Hoofdstuk 23 Sterrennacht

1.3K 25 0
                                    

Even liet ik Cole zijn lippen tegen de mijne bewegen, slordig en bier proevend. Toen kwamen mijn doffe zintuigen in beeld en ik duwde hem weg. 'Wat, wat doe je?' Zei ik onduidelijk. 'Je hebt een vriendin.'

Cole lachte gewoon en liep terug naar zijn plek. 'Het is goed Jackie, ik heb wat ik wilde.'

Iedereen zweeg een lange ongemakkelijke seconde terwijl ze naar Cole staarden, terwijl de muziek box op de achtergrond ruiste. Hoewel de paar blikjes bier die ik had me beïnvloedden, wist ik dat wat hij zei niet eerlijk was.


Ik duwde mezelf met enige moeite omhoog en stampte weg van het spel zonder om te vallen. Ik had niet langer de wens om te spelen.

"Wat heb ik gezegd?" Hoorde ik hem vragen, alsof hij geen idee had van de situatie.

'Je bent een idioot Cole,' zei Isaac tegen hem.

Ik waagde een snelle blik achter me en zag Isaac opstaan ​​en Cole weer in een zittende positie duwen. Zijn gezicht was nog steeds bedekt met een vraag en zijn handen werden opengehouden en vroegen zich af wat hij verkeerd had gedaan. Ik draaide de roestige hendel om, duwde de zware deur naar het pakhuis open en stapte naar buiten.

'Ik ga haar halen', waren Isaac's woorden de laatste die ik hoorde voordat de deur dichtsloeg en me aan mijn gedachten overhield.

De stoep was oud en ongelijk toen ik op weg was naar de auto waar ik kon opkrullen totdat iedereen weg wilde. Halverwege struikelde ik over een kier en knikten mijn knieën.

Ik lag met mijn gezicht op de grond en ik proefde een straaltje bloed waar ik op mijn lip had gebeten, maar ik was te duizelig om pijn te voelen. Met enige moeite rolde ik op mijn rug en staarde naar de lucht. De maan was groter en helderder dan ik ooit had gezien, maar het waren de sterren die me boeiden. Nooit in mijn leven had ik zoveel heldere, sprankelende stippen tegen het donkere canvas gezien.

Op dat moment liet ik de tranen stromen, druppelden uit mijn ooghoeken en rolden van mijn gezicht om te spetteren op het cement eronder. Ik huilde niet vanwege Cole of omdat ik dronken was. Ik huilde niet eens om New York met een nachtelijke hemel die zo'n groot verschil had met die boven me.

Ik huilde om de mensen die ik miste, niet degenen waarmee ik nu vastzat. Ik wilde mijn zus horen lachen om deze vreselijke situatie, mijn vader om me te gronden voor mijn slechte gedrag en mijn moeder om me stevig vast te houden terwijl ik huilde.

De deur van het pakhuis sloeg weer dicht en waarschuwde me voor Isaacs nadering, maar ik bleef naar de lucht staren terwijl er water uit mijn ogen lekte.

'Kom Jackie,' zei hij terwijl hij een hand uitstak om me overeind te helpen. Ik keek er even naar en probeerde mijn hand op te tillen, maar het was gewoon te zwaar en mijn hoofd begon steeds meer te draaien. Toen ik de zijne niet pakte, reikte hij naar beneden en sleepte me omhoog.

'Het spijt me', zei hij en trok me in een ongemakkelijke knuffel. Mijn hoofd tolde nu slechter, maar ik wist dat hij zich verontschuldigde voor zijn neef, hij begreep niet waarom ik zo van streek was.


"Mijn ouders zijn ...", viel hij even weg, "Ze zijn er ook niet.

Ik was verbluft door zijn woorden terwijl hij onhandig op mijn rug klopte. Ik wilde meer weten, maar hij trok zich terug om te kijken.

"Is dat bloed?,' vroeg hij toen hij mijn lip zag. Isaac bracht zijn mouw naar mijn gezicht en veegde hem voorzichtig weg.

Een harde snik was het enige wat ik eruit kon krijgen voordat ik voorover viel en terug in zijn
armen viel.

My life with the Walter boys// DutchWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu