"Knap hoe je het wilde opnemen voor professor Westerne Nai" grinnikte Fred.
"Dankjewel, jullie zitten hier omdat?"
"Bezit van verboden tovermiddelen" spraken ze in koor uit.
Nai keek om haar heen. Alle leerlingen keken vrij angstig uit hun ogen. Bang voor wat Omber nu zou gaan doen.Omber kwam op haar hakjes binnen gestormd. Nai zag dat Draco, Korzel, Kwast én Patty er achteraan stormden. Nai rolde met haar ogen van walging.
"Hopelijk is dit de laatste keer dat jullie met zo velen zijn. Jullie gaan met mij en mevrouw Park mee om de nieuwste Onderwijsdecreten op te hangen. Wemels en Dracota, jùllie ruimen de verboden afdeling op onder toezicht van Malfidus, Korzel en Kwast"
De anderen sjokten met angstige gezichten de bibliotheek uit. Omber wendde zich nog een keer naar hen.
"Ik wil dat de afdeling geheel alfabetisch in orde is. Eerder gaan jullie niet. Zij houden toezicht"."Kijk niet zo opgejaagd, we gaan al" zuchtte George met rollende ogen. Samen met hen liep Nai naar de verboden afdeling. Nai begon aan het einde van de gangen, Fred en George aan het begin.
"Jullie houden Wemels in de gaten, ik N- eh Dracota" hoorde ze Draco commanderen. Nog geen paar seconden later zag ze Draco bij haar gangpad staan. Nai zat op de grond, boeken te alfabetiseren.
"Ik zei toch dat je nog strafwerk bij mij zou krijgen" grijnsde hij.
Nai ging door met het alfabetiseren. "Toevallig"
Ze ruimde de boeken in de kast in, stond op en ging aan de volgende kast verder. Op haar tenen probeerde Nai de bovenste boeken te kunnen pakken. Draco was haar voor, en greep de boeken voor haar.
"Dankjewel. Dat is wel meer dan alleen opletten nu" Nai ging weer zitten met de boeken."Niet goed? Dan blijf ik wel zitten en alleen maar kijken. Geen problemen mee" hij zat naast haar op de grond. "Wat nou als dit de hele nacht duurt? Blijf je de hele nacht zitten dan?"
"Ik kijk wel een hele nacht naar je"
Het verbaasde Nai dat het niet uitmaakte hoe bot ze ook deed, Draco bleef flirten met haar.
"Ben je een nieuw spel begonnen, Malfidus?" Haar ogen waren nog altijd gericht op de boeken.
"Jij of ik? Jouw opmerkingen dagen mij uit"
Nai greep weer een nieuwe stapel en ging weer zitten.
"Je voelt je snel uitgedaagd dan"
"Door jou wel Nai"
"Heb je echt overal het laatste woord op Malfidus?"
"Dominante tik. Kan ik niks aan doen"
Nai schudde haar hoofd, maar kon een glimlach niet onderdrukken. Ze ging weer verder naar de volgende kast.
"Als je zo dominant bent, moet ik je dan smeken om de bovenste boeken te pakken?" Nai besloot terug te flirten.
Hij liep op haar af, bleef vlak voor haar staan en greep met één arm de boeken van de bovenste plank.
"Ik zou je graag horen smeken, maar voor nu is vragen ook goed" fluisterde hij, met zijn lippen dicht bij de hare.
Nai nam de boeken aan vanuit zijn hand. "Rustig aan, voordat ik echt begin te smeken".
Nai ging weer op de grond zitten, verder uitsorteren. Draco kwam tegenover haar zitten, met de boeken tussenbeide.
"Ik kan niet wachten totdat ik dat op een dag hoor"
Nai kon wederom een glimlach niet onderdrukken. Op de een of andere manier vond ze het leuk om zo met Draco om te gaan. Ze merkte zeker op dat zijn ogen iedere beweging van haar waren aan het volgen. Ze kon het regelmatig dan ook niet laten om hem 'per ongeluk' aan te raken wanneer ze een boek in zijn buurt moest pakken. Ze vond het heerlijk om te zien hoe zijn grijnzen om toverden tot een glimlach, en zelfs af en toe een blos.Nai kwam al vrij snel bij de laatste kast van het gangpad. Ze keek met fronsende wenkbrauwen naar de bovenste plank en vervolgens naar Draco.
"Wat nu als ik er niet was geweest?"
"Dan waren de bovenste planken niet gealfabetiseerd"
Draco kon er om lachen, en pakte wederom voor haar de boeken. Hij gaf ze in haar handen, terwijl hij met zijn grijze ogen in haar blauwe keek. Nai herkende het gevoel alweer. Het gevoel zoals ze de eerste keer zo in zijn ogen keek. Boven in de astronomietoren, de afdelingskamer al die keren dat haar ogen die van hem hadden gevonden.
Zijn gezicht kwam dichter bij die van haar, zijn ademhaling kon ze weer voelen.
"Kus me" fluisterde Nai nu, die het niet meer hield.
Er ontstond een glimlach op zijn gezicht "Smeek".
Zijn handen gleden al door haar haren terwijl zijn voorhoofd op die van haar leunde.
Nai liet de boeken uit haar hand vallen op de grond."Kus me Draco, alsjeblieft"
Met zijn handen greep hij haar middel vast en duwde haar tegen de boekenkast aan. Een hand hield haar heup nog vast, terwijl hij met de ander langs haar nek af ging.
Nai's handen grepen stevig zijn armen vast terwijl ze nog steeds hoopte dat hij haar nu zou zoenen.
"Dat wilde ik horen" fluisterde hij in haar oor. Toen voelde ze eindelijk zijn lippen op die van haar. De lippen die ze had gemist, ondanks dat hij haar het bloed onder de nagels vandaan weet te halen. Nai's handen verdwenen onder zijn mantel langs naar zijn rug toe, waar ze het niet kon onderdrukken om haar nagels zachtjes in zijn rug te zetten.
Ze voelde dat Draco met zijn lippen die van Nai wist te openen, waardoor Nai nu zijn tong kon voelen.
Nai genoot van iedere aanraking die ze van Draco kreeg. Zijn handen die door haar haren gingen, langs haar nek af en uiteindelijk haar heup wist te bereiken. Hij stopte haar te zoenen, om nog een keer haar ogen te vinden.
"Je bent leuk, Nai Dracota""Malfidus?" Snel lieten ze elkaar los en zette Draco een stap naar achteren. Net op tijd, gezien Kwast de hoek om kwam gelopen.
"De Wemel tweeling is al bijna op de helft. Zij nog in de eerste rij" stamelde hij. Draco trok zijn wenkbrauw op.
"Zij is maar alleen, de Wemels met z'n twee. Laat ze opschieten, des te sneller hoeven wij hier niet meer te zijn" snauwde hij. Nai ging ondertussen verder met haar boeken, terwijl Kwast zich terug haaste.Ze voelde Draco's handen achter zich langs gaan, zijn lippen dicht bij haar oor.
"Ik zou dit graag in de afdelingskamer nog even verder willen doen" fluisterde hij. Nai voelde een blos op komen.
"Dan moet dit maar snel af zijn. Leidt mij niet zo af" glimlachte ze.Het was bijna middernacht. Nai liep, onder begeleiding van Draco, dom en dommer, terug naar de afdeling. Ze had sneller klaar kunnen zijn, maar Draco kon het niet echt laten om haar af te leiden op de momenten dat ze samen waren.
Ze stapte binnen en liep al rustig aan naar haar kamerdeur.
"Ga naar bed jullie twee, morgenochtend wilt Omber ons weer zien" commandeerde Draco naar de twee. Ze waren binnen een aantal seconden alweer op hun kamer."Het dominante laat je dus ook bij je vrienden zien"
Draco kon een kleine lach niet onderdrukken. "Kan er vrij weinig aan doen. Ga je al naar je kamer?" Hij bleef even stil staan achter de bank.
"Ach ja, je wilde iets afmaken toch?" Grijnsde Nai. Draco trok haar de bank op, terwijl hij haar zachtjes achterover duwde.
Zijn lippen vonden die van haar wederom, niet veel later ook zijn tong. Nai's hand gleed vanaf zijn nek naar zijn borstkas, waar ze zijn hartslag snel voelde kloppen.
Draco's lippen gleden vanaf haar mond naar haar nek. Nai voelde zachte beetjes in haar nek, waardoor haar ademhaling sneller ging.Plots voelde ze zijn hand naar haar broek gaan.
"Dit gaat te snel"
Nai pakte zachtjes zijn hand daar weg en hield deze vast. "Sorry, ik liet me meeslepen" fluisterde hij. Nai zag de zorgen in Draco's ogen. Ze wist dat hij dit meende.
"Het is oké. Ik geniet vooral hier nu van. Rustig aan" glimlachte ze terug.
Draco legde zijn gezicht zachtjes in haar nek. "Ik kan zo wel de hele nacht blijven liggen""Slaap bij mij"
Nai schrok van haar eigen voorstel. Ze wist dat ze dat wilde, maar gaf ze nu geen gemixte signalen af? Ze genoot van Draco, en het gevoel dat hij haar gaf. Nai wilde ook niet dat hier een eind aan zou komen."Meen je dat?" Draco's ogen vonden weer die van haar, zoekende naar zekerheid. Nai knikte voorzichtig.
"Slapen, jij en ik"
Er ontstond een glimlach op zijn gezicht. Een welgemeende glimlach, eentje waar Nai voor kon smelten.
"Ook slapen doe ik graag met je. Kom op"
Hij trok haar van de bank af waarna hij zijn andere kleding ging halen. Nai kleedde zich al snel om, voordat hij terug kwam. Al snel klopte hij op haar deur.Draco was al in haar bed gekropen. "Ik besef mij nu pas hoe fijn het moet zijn om een eigen kamer hier te hebben"
"Lang leven Sneep"
Nai kroop naast hem. Al snel hielden Draco's armen Nai stevig vast."Ik hou van dit idee" fluisterde hij terwijl hij haar een kus op haar voorhoofd gaf.
"Trusten schoonheid"
"Trusten Draco"
Nai's hoofd leunde tegen zijn borstkas. Het voelde goed, het voelde veilig. Het duurde niet lang voordat Nai echt in slaap viel.
JE LEEST
Timeturner/tijdverdrijver
FanficEindelijk is het 1 september, de dag dat Nai 18 wordt. Al 18 jaar leeft zij haar doodgewone Dreuzel leventje, die haar prima bevalt. Op haar verjaardag krijgt zij bezoek van een eigenaardig persoon, die beweert de grote tovenaar Albus Perkamentus te...