#hain

509 72 13
                                    

*Şarkıyı sonuna kadar dinlemeyi unutmayın canlarım. Ayrıca şarkı sözlerine de dikkat edin. Şarkıyı size söylediğim yerde açsanız iyi olur. Galppp*



Hain dostların, boşluktan hiç bir farkı yok.


-BUSE-

Gözlerimi açtığımda halamlardaydım. Dün geceye dair hiç bir şey hatırlamıyordum. En son meyve suyu içiyordum galiba.

Boynuma giren sızıyla elim oraya gitti. Çok acıyordu. Aynanın karşısına geçtim ve boynuma baktım.

Üç çizik vardı. Ne zaman yapmıştı bunu? Neden yapmıştı? Bileklerimde ki yara daha yeni geçmişti.

Gün geçtikçe ona nefretim daha da bir artıyordu. Her türlü canımı yakıyordu. Telefonuma gelen mesajla dikkatimi ona verdim.

Anonim: Hiç sormuyorsun?

Ben: Sende sormuyorsun.

Anonim: Tamam soruyorum o zaman. Nasılsın?

Ben: Kötüyüm desem dünyayı mı yıkacaksın?

Anonim: Niye? Kötü müsün?

Ben: Ne anladıysan?

Anonim: Sonra konuşalım bence.

Cevap vermedim. Kıyafetlerimi değiştirdim ve odamdan çıkarak Arda abimin odasına girdim.

Tuğra abim de gelmişti. Gıcık. Oda çok pis alkol kokuyordu. Ee tabi hayvan gibi içerlerse böyle olur.

"Kalk duş al be. Çok kötü alkol kokuyor." dedim burnumu kapatırken.

"Boynuna ne oldu lan?" dedi Tuğra abim.

Elimi boynuma götürdüm ve kapattım. "Bir şey yok." dedim ve hızla odadan çıktım.

Aşağıya indim ve bende kahvaltı masasına oturdum. Sessizce kahvaltımı ettim.

---------

Kaan'lar ile parkta oturmuştuk yine. "Dondurma istiyorum." dedi bininci kez Yusuf.

"Of adi kalk gidip alalım." dedim ve kolunu tutarak markete çekiştirdim.

Ben tabi ki de cornetto oreolu aldım. Vazgeçilmezimdir kendileri. Bizimkilere de aldıktan sonra geri döndük.

Herkesinkini verdim ama Taha'nın'kini vermedim. "Versene kızım." dedi.

"Öpersen veririm." dedim ve yanağımı ona doğru uzattım.

"Hop kardeşim. Yavaş gelin." dedi Kaan beni kendine doğru çekerek.

"Kardeşim o benim." dedi Taha ve yanağımı öperek dondurmayı eline aldı.

Sırıtarak dondurmamı yemeye başladım. Kaan bana ters ters bakıyordu ama umrumda değildi. Telefonuma mesaj gelince ekranı açtım.

*Konumuz Yiğit*

Baş belası: Yiğit'e çaktırmayın.

Ben: Salak mısın evladım?

Grupta Yiğit yoktu. 

Adam: Ne var Barış? Konuya gir koçum.

Baş belası: Konumuz Yiğit.

Arya kuşu: Bunu biliyoruz.

Çocuk adam: Ben anladım konuyu.

Tahaoloji: Bende şu an yeni çaktım moruuuuuq.

Katil Kim?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin