~23~

891 41 3
                                    

Ze zvědavosti jsem se podívala aji kde jsou ostatní lidi se kterýma se bavím noo a byly taky tak po spolu Jungkook byl v týmu s Yoongim. Kyung byla se Sue a Yong byla se Sang.

„Dneska bude první disciplína budem soupeřit proti ostatním týmům bude to chození s vodou na zádech...Musíme vyhrát takže jdeme na tooo" Řekla vytězně a šly jsme na první stanoviště byly tam už i ostatní tými byly tam 4 kolonky ze 4 kelímkama a vedle byla voda.

„Tak jo kdo půjde první ?" Zeptala se učitelka. Kyo zvedla ruku a učitelka ji ukázala prstem ať jde k ní.

„Tak jo klekni si a já ti dám na záda kelímek s vodou dávej pozor ať ti to z těch zad nespadne! Kdyby ti to náhodou spadlo tak se musíš vrátit na začátek ano?"

„JASNĚ" Řekla Kyo odhodlaně. Soupeřila s dalšíma 3 lidma s nich jsem poznala jen Jungkooka ostatní ještě neznám.

„Připravit pozor teď!!!" Začala jedna s učitelek a už to jelo všichni se soustředili a šly opatrně ale přes to rychle tady tuhle hru znám jsem v ní dobrá takže by to mělo být v pohodě. Když Kyo došla do cíle vylila do prázdného kbelíku vodu a běžela k nám u nás už jako další čekal Jimin ten taky hned vystartoval a co nevidět byl zpátky potom jsem šla já no a tak to šlo dokud jsme neměli naplněný kyblík. Dohromady jsme skončili na 2 místě všichni jsme si plácli zakřičeli naše jménu týmu a pak šly na oběd. Na oběd jsem si sedla s lidmi se kterými se bavím aspoň se všichni seznámili. Po obědě jsme měli odpolední klid.

„Aaaaa konečně na chvíli odpočinek" Řekla Kyung.

„Jo no dneska nám dávají docela zabrat a to si musíme ještě uklidit pokoj jinak nám dají body dolů" Překulila jsem oči.

Další kapitola za dnešek<3 jinak píšu ji ve 3:40 hodin ráno takže pardon jestli by to nedávalo trošku smysl XD jinak doufám že se orientujete trošku v mojem popisování... A mimochodem copak jste dostali na Vánoce?ლ(^o^ლ) Určitě pište do komentářů <33 už jdu spát takže GN<3

Vaše Sany💕

Taehyung × reader [Y/n]Kde žijí příběhy. Začni objevovat