Hoofdstuk 53 De Klim

1K 17 2
                                    

Ik hield mijn adem in, duwde de deur van de suite open en stak mijn hoofd naar binnen. Toen het niet kreek of helemaal geen geluid maakte, ademde ik langzaam uit en stapte naar binnen. 


Alle lichten waren uit, behalve de digitale klok op de magnetron die 2:15 flitste. Gelukkig kon niemand zien hoe laat ik binnenkwam. Ik liet mijn strandtas opgelucht uit mijn handen glijden en gooide hem op de grond.  Tip terwijl ik door de woonkamer naar mijn slaapkamer liep, probeerde ik zo stil mogelijk te zijn. 

Een lamp achter me flikkerde op.'Betrapt.' Zei iemand achter me.

Ik sloeg een hand over mijn mond om een ​​piepgeluid te dempen, en ik draaide me om en zag Cole in een van de stoelen zitten.'En ik maar denken ik dat je vanavond helemaal niet terug zou komen.' Zei Cole sarcastisch.

'Oh mijn god, Cole! Je hebt me zo hard laten schrikken . Waarom?' Vroeg ik.  Mijn hart bonkte nog steeds snel in mijn borst, maar ik hield mijn stem vast. 

'Waar denk je dat ik mee bezig was? Met wachten tot je terugkomt.' Vertelde hij het me, terwijl hij zijn armen over elkaar sloeg. 

Ik lachte.'Je bent mijn vader niet Cole, of zelfs maar een oudere broer. Ik heb wil niet dat je voor me zorgt.' En ik draaide hem mijn rug toe, liep naar de badkamer en deed het licht aan.  Hoewel ik Cole de rest van de cruise volledig had willen negeren, was het veel te laat om er iets om te geven. Ik wilde alleen maar in mijn bed vallen.


'Je weet toch dat de avondklok voor iedereen onder de 18 middernacht is?'  Vroeg hij en volgde me naar de badkamer. 

Ik haalde mijn tandenborstel en Crest tevoorschijn en haalde mijn schouders op.  'Alleen als je gepakt wordt. Laat me raden. Alle jongens wisten niet hoe ze de bewakers moesten ontwijken en werden als kleine kinderen naar onze kamer begeleid.' Ik glimlachte bij de gedachte dat Alex en Cole mishandeld werden door een dikke bewaker met een enorme snor.

"Nou, ik kan nog steeds daarbuiten zijn. Ik ben 18, weet je nog?" Zei hij toen hij zichzelf verdedigde.

'Leuk voor je, Cole.'  Zei ik, voordat ik mijn tandenborstel in mijn mond stopte. De muntachtige frisheid voelde perfect na de lange dag die hard begon in Colorado.

'We maakten ons gewoon zorgen om je, Jackie.' Zuchtte Cole en leunde tegen de deurpost. 


"Wij?" Het lukte me om door mijn mond vol tandpasta fatsoenlijk te praten.

'Alex en ik.'  Zei hij met zachte stem. 

'Was Alex bezorgd over mij?' Mompelde ik, terwijl ik doorging met poetsen.  Het was moeilijk te geloven dat hij zich zorgen om me maakte, na hoe koud hij me vanmorgen had behandeld. Ik keek Cole door de spiegel. Zijn gezicht was zacht en ontspannen, zonder een spoor van zijn gebruikelijke woede.'Hij heeft de wedstrijd voor je gewonnen. Hij was verdrietig toen hij je niet kon vinden nadat de winnaars bekend waren gemaakt.

Wat was er met je gebeurd?' Zijn stem klonk bezorgd. 


"Toilet." Loog ik, ik voelde me schuldig. Nu wist ik tenminste wie er gewonnen had. Kevin en Nate wilden verdwijnen voordat de winnaars bekend werden gemaakt. Ze zeiden dat de enige reden dat ze hadden meegedaan aan de wedstrijd was om Cole en Alex af te leiden, zodat we weg konden komen. Hun plan werkte en we zagen de rest van de dag geen van de Walter jongens. We hingen rond bij het andere zwembad met een van die coole surfsimulators. Toen het donker werd, gingen we naar binnen en gingen we weg in de speelhal. 

'Jackie,' zei Cole na een rustig moment, 'ik wilde gewoon dat je wist dat ik Alex had verteld wat er werkelijk gebeurde bij de huwelijksreceptie.Ik verontschuldigde me en hij begreep het. Je hoeft niet meer met die eikels rond te hangen om  hem jaloers maken. ' 

My life with the Walter boys// DutchWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu