~28~

747 44 8
                                    

Po obědě jsme měli odpolední klid. Dneska byl prodloužený protože pršelo. Namířila jsem si to do chatky.Půjdu se převlíct a pak půjdu za Taem. Když jsem konečně došla k naší slavné chatce tak jsem se začala přehrabovat v mojem kufru. Vytáhla jsem z něj tričko pohodlné kraťasy a nějakou over size mikinu. Já vím venku prší ale pořád je teplo navíc já déšť miluju takže mi vůbec nevadí že mám kraťasy. Převlíkla jsem se a šla k Taemu. U Taeho jsem se zachumlala do jeho postele a Tae taky. Začal mi dávat malé pusinky na čelo, líčka a krk. Bože já tak miluju když se takhle mazlíme. Tady toto jsem pak dělala aji já jemu. Potom přezemně přehodil nohu a přitulil se ke mě. Cítila jsem jeho hřejivý dech na mém uchu. Skousl mi lalůček a začal mi šeptat do ucha. „Od dneška si tě budu hlídat jako oko v hlavě" Dořekl a zmáčkl mi zadek a následovně ho plácl. Otočila jsem se k němu čelem a políbila ho.

„Tae jsem tak ráda že jsme spolu" Usmála jsem se a zabořila hlavu do jeho hrudi.

„Já taky sweetie" Usmál se a natiskl se na mě. Chvilku jsme tak leželi a užívali si přítomnost toho druhého.Najednou začl někdo klepat na dveře.

„Je otevřeno" Řekl Tae a daný člověk přišel do chatky. Byl to Jungkook.

„Jejda promiňte neruším vás?"Zptal se omluvně.

„Nene nerušíš" Usmál se Tae a začal mě šimrat na paži. Usmála jsem se a dál nasávala od Taeho vůni.

„Tae?...umm vy spolu chodíte nebo jak to teď mezi vámi je?"

Zeptal se Kookie zvědavě. „Dneska jsem se zeptal jestli spolu nebudem chodit a řekla ano" Zajásala Tae a usmál se.

„Tak to vám přeju" Usmál se Jungkook a šel si lehnout na jeho postel. Chvilku jsme tak všichni leželi a mlčeli. Ticho přerušil Yoongi který přiběhl do chatky celý udýchaný.

„Lidi Kyo zmizla byla celou dobu s náma pak na chvilku odešla a bum není tu" Jungkook hned zbystřil a vyskočil s postele.

„Jdu ji najít" Řekl vážně a odešel.

„Počkej jdeme taky!!" Řekla jsem a letěla za ním.

„Heej počkejte na mě" Všichni jsme se seběhli a začali hledat.

Další kapitola je na světě 💜 snad se líbí ✨ co na to zatím říkáte ?💖 Potřebuju nějakou zápletku ale nevím jakou pokud máte nějaké nápady tak mi je určitě napište 👑

Vaše Sany 💕

Taehyung × reader [Y/n]Kde žijí příběhy. Začni objevovat