For S2*

9.5K 369 18
                                    

မနက်က ပြောထားတာလေး သိပ်မရှင်းမှာစိုးလို့ပါ.....သာသာ ပြန်ရှင်းပြပါမယ်နော်....

သာသာ S2ရေးဖြစ်ခဲ့ရင် ပထမဆူံးအနေနဲ့က ပိစိတွေက Mainဖြစ်သွားပါလိမ့်မယ်......ခန့်ညားပိုင်နဲ့ နက်ရှိုင်းသူကတော့ ပါနိုင်ပေမယ့် အများကြီးတော့ ပါမှာမဟုတ်တော့ပါဘူး....စိတ်မပူပါနဲ့ ဒီ S1မှာတင် ဖတ်ဖို့အတွက် ပိစိလေးတွေရဲ့ ငယ်ဘဝနဲ့ နှစ်ယောက်သားရဲ့ Roမှုတသိန်းကို မြင်ရဉီးမှာပါ.....

ဒုတိယတချက်ကတော့ ဇာတ်လမ်းဇာတ်ကွက်က ကွဲပြားကောင်း ကဲွဲပြားနိုင်ပါတယ်......တနည်းအားဖြင့်ဆိုရင် Ficအသစ်တစ်ပုဒ်အနေနဲ့ ခံစားလို့ရပါလိမ့်မယ်......

တတိယတချက်ကတော့ ထုံးစံအတိုင်း ဇာတ်နာတာမျိုးမဟုတ်တဲ့အတွက် ကိုယ့်Typeမဟုတ်ရင် မဖတ်ပဲနေလို့်ရပါတယ်နော် သာသာ စိတ်မဆိုးပါဘူး.....

အခုလိုပြောရတာက နက်ရှိုင်းသူနဲ့ခန့်ညားပိုင်ကိုပဲ Mainအနေနဲ့ တွေ့ရမယ် ထင်နေမှာ စိုးလို့ပါ.....လုံးဝမပါတာမျိုးတော့ မဟုတ်ပါဘူးနော်......Ficအသစ်မလာဘူးလားဆိုရင်တော့ လာမှာပါ.....သို့သော် ဒါလေး လတ်စသတ်ပြီးရင် To Loveကို လတ်စသတ်ဖို့ ဆုံးဖြတ်ထားပါတယ်....ဒါကြောင့် အဲ့နောက်ပိုင်းဆိုရင်တော့ နောက်ထပ်ရေးဖို့ ရှိလာနိုင်ပါတယ်နော်

ပြီးတော့ ဒါဒါတို့ဘက်က သဘောထားကို ပြောကြည့်ပါ.....သာသာက ကိုယ့်သဘောတိုင်းလုပ်လိုက်ရင် ရတယ်ဆိုပေမယ့် ဖတ်ပေးတဲ့ ဒါဒါလေးတို့ ရှိလို့သာ အခုလိုရေးနိုင်တာမို့ သာသာ့ရဲ့ သဘောအတိုင်း ဘယ်အရာကိုမှ မလုပ်ချင်ပါဘူး.....ဒါကြောင့် အဆင်ပြေတာ မပြေတာ ကြိုက်တာပြောလို့ရပါတယ်နော်......မရှင်းတာရှိရင်လည်း မေးပါရှင့်.....

Love you all of my readers❤

~~~~~~~~~~~~~

Zawgyi!!!!!

မနက္က ေျပာထားတာေလး သိပ္မရွင္းမွာစိုးလို႔ပါ.....သာသာ ျပန္ရွင္းျပပါမယ္ေနာ္....

သာသာ S2ေရးျဖစ္ခဲ့ရင္ ပထမဆူံးအေနနဲ႕က ပိစိေတြက Mainျဖစ္သြားပါလိမ့္မယ္......ခန့္ညားပိုင္နဲ႕ နက္ရွိုင္းသူကေတာ့ ပါနိုင္ေပမယ့္ အမ်ားႀကီးေတာ့ ပါမွာမဟုတ္ေတာ့ပါဘူး....စိတ္မပူပါနဲ႕ ဒီ S1မွာတင္ ဖတ္ဖို႔အတြက္ ပိစိေလးေတြရဲ႕ ငယ္ဘဝနဲ႕ ႏွစ္ေယာက္သားရဲ႕ Roမႈတသိန္းကို ျမင္ရဉီးမွာပါ.....

ဒုတိယတခ်က္ကေတာ့ ဇာတ္လမ္းဇာတ္ကြက္က ကြဲျပားေကာင္း ကဲွဲပြားနိုင်ပါတယ်......တနည္းအားျဖင့္ဆိုရင္ Ficအသစ္တစ္ပုဒ္အေနနဲ႕ ခံစားလို႔ရပါလိမ့္မယ္......

တတိယတခ်က္ကေတာ့ ထုံးစံအတိုင္း ဇာတ္နာတာမ်ိဳးမဟုတ္တဲ့အတြက္ ကိုယ့္Typeမဟုတ္ရင္ မဖတ္ပဲေနလို့္ရပါတယ္ေနာ္ သာသာ စိတ္မဆိုးပါဘူး.....

အခုလိုေျပာရတာက နက္ရွိုင္းသူနဲ႕ခန့္ညားပိုင္ကိုပဲ Mainအေနနဲ႕ ေတြ႕ရမယ္ ထင္ေနမွာ စိုးလို႔ပါ.....လုံးဝမပါတာမ်ိဳးေတာ့ မဟုတ္ပါဘူးေနာ္......Ficအသစ္မလာဘူးလားဆိုရင္ေတာ့ လာမွာပါ.....သို႔ေသာ္ ဒါေလး လတ္စသတ္ၿပီးရင္ To Loveကို လတ္စသတ္ဖို႔ ဆုံးျဖတ္ထားပါတယ္....ဒါေၾကာင့္ အဲ့ေနာက္ပိုင္းဆိုရင္ေတာ့ ေနာက္ထပ္ေရးဖို႔ ရွိလာနိုင္ပါတယ္ေနာ္

ၿပီးေတာ့ ဒါဒါတို႔ဘက္က သေဘာထားကို ေျပာၾကည့္ပါ.....သာသာက ကိုယ့္သေဘာတိုင္းလုပ္လိုက္ရင္ ရတယ္ဆိုေပမယ့္ ဖတ္ေပးတဲ့ ဒါဒါေလးတို႔ ရွိလို႔သာ အခုလိုေရးနိုင္တာမို႔ သာသာ့ရဲ႕ သေဘာအတိုင္း ဘယ္အရာကိုမွ မလုပ္ခ်င္ပါဘူး.....ဒါေၾကာင့္ အဆင္ေျပတာ မေျပတာ ႀကိဳက္တာေျပာလို႔ရပါတယ္ေနာ္......မရွင္းတာရွိရင္လည္း ေမးပါရွင့္.....

Love you all of my readers❤

~~~~~~~~~~~~~

ချစ်ခြင်း အစပျိုးရာ S1❤(Complete)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang