giechelde. 

'Dus,' zei Kim, terwijl ze wat volwassener was, 'wil je de film nu kijken?' vroeg ze terwijl ze Grease omhoog hield.

'Ja!'Eiste ik blij om van het onderwerp af te komen. Kim glimlachte boosaardig.

'Dan moet je ons vertellen hoe je bijna-zoen was.

'Wauw, ik had nooit verwacht dat je me zou chanteren', zei ik hoofdschuddend. 

'Ik ben misschien de overdreven geobsedeerde, maar Kimmy hier, ze is meedogenloos', zei Heather. 

'Jackie alsjeblieft? Smeekte Riley,'weet je niet hoe geweldig dit is? Een van ons is eigenlijk dicht genoeg bij Cole Walter geweest om hem te zoenen!' Ik glimlachte toen ze ons zei. Ik denk dat het geen pijn zou doen.

'Oké, prima', zei ik.

'Hoe rook hij?'

'Hield hij je hand vast?'

'Hoe dicht kwamen je lippen?'

'Heeft hij je haar achter je oor gestopt?'

'Hoe graag wil je dat hij je kust?'

'Oh zeg me, glimlachte hij toen hij in je ogen keek?'

Dit gebeurde allemaal in ongeveer twee seconden. Ik wist niet eens wie wat zei.

"Dus?" Vroeg Heather.

'Oké, laten we deze vraag één voor één beantwoorden. Op een schaal van één tot tien, hoe graag wilde je dat hij je zoende?' Vroeg Kim.

'Ahhh?' Zei ik niet echt zeker. Ik bedoel, ik wilde dat hij me zoende, maar ik wist niet dat ik het gevoel moest beoordelen. Doen mensen dat echt?

'Dat is geen antwoord. Kom op Jackie, details,' zei Riley.

'Ik denk een 7?' Ik zei dat ik hoopte dat dat niet griezelig hoog was.

"Enkel en alleen?" Zei Heather teleurgesteld.'Ik zou mezelf hebben gefikst.'

Op dat moment sloeg mijn kast open.

'Jackie wil Cole kussen!' schreeuwde Benny uit volle borst. Mijn hart stopte toen ik hem zag. Hoe lang luisterde hij al?

'Dat is niet waar Benny,' zei ik langzaam terwijl ik naar de deur liep. Hij verliet op geen enkele manier mijn kamer omdat hij dat dacht. 'Waarom zou ik Cole willen kussen?'

'Jackie en Cole zitten in een boom. K-U-S-S-E-N-!!!'zong hij. Op dat moment zag ik wat hij droeg.
'Benny Walter,' zei ik streng. 'Dat is beter geen beha op je hoofd.' Iemand barstte in een lachbui uit. Het kwam uit mijn badkamer.

'Benny, wie is er in de badkamer?' Vroeg ik al wetend het antwoord.

"Niemand." Grijnsde hij.

"Ikke!" Schreeuwde Zack. Hij was bedekt met paarse oogschaduw en rode lippenstift. 'Jackie, wat is dit?' zei hij terwijl hij een tampon omhoog hield.

'O god,' fluisterde ik terwijl ik op mijn bed zakte. Alsjeblieft, iemand maakt me wakker uit deze vreselijke nachtmerrie. Ik kan er niet tegen.

'Oké!' Schreeuwde Riley.'Ik wil dat je uit deze kamer gaat en terug naar bed gaat tot drie tellen, anders kietel ik je dood.' Benny en Zack lieten mijn spullen vallen en schoten op de deur af.

'Goed gedaan, Riley!' Zei Heather toen ze de deur sloot.

'Ja goed gedaan Riley, maar al deze wildheid heeft me hongerig gemaakt. Kunnen we wat popcorn maken?' Vroeg Kim. Ik knikte te verdoofd om te praten.

Toen we de keuken bereikten, verwachtte ik dat het donker en leeg zou zijn, aangezien het middernacht was, maar er kwam ergens een klein licht uit. Toen we de hoek om gingen, zag ik Alex oplichten door het licht van de koelkast die alleen in zijn boxers stond. Hij had een melkpak in de ene hand, een broodje in de andere en een overgebleven broodstengel van het avondeten in zijn mond. Ik schraapte mijn keel en hij keek op.

'Onzin,' zei hij met een broodstengel uit zijn mond, 'waarom zie je me altijd als ik zo gekleed ben?' zei hij wijzend op zijn gebrek aan kleding.

'Ik vind het niet erg,' zei Heather grijnzend.

'Ah, goed ...' zei Alex die de kamer uit liep, een beetje bang.'Ik zie jullie morgenochtend.'

'Je kunt erop rekenen,' zei Heather terug.

'Truste Alex', zei ik en negeerde haar opmerking. Toen ik eenmaal zeker was dat hij weg was, draaide ik me om en sloeg haar speels op haar schouder.

'Wat probeerde je, hem weg te jagen?' Vroeg ik.

'De meeste jongens nemen dat als een uitnodiging. Ik denk dat hij een beetje verlegen is,' zei Heather schouderophalend.

"Ik denk het niet, hij is altijd erg vriendelijk," zei ik hem verdedigend. "Oh?" zei ze met haar wenkbrauwen kronkelend.

***

My life with the Walter boys// DutchWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu