Sammy logeerde de afgelopen week bij mij in het Walter huis. Het was geweldig, omdat ik niet alleen met mijn beste vriendin omging, maar haar aanwezigheid hield Cole ook bij ons vandaan. In het begin werd Alex ook geïntimideerd door haar, ook al ontmoette hij haar nooit in New York, maar toen Sammy besefte dat mijn vriend helemaal niet op Cole leek, sloeg ze haar harde front neer.
Het was vijf uur en we vulden allemaal de schoolzaal in om Danny te zien spelen. We waren zo'n grote groep dat we twee rijen nodig hadden om ons allemaal te plaatsen. Ik ging in het midden zitten, met Alex aan de ene kant en Sammy aan de andere kant.
Cole keek naar de lege stoel naast mijn beste vriendin die momenteel bezet was door haar tas, maar ze wierp hem een blik toe.
'Denk er niet eens over na.' Siste ze.
'Kom op,' klaagde Cole, 'laat me niet naast die twee monsters zitten.' Zei hij toen hij verwees naar de jongere tweeling.
Sammy pakte haar tas op toen Isaac verscheen, en hij plofte neer op de stoel en Cole kreunde.
"Weet je, voor een man gedraag je je een beetje als een kleine bitch." Vertelde Sammy Cole.
Cole gaf haar een middelvinger, voordat ze met een mopper op de enige open stoel naast Zack neerviel. Benny stond op en ging aan de andere kant van Cole zitten, en de tweeling begon allebei tegelijkertijd hun oudere broer te porren. Ik glimlach het zou twee uur lang voor hem duren.
'Jongens,' Zei Katherine toen ze fluisterend en streng probeerde te klinken, 'je moet je gedragen.'
De lichten dimden, wat het begin van de voorstelling betekende, en ik hoorde het boos gemompel van de tweeling.
***
"Danny dat was geweldig!" Riep ik uit, terwijl ik hem omhelsde. Hij was na de show bij ons gekomen buiten het auditorium en hij droeg nog steeds zijn Romeo-kostuum.
'Echt een hartverscheurende show,' zei Isaac, terwijl hij denkbeeldige tranen wegveegde, 'Mag ik je handtekening?' Danny rolde zijn ogen en gaf zijn neef een kleine duw. Ze lachten allebei.'Het was echt goed' zei Isaac serieus.
"Bedankt man."Antwoordde Danny en knikte met zijn hoofd. Ze deden een van die gekke knuffels van mannen en klapten in elkaar op de rug.
'Jackie heeft me nooit verteld dat je zo van acteren hield.' Zei Sammy met een glimlach.
"Nou, hij speelt verkleed sinds we klein waren." Zei Isaac een andere grap krakend. Danny wierp hem een woedende blik toe, voordat hij zich weer tot Sammy wendde.
'Ja, ik ben er tijdens de middelbare school echt mee begonnen.
"Jackie?" Zei Mevrouw Walter.
Ik wendde mijn aandacht af van Danny en ging naar de plaats waar meneer en mevrouw Walter een gesprek hadden met Katie's ouders. "Ja?" Vroeg ik naast haar komen.
'We gaan naar het huis van Katie. Ze hebben een diner voor de cast en hun ouders. Hier is wat geld. Jullie kunnen uit eten gaan waar je maar wilt. Ik zou het Cole geven sinds hij rijdt, maar ik kon hem nergens vinden. '
"Oh oke." Zei ik toen ik het geld in mijn tas stopte.'Bedankt mevrouw. Ik denk dat hij naar buiten is gegaan om wat frisse lucht te halen.' Cole had er na het stuk extreem gefrustreerd uit gezien. Ik had hem de deuren zien stormen, zodra de gordijnen dichtgingen. Het moet gek zijn geweest om naast de tweeling te zitten, die waarschijnlijk moeite had om op te letten.
JE LEEST
My life with the Walter boys// Dutch
Novela JuvenilDe zestienjarige Jackie Howard weet niets van haar nieuwe voogd Katherine Walter wanneer ze van New York naar Colorado verhuist. Jackie is erachter gekomen dat Katherine twaalf jongens heeft en vreest dat het niet gemakkelijk zal zijn om in het Walt...