Ráno jsem se probudila na volání vychovatelek že je budíček. Nechápu od kdy máme budíček ale ok.Všichni jsme vstanuly a šly na snídani,tam začala jedna s učitelek mluvit.
„Dobré ráno všem chtěla bych vám oznámit že dneska máme nabytý program proto byl budíček v 8:30. No abych vám už řekla kam jdem-jedem tak jedem do aquaparku, věčina jste se mě ptali jestli někam pojedem tak ano pojedem dneska do aquaparku a zítra do města pozítří bude diskotéka no a v pátek už jedete domů. Takže po snídani si jděte sbalit věci a potom sraz v 9:15 u hlavní brány" Natěšeně jsme se všichni na sebe podívali.
„No to byla doba konečně někam jedem" Všichni jsme souhlasili se Sue. Ale pak mi došla jedna věc...nemá dneska náhodou přijet Kyo??! Ano maaaaa. V tuhle chvíli jsem byla strašně šťastná úplně jsem na to zapoměla. No a jako na zavolanou se otevřeli dveře. Stála tam Kyo a Jungkook radostí jsem vypískla a letěla za nima. Když to zpozorovali i ostatní (Kyung,Yoongi,Tae,Jimin,Sue) tak se zvedli a letěli za mnou.
„Kyo! Tak co všechno v pohodě? Moc si mi chyběla" Už jsem ji svírala ve svém obětí.
„Ano už dobrý,taky si mi chyběla" Dořekla a zpevnila naše obětí. Kyung a Sue se potom přidali do našeho obětí a nakonec se přidali i kluci. Potom jsme se vrátili ke stolu a jedli dál. Kyo a Jungkook šly do chatky si vybalit věci a potom přišly za náma.
V chatce
„Ach jo zrovna jedete do aquaparku a já nemůžu" Zamumlala Kyo sklamaně.„Ale víš kolik ještě takových aquaparků bude?" Usmála jsem se a dál si balila plavky.
„Já vím, ale i tak docela mě to štve bude tam celý tábor a já tam budu sedět jak pecka na hnoji" Řekla a trošku se usmála jejímu výrazu.
„Neboooj budem tam s tebou. Sice půjdem i do bazénu ale budem i u tebe" Řekla klidně Kyung a dál balila věci.
„Holky jste už zbalené??! Je už 9:13 tak honem" Ozvalo se z venku a my vylezli ven. S klukama jsme pak šly k bráně a nastoupili jsme do autobusu.
Nová kapitola ❣️ jinak jak už jsem říkala že se mi o moji knize zdálo tak to je ten aquapark😂😂 no nic bude to skvělé ✨ mám vás všechny moc ráda cc🍭
Vaše Sany💕
ČTEŠ
Taehyung × reader [Y/n]
FanfictionJmenuješ se Y/n. Je ti 18let a bydlíš v ČR. Co když se tvoji rodiče rozhodnou přestěhovat se do Koreji kvůli práci. Nová škola🏫 Noví spolužáci👧🏼 Krásný kluk🧑🏽 Tábor🏕️ Y/n= tvoje jméno💗 Vyskytují se zde scénky 15+ ...