ဒီ Ficလေးကို ဖတ်နေကြတဲ့ ဒါဒါလေးတို့ရေ သာသာအရင်ဆူံး တောင်းပန်စကားဆိုချင်ပါတယ်.....သာသာ ဒီFicလေးကို အချိန်ခနတာ နားထားပါ့မယ်......အကြောင်းက သာသာ့ရဲ့ ေရးလက်စဖုန်းလေးက အကြောင်းအမျိုးမျိုးကြောင့် ဖုန်းအပြင်ဆိုင် ရောက်နေပါတယ်.....ဒါကြောင့် သာသာ နောက်ရေးမယ့် စာတွေအကုန် ပျက်နေတဲ့ ဖုန်းလေးရဲ့ မှတ်စုထဲ ကျန်ခဲ့တာကြောင့် ဆက်ရေးလို့ အဆင်မပြေဖြစ်သွားပါတယ်.....သုံးနေကျ ဖုန်းလေး ပြန်ရတာနဲ့ Upပေးပါမယ်......အခုဖြစ်သွားတဲ့ အကြောင်းအရာအတွက် သာသာ တကယ် တောင်းပန်ပါတယ်.....
ကြားထဲ မဖတ်ရဘူးဖြစ်မှာစိုးတာကြောင့် သာသာ အသစ် ဖန်တီးထားတဲ့ To Loveလေးကို နေ့တိုင်း ရေးပေးပါ့မယ်.......
နားလည်ပေးကြမယ်လို့ မျှော်လင့်ပါတယ်❤
I'm really apologize to all of my readers😰😰😰
Love you all of my readers❤
...........................
Zawgyi!!!!!!!
ဒီ Ficေလးကို ဖတ္ေနၾကတဲ့ ဒါဒါေလးတို႔ေရ သာသာအရင္ဆူံး ေတာင္းပန္စကားဆိုခ်င္ပါတယ္.....သာသာ ဒီFicေလးကို အခ်ိန္ခနတာ နားထားပါ့မယ္......အေၾကာင္းက သာသာ့ရဲ႕ ေရးလက်စဖုန်းလေးက အေၾကာင္းအမ်ိဳးမ်ိဳးေၾကာင့္ ဖုန္းအျပင္ဆိုင္ ေရာက္ေနပါတယ္.....ဒါေၾကာင့္ သာသာ ေနာက္ေရးမယ့္ စာေတြအကုန္ ပ်က္ေနတဲ့ ဖုန္းေလးရဲ႕ မွတ္စုထဲ က်န္ခဲ့တာေၾကာင့္ ဆက္ေရးလို႔ အဆင္မေျပျဖစ္သြားပါတယ္.....သုံးေနက် ဖုန္းေလး ျပန္ရတာနဲ႕ Upေပးပါမယ္......အခုျဖစ္သြားတဲ့ အေၾကာင္းအရာအတြက္ သာသာ တကယ္ ေတာင္းပန္ပါတယ္.....
ၾကားထဲ မဖတ္ရဘူးျဖစ္မွာစိုးတာေၾကာင့္ သာသာ အသစ္ ဖန္တီးထားတဲ့ To Loveေလးကို ေန႕တိုင္း ေရးေပးပါ့မယ္.......
နားလည္ေပးၾကမယ္လို႔ ေမွ်ာ္လင့္ပါတယ္
I'm really apologize to all of my readers😰😰😰
Love you all of my readers
...........................
ESTÁS LEYENDO
ချစ်ခြင်း အစပျိုးရာ S1❤(Complete)
Romanceငယ်ကလွဲရင် ဘယ်သူ့ကိုမှ အာရုံထဲ ရှိမနေဘူးဆိုတာ ယုံပါ By နက်ရှိုင်းသူ မောင့်အချစ်က ငယ့်အပေါ် စစ်မှန်ပါေစလို့ မျှော်လင့်တယ် By ခန့်ညားပိုင်