~11~

1.2K 66 10
                                    

Chvilku jsme šly ale najednou se to prostě muselo pokazit. Šla před náma partička nějakých kluků. Byli to od Taeho kámoši. No a najednou do mě jeden z nich vrazil. „Au"

„Co je? Proč do mě strkáš?" zeptal se ze smíchem v hlase a popošel blíž ke mně.

„Vždyť jsem do tebe nestrkla takže klid"

„To si myslíš ty"

„Hele kluci klid" řekl Tae a postavil se mezi nás.

Ten kluk mi potom dal facku a začal do mě kopat. Začala mi téct krev z nosu. Začínala jsem být slabší ale nechtěla jsem ať se to opakuje takže jsem mu dala facku. Ale asi jsem to neměla dělat. Vrhl se na mě další kluk. Dal mi pořádně do pusy a potom do mě totálně kopl. Ležela jsem tam na zemi celá od krve . Začali se mi všichni smát kromě Taeho.

„Y/n! Jsi v pořádku!?"

„N-ne"

„Y/n nemusíš mluvit ale prosím buď pořád při vědomí"Byla jsem úplně mimo. Viděla jsem jak okolo mě teče všude krev a viděla jsem zamlženě.
„Tae?"Nikdo mi neodpovídal. Potom jsem viděla jenom černo.

Pohled Taeho
„Y/n?"Fuck omdlela. No okey tak do nemocnice ji asi neodnesu. Půjdu s ní k ní domů. Stejně její rodiče se vrací až pozdě večer takže mám času dost. Vzal jsem Y/n všichni se na mě dívali jak na trotla ale mě to bylo jedno. Když jsme přišli domů tak Y/n už začínala trošku vnímat. Položil jsem ji na postel a šel jsem hledat lékárničku. Když jsem ji konečně našel tak jsem šel rychle za Y/n. Byla tak strašně krásná ale měla hodně poranění takže jsem si k ní sedl a začal jsem ji léčit ruku. Po doléčení celého jejího těla jsem se rozhodl že ji udělám čaj.

Y/n pov.
Probudilo mě něco na mojem těle.
„Obvazy?" Počkat kde je Tae? Chtěla jsem vstanout ale nešlo to.

„Aauuu" do prdele ale už „sakra"

Něco jsem slyšel na hoře. Hmm že by to byla Y/n? Jo půjdu za ní. „Y/n lež všechno ti donesu"

„Ehh Tae to nemusíš"

„Ale musím"

„No tak dobře..děkuju moc"

„Nemáš vůbec zač"

„Podíváme se na nějaký film?"

„Jo klidně"

„Tak co mám pustit dneska"

„Nevím něco vyber" nakonec jsme zvolily romantický film který trval hodinu a půl. Začalo se stmívat. „Tae nepůjdem už spát?"

„Jo klidně"

„Ale půjdu ještě do koupelny"Neuměla jsem usnout takže jsem čekala než Tae přijde z koupelny. O asi 10min později Tae vyšel. Potom jsem ucítila jak se moje postel prohýbá. Jako vážně Tae? Potom si ke mě lehl a přitáhl si mě k sobě. Potom mi už zašeptal do ucha.

„Ty sis myslela že budu spát sám? Pokud jo tak se pleteš" cítila jsem jak se usmál

S těmito slovy mi dal pusu do vlasů a usly jsme.

Takže ahojj🥰 Vítám vás u další kapitoly✨ Doufám že se líbí😏 Hvězdičky ⭐ a komentáře 💭 potěší 🤩 Mám vás ráda 💜

XOXO

Taehyung × reader [Y/n]Kde žijí příběhy. Začni objevovat