~41~💦

1.1K 40 9
                                    

V autobuse jsem byla unavená. Opřela jsem se o Taeho a hned usla.

Taehyung pov.
Y/n se mi opřela o rameno a já hned poznal že je unavená,měl jsem pravdu, usla. Po chvilce mi spadla do klína. Pousmál jsem se a začal ji hladit. Vypadá rostomile. Dal jsem jí pusu a usl taky.

V táboře
Už to je asi hodina co jsme přijeli s aquaparku a momentálně teď se všichni nudíme. Byla jsem na mobilu od Taeho v posteli, on ležel hned za mnou,ostatní nám řekli že půjdou do druhé chatky abychom prý měli 'svůj prostor' no jo máme to ale hodné přátele. Tae mi propletl ruku okolo mojeho pasu a přitáhl si mě blíž.

„Y/n co budem dělat, já se nudím" Řekl znuděně a já se k němu otočila čelem.

„Noo mužem jít za osta-"

„Ne já chci být s tebou"

„Tak fajn zůstaneme v posteli a nebo se půjdem projít" Usmála jsem se a dala mu pusu.

„Já bych asi zůstal v té posteli" Usmál se a skousl si ret. Nestihla jsem na to ani nic říct a už jsem ležela pod ním.

„Tae?" Začal se přibližovat k mojemu krku kde mě začal obdarovávat polibky a následně dělat červené značky.

„Promiň Y/n ale už dlouho jsem to chtěl s tebou dělat" Pokračoval dál od krku po hrudník potom se zastavil.

„Můžu?" Podíval se na moje tričko a já pokývala kladně hlavou. Usmál se a pokračoval. Sundal mi tričko a hodil ho někam do neznáma kam potom letělo i jeho. Přesunul se zpátky na můj hrudník kde pokračoval mokrou cestičkou k mojemu poprsí vjel mi rukou pod záda a rozepl cvoček potom odhodil i moji podprsenku do neznáma a začal si pohrávat s mojima bradavkama. Nebudu lhát ale bylo to příjemné. Od bradavek pokračoval k mojemu bříšku. Opět ho začal líbat a dělat cucfleky. Já ho jenom tajně pozorovala, bylo to vážně příjemné. Začal se přibližovat k moji intimní oblasti.

„Tae pokud to chceš vážně dělat tak tak mě prosím příprav ještě nikdy jsem to nedělala" Upozornila jsem ho a on se jen usmál a pokýval hlavou.

„Neboj budu se snažit být jemný" Sundal mi kalhoty a jemu taky začal mi dávat polibky na vnitřní strany stehen to už jsem nevydržela a zavzdychala jsem.

„Ah" Podíval se na mě a zašeptal.

„Však počkej ty tady ještě budeš vzdychat moje jméno a hezky nahlas" Musela jsem ho pořád pozorovat byl soustředěný a jemný nemohla jsem taky přehlédnout jeho velkou bouli v boxerkáh..Začal mi sundávat kalhotky a já mu boxerky. Hned na mě vykoukl jeho velký úd.

„Eh vleze se do mě vůbec?" Řekla jsem si pro sebe ale asi omylem nahlas.

„Neboj vleze" U mojeho poprvé se prostě nemůžu zapomenout strapnit. Strčil do mě nemylosrdně dva prsty a začal s nima hýbat. (prostě tě prstil)

„Ah Tae" Zákeřně se usmál a zrychlil tempo potom začal přidávat i třetí prst.

„Ahhhhh" Začala jsem vzdychat přes celou chatku.

„Shh sweetie to zvládneš" Zavalil mě a začal mě líbat. Vytáhl ze mě prsty a vzal svůj úd nejprve mi obkroužil můj vchod a potom ho do mě strčil.

Tae pov.
Vytáhl jsem s ní prsty a vzal svůj úd nejprve jsem obkroužil její vchod a pak do ní vnikl.

„Ah" Pane bože teď jsem asi v sedmém nebi byla hezky úzká a já z ní byl o to víc nadržený. Ještě chvilku jsem jel lehce ať si zvykne a potom jsem začal přirážet po kořen.

„Ahh ah T-tae" Líbilo se mi jak vzdychá moje jméno a proto jsem přidal ještě víc.

„V pohodě sweetie?" Řekl jsem mezi naše vzdechy a plácl ji přes zadek.

„J-jo" Usmál jsem se a začal ji líbat abych jí to usnadnil. Po chvilce jsme oba dva věděli že za chvilku budeme mít svoje vyvrcholení proto jsem zrychlil tempo a rychle ho z ní vytáhl, udělal jsem se jí na břicho.

„Ahh" Upadl jsem vedle Y/n a rozdýchával svůj orgasmus.

„Z-zlat-to n-nemohla by j-jsi mi ho ještě vyhonit?" Řekl prosebně a podíval se na mě mezi tím mi chladil stehno.

„T-tak jo,ale dělám to poprvé"

Y/n pov.
„To nevadí" Zvedla jsem se a přesunula se k jeho údu.Vzala jsem jeho chloubu do ruky a začala s ní hýbat nahoru a dolů.Tae začal silně vzdychat.

„Ahh ah Y/n" Začala jsem zrychlovat a potom nevím co mě to napadlo,začala jsem mu hulit.

„Ah ah Y-y/n už-už budu" Jen to dořekl a udělal se mi do pusy. Slušně jsem to všechno spolkla a svalila se za Taem.

„Lásko byla jsi úžasná miluju tě" Dal mi pusu a já se usmála.

„Ty taky, jsem ráda že moje poprvé bylo s tebou,miluju tě" Ještě chvilku jsme tam jen tak leželi a mazlili se a potom mě vzal do náruče a odnesl mě do koupelny.

„Sweetie čekej tu dojdu jen pro oblečení" Potom jsme se spolu vysprchovaly a převlíkly. No a bylo po odpoledním klidu.

Nová kapitola ❣️ tentokrát jsem tu zapojila aji smooth tak snad se libil🔞💦 dneska o 559 slov víc😂 napište mi na tuto kapitolu váš názor 🍓 mám vás ráda 💞

Vaše Sany 💕

Taehyung × reader [Y/n]Kde žijí příběhy. Začni objevovat