Hoofdstuk 41 PartyTime

1.1K 21 1
                                    

'Waarom zitten we dan nog steeds in mijn kamer?' Vroeg ik, terwijl ik door mijn gordijn naar de achtertuin beneden tuurde. Het feest was vijfenveertig minuten geleden officieel begonnen, maar Heather stond erop dat we op mijn kamer bleven. Ik voelde het ritme van de muziek uit de luidsprekers en het gelach en geklets van mensen beneden. 

'Omdat,' zei Riley, terwijl ze een nieuwe laag lippenstift in de spiegel aanbracht, 'het is beter om modieus laat dan op tijd te zijn. Het lijkt alsof je een druk interessant leven hebt met andere dingen te doen.' 

"Maar ik woon hier." Zei ik verward. 'Iedereen weet al dat ik hier ben.' 

"Hey jongens, kom op!" Zei Kim, terwijl ze door de deur stormde. De luide muziek stroomde mijn kamer binnen, waardoor het feest beneden nog aantrekkelijker klonk.

'Waarom zijn jullie hier nog?' 

In tegenstelling tot Riley, Skylar en Heather, ging Kim met Alex naar beneden zodra de deurbel ging. 

"Bijna klaar." Zei Heather toen ze haar haar in een staart deed. 

'Je maakt je de hele dag al zorgen over hoe je eruit ziet.' Zei Kim. 

'Schoonheid kost tijd.' Zei Skylar. 

'Zo lang had ik niet nodig.' Zei Kim toen ze een hand op haar heup legde.

Skylar keek zijn op naar Kim. "Precies wat ik bedoel." 

"Hey!" Zei Kim.'Dat is niet grappig.'

"Nee, maar je haar wel." Zei hij toen hij probeerde niet te lachen. 

"Ja, ik heb tenminste niet elke dag vijf euro aan gel nodig om de mijne te doen." Zei Kim wijzend op het duidelijk gestylde haar van Skylar. 

'Het verbaast me dat je zelfs je hoofd omhoog kunt houden. Hoe zwaar is al die smurrie?'

"Au." Zei Skylar toen hij deed alsof hij gekwetst was.'Neem dat terug.'

"Ik ben klaar!" Zei Heather, terwijl ze een rondje ana het draaien was. Ze zag eruit zoals ze er ongeveer drie uur geleden uitzag.

'Oké jullie twee', zei ik, Heather omdraaiend en lachend naar Kim en Skylar, het is tijd om te feesten!

***

"Hey Jackie."

'Hoi Jackie, hoe gaat het?'

'Hoi Jackie!' 

"Wie zijn al die mensen?" Vroeg ik aan Kim, terwijl we door het huis naar de achtertuin liepen. Mensen die ik nog nooit in mijn leven had gezien, zeiden hallo tegen me. 

"Alleen mensen die het VIP-gedeelte van het feest willen betreden."

"Oh, maar ik weet niet eens hoe we gaan om eruit te komen-"

'Hé Jackie, ik heb je overal gezocht.' Zei Isaac terwijl ik de veranda opliep. 

"Hoe gaat het?" Vroeg ik hem over de zeer luide muziek.

'Hoi Isaac.' Giechelde Riley van achter me.  Isaac grijnsde. 'Hoe gaat het, mijn mooie zuidelijke dame?' 

"Hallo? Isaac focus. Je bent op zoek naar mij." Zei ik toen ik met zijn vingers in zijn gezicht knipte voordat hij te afgeleid werd om met me te praten. 

"Oh ja." Zei hij, terwijl hij weer scherp in beeld kwam. 'Hier zijn een paar sleutels. Ze gaan naar de paarse ATV, die geparkeerd staat bij de paardenstal. Je kunt die gebruiken om je vrienden naar de waterval te krijgen, maar verlies die niet.'

My life with the Walter boys// DutchWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu