Hoofdstuk 43 Tijd Voor Een Verandering

1.2K 21 1
                                    

'Op drie tellen' fluisterde Kim.

'Een, twee, drie.' We lieten elk een kussen op mijn bed vallen, in de hoop ons doel te bereiken.

"Wat?" Mompelde Skylar, verschrikt opduikend. Ik probeerde een lachbui te dempen en verstopte me onder de slaapzak die meneer Walter uit de kampeerbenodigdheden uit de kelder had gegraven. Riley stootte me uit een tas en stak langzaam een ​​piek over de bovenkant van mijn dekens. Skylar rekte zich uit en probeerde het felle zomerlicht dat door mijn raam naar binnen scheen weg te knipperen. Ik hield de gordijnen altijd open, omdat ik het heerlijk vond om 's ochtends wakker te worden om de schitterende kleuren van Nathans muurschildering allemaal verlicht te zien. Toen hij eindelijk de slaap uit zijn ogen wreef, keek hij verward om zich heen.

'Waarom lig ik in Jackie's bed?'

'Herinner je je niets van gisteravond?' Vroeg Kim, terwijl ze haar lange haar in een paardenstaart trok. 

'Nee?' Aarzelde hij en probeerde zijn puinhoop in de hoek te proppen.

'Nou, nadat je Heather hebt ontmoet ...' zei Kim en beet op haar lip om niet te grijnzen. Skylar's ogen schoten open, terwijl Heather op Kim's schouder sloeg.

"Niet grappig." Reageerde hij toen hij zich realiseerde dat ze een grapje maakte. Ik stond op en sprong op het bed om me bij mijn vriend te voegen. Skylar kreunde en hield zijn hoofd vast.

'Hoeveel heb ik gisteravond gedronken?'

'Genoeg bier om het zwembad in de achtertuin te vullen.' Vertelde ik hem.

'Plus nog een paar.' Voegde Riley toe.


'Verrassend genoeg ben je heel goed in duimoorlogen als je dronken bent,' zei Kim terwijl ze haar tandenborstel en gezicht spoeling uit haar nachttas pakte voordat ze naar de badkamer ging. Ze had me gisteravond verteld dat ze 's ochtends meteen zou vertrekken omdat ze moest werken.

'Hoi,' zei Jordan grijnzend, geen uitleg nodig. Twee meisjes en een jongen in een bed staan ​​gelijk aan prestatie.' Kim liep de badkamer uit in haar pyjamashort en een beha.

'Jackie, heb je mijn trui gezien?' Vroeg ze.

"Double whoa!" Zei Jordan toen zijn ogen groot werden.

'Wat doet hij hier in godsnaam?' Mopperde Kim, voordat ze terug de badkamer in rende.

"Jordan wat wil je?" Vroeg ik. Mijn ogen schoten rond mijn rommelige kamer voor Kim's trui. Het zou een probleem worden om het in deze puinhoop te vinden. Riley en Heather hadden mijn kast over de vloer gegooid in een poging de perfecte outfit voor het feest te vinden. Hij stond naar de nu gesloten deur te staren.

"Aarde naar Jordan!" Riep ik uit bed. Toen hij nog steeds niet antwoordde, stormde ik op hem af en sloeg hem op zijn neus. Hij schudde verrast zijn hoofd en keek naar me op.

'Ontbijttijd, pannenkoeken, spek en zo. Mam zegt dat er genoeg is voor je vrienden.' Hij keek terug naar de badkamer.

'Geweldig, nu wegwezen!' Zei ik toen ik hem mijn deur uit duwde voordat ik hem dichtsloeg. Het was stil terwijl iedereen nadacht over de afgelopen gekke seconden, eindelijk sprak Riley.

'Ik kan nooit het verschil zien tussen de tweeling.'

'Oh, het is makkelijk', zei ik.
'Jordan achtervolgt Isaak. Hij is een beetje pervers.' Riley rolde met haar ogen, waarschijnlijk omdat ik Isaac beledigde.

'Hey, het is waar. Ik heb hem een ​​keer door mijn ondergoed in de wasruimte zien rommelen.'

'Eww, welke?' Vroeg Heather.

My life with the Walter boys// DutchWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu