Hoofdstuk 40 Luau

1.1K 21 3
                                    

'Vannacht wordt het om voor te sterven, jullie allemaal!' Strompelde Riley, terwijl we voor mijn ijdelheid zaten.

"Ik weet het! Ben je ooit zo opgewonden geweest voor een feestje," terwijl Heather mijn kast uitliep.

"Hé Jackie, ben je je leven aan het plannen? In haar handen was een shirt dat mijn moeder me had meegebracht van een van haar modeshows. Het had onaangeroerd achter in mijn kast gezeten. Ik wist niet eens hoe het van New York naar Colorado was gekomen.

"Ga veder." Zei ik met mijn hoofd knikkend ja.

'Wat is er dan zo erg aan het feest?' Vroeg ik nieuwsgierig. Als ik met de meisjes omging, stelde ik altijd vragen. Ze wisten altijd zoveel meer over de Walters en jongens in het algemeen, wat ironisch was omdat ik met twaalf van hen leefde.

Het was zaterdagmiddag voor het feest en al mijn vrienden zaten in mijn kamer. Nadat ik met Lee had gesproken, was de rest van de week voorbij in een waas van studeren en het afleggen van toetsen. Hoewel we niet ineens beste vrienden werden, was er een stil begrip tussen Lee en ik. De spanning en haat waren weg en ik had het gevoel dat we allebei een beetje respect voor elkaar hadden gekregen. Hij glimlachte zelfs naar me toen we allemaal in de vrachtwagen stapelden nadat het laatste examen op vrijdag was afgelopen.

"Oh domme Jackie." Zei Skylar opkijkend vanuit een Cosmo. Hij rolde met zijn ogen en liet hem op de grond vallen voordat hij opstond uit mijn computerstoel.

'Het belangrijkste is dat we vrienden met je zijn.' Zei hij toen hij achter me stond ​​met zijn handen op mijn schouders, terwijl we in de spiegel keken.

"En?" Vroeg ik niet begrijpend.

'Nou, je bent praktisch een Walter.' Zei Riley naast me.

"Dus?" Zei ik schouderophalend. Ik miste nog steeds iets.

'Dus dat betekent dat we allemaal kunnen rocken in de VIP-sectie van het feest.' Kim keek op van het boek dat ze aan het lezen was. Van al mijn vrienden leek Kim het meest ontspannen van de avond, in tegenstelling tot Riley die erop had gestaan ​​om vroeg te komen en zich klaar te maken. Heather bleef Kim zeuren om iets leuks te veranderen, maar ze leek tevreden met haar versleten spijkerbroek en een Star Wars-T-shirt.

"Is er een VIP-sectie?" Vroeg ik verrast. Het leek niet echt iets wat de Walter-jongens zouden doen. Ik wist dat ze populair waren op school, vooral Cole, maar ik had nooit geweten dat ze exclusief waren.

'Ja, iedereen van school is uitgenodigd. Het is gek hoeveel mensen er komen opdagen. De achtertuin loopt vol totdat het vol is en je kunt niet meer rond het zwembad en het dek zitten omdat het zo vol is. Er is niet echt ruimte voor iedereen, dus nodigen de jongens hun vrienden altijd uit op een ander deel van de boerderij voor een meer besloten feestje." Vertelde Skylar me.

'Mijn oudere zus was vroeger bevriend met Will toen ze op de middelbare school zaten. Ik heb zoveel waanzinnig geweldige verhalen gehoord over hoe geweldig het is. De meeste mensen komen opdagen om te zien of ze kunnen worden uitgenodigd voor het privéfeest."

"Nou," zei ik hardop denkend, "wat weerhoudt mensen ervan hen daarbuiten te volgen?"

'Weet je nog dat je ons vertelde over de rondleiding op de boerderij die Cole je heeft gegeven?' Vroeg Heather me, terwijl ze aan de bovenkant trok. Ik leende haar over haar hoofd.

'Herinner me er niet aan.' Mopperde ik.

'Ik denk dat het feest bij de waterval is. De jongens gebruiken altijd fietsen om gasten naar buiten te brengen.' Zei ze, terwijl ze zich omdraaide om zichzelf in mijn spiegel te bekijken.

"Dat is logisch." Zei ik knikkend met mijn hoofd. Er was genoeg ruimte in het zand voor een aantal mensen. kleine groep Een klop op de deur onderbrak mijn gedachten.

'Jackie?' Vroeg Alex terwijl hij zijn hoofd erin stak.

"Ja?" Vroeg ik, terwijl ik over mijn schouder naar de deur keek.

'O, ik wist niet dat er mensen waren.' Zei Alex verlegen toen hij naar binnen stapte en mijn vrienden zag zitten.

'Hallo,' zei Heather met een vriendelijke glimlach naar Alex toelopend, 'ik weet dat ik je heb gezien, maar we zijn nooit goed voorgesteld.' Zei ze toen ze een hand uitstak om hem te schudden.

'Hallo.' Zei Alex. Zijn gezicht werd rood toen hij haar de hand schudde.

Ik glimlachte bij mezelf en herinnerde me wanneer de meisjes de laatste keer hadden geslapen en we hem in zijn boxershort hadden gevangen. Alex herinnerde zich waarschijnlijk hetzelfde.

'Hallo, ik ben Riley.' Zei ze, terwijl ze achter Heather liep.

'En ik ben Skylar.'

"Hoi." Alex knikte naar beiden.

'Hé Alex.' Zei Kim toen ze opkeek uit haar boek en zag dat er iemand nieuw in de kamer was.

'Oh hoi Kim,' zei Alex glimlachend, 'ik zag je niet eens. Ik ben trouwens dol op je shirt. Merk op dat ik niet wist dat je Star Wars leuk vond.'

'Jullie kennen elkaar?' Vroeg ik.

Kim zei nooit iets over vriendschap met Alex toen ik ze vertelde dat we allemaal aan het daten waren. Aan de andere kant was Kim een ​​zeer gesloten persoon.

'We hadden samen Engels.' Zei Kim en legde eindelijk haar boek neer. 'En ik ben dol op Star Wars.' Ze zei toen ze Alex vraag beantwoordde.

"Losers." Heather maakte een grapje.

'Cool', zei ik opgetogen. Ik was blij dat Alex op zijn minst één van mijn vrienden kende. Misschien zou hij nu niet zo verlegen zijn.

"Dus, wat is er aan de hand?"

'Niet veel. Ik wilde alleen kijken of je mee wilde helpen met het ophangen van de feestversieringen. Jullie kunnen allemaal helpen als je wilt.' Zei hij toen hij zich tot mijn vrienden wendde.

'Zeker,' zei ik, terwijl ik opstond uit de ijdelheid, 'vinden jullie dat goed?'

"Natuurlijk!" Gilde Riley opgewonden.

'Oké, maar er is veel te doen.' Alex waarschuwde ze.

"Dat maakt niet uit." Zei Skylar toen hij voor iedereen de deur van mijn slaapkamer openhield.

'We zijn allemaal harde werkers.'

"Praat voor jezelf." Zei Kim toen ik uit bed kwam en me uitrekte.

'Ik voel me nu behoorlijk lui.'

'Maak je geen zorgen, je hoeft niets te doen als je dat niet wilt.' Vertelde Alex haar.

Kim glimlachte naar hem.'Het is prima, ik help wel mee.'

"Wat is het thema dit jaar Alex?" Vroeg Heather.

'Oh Jackie, je had hier vorig jaar moeten zijn.' Voordat Alex kon antwoorden, zei Riley. 'Het feest was een zuiders thema. Er waren hooibergen en iedereen was gekleed in flanel- en strohoeden. Ik moest mijn paarse cowboylaarzen dragen zonder dat ik me schaamde!'

Iedereen lachte, terwijl we de trap af sjokten. 'Dit jaar hebben we een Luau. Danny ging naar buiten en kocht ongeveer een miljoen verschillende gekleurde leugens, tiki-fakkels voor rond het zwembad en zelfs een opgeblazen palmboom.'

'Bikini-feestje!' Riley giechelde.

'Ja,' zei Alex met zijn ogen rollend, 'Cole heeft dit jaar het thema gekozen.'



***

My life with the Walter boys// DutchWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu