~18~

1K 51 7
                                    

Po asi hodině seznamování jsem se tu začala hodně bavit ze třema úžasnýma holkama...Yong Sung je strašně hodná holka je taková milá, hezká ,hodná a moudrá. Potom Sang Song tak ta je takový můj retard je taky hezká , milá a hodná aleee je hlavně retard jako já. No a jako poslední tady je Kyo Rae tak ta je hodně upovídaná a usměvavá je chytrá hezká milá a retardovaná tu mám asi nejradši hodně si se mnou povídá a je na mě moc hodná.

(Takže to je takový můj miny popis)
Potom nám učitelky nakázali že máme jít do chatek a že zítra budem dělat ty tými takže ať jdem hned spát. Šla jsem pomalu do chatky loudala jsem se vůbec se mi nechtělo jít spát vždyť je teprve 23:09 vím vím na táboře se chodí spát brzo ale tady toto je tábor pro starší takže tady můžeme jít někdy spát i někdy ráno což je super. Když jsem přišla k nám do chatky holky už tam na mě čekaly.

„Tak co Y/n začala ses tam z někým bavit?" Zeptala se Sue s úsměvem na tváři.

„Jasně jsou tam vážně top lidi" Usmála jsem se a hupsla jsem k ní na postel. Potom si o mě Sue opřela hlavu a začala tam popisovat nějakého kluka který je prý strašně krásný fajn a sexy. U toho jsme s Kyung praskli smíchy a řekli ji povzbudivé slova.

„Sue už teď jak ho popisuješ tak bude určitě fajn jako ty co kdybys za ním třeba šla a řekla mu něco aby jste se začali bavit" Mrkla jsem na ni a ji se rozzářili oči.

„A joo to není vůbec špatný nápad jen je tady jedna věc" Uchechtla se. „Noo víte já se strašně stydím" Začala se smát a my s ní.

„Neboj půjdeme tam s tebou jako křoví a pak vás necháme osamotě" Mrkla jsem na ní a zapla si mobil. Ta se jen usmála jak měsíček na hnoji a hned kývala hlavou.

„Tak jo" Řekla a usmívala se dál... My s Kyung jsme se taky usmály no a já mohla jít konečně na ten můj slavný mobil. Znova jsem ho zapla a najela jsem na instagram kde jsem měla 3 nepřečtené zprávy. Když jsem je otevřela tak byly všechny od Taeho

Kimtaehung👽
Ahoj zlatí nejdeš na chvilku k nám do chatky?💞

Kimtaehung👽
Kdyžtak pak napiš 😉

Y/n💖
Ahoj Taehyungie neboj určitě přijdu 😊 vezmu s sebou i holky jestli nevadí🥰 tak zatím už jdeme.💗

Kimtaehung👽
Oki💜

Zavřela jsem chat a řekla jsem holkám že jdem od Taeho a nějakých spolubydlících na chatku. „Tak co už jste už konečně hotové?" Zeptala jsem se ze smíchem ty jen kývli a my jsme mohli konečně jít.

Ahojj💗 po dlouhé době kapitola doufám že se líbí 💞 teď mě to baví hodně psát takže čekejte kapitoly hodně aktivně 😊

XOXO

Taehyung × reader [Y/n]Kde žijí příběhy. Začni objevovat