~49~

501 32 7
                                    

Ráno jsem se probudila no teda spíš jen otevřela oči protože jsem toho za tu noc moc nenaspala. Hned jsem pocítila můj včerejší alkohol v hlavě. S bolestí hlavy jsem se vynořila s postele do koupelny kde jsem se hned poblila protože mi bylo vážně mizerně. Ostatní už byli vzbuzení ale byli na mobilu teda krom Taeho Yoongiho a Kooka ti pořád spali. Potom jsem se na sebe podívala do zrcadla a tam jsem zjistila že mám po celém obličeji rozmazanou řasenku a byla jsem bledá jako stěna. Opláchla jsem si obličej a šla za ostatníma.

„Dobré" Řekla jsem vyčerpaně a všichni se zděsili když mě viděli.

„Y/n pane bože jsi v pořádku?!" Vyjekl Jimin. Kyo hned vylítla a dala mi ruku na čelo.

„Úplně hoříš" Podotkla a rychle dala ruku zpátky. Půjdem se nasnídat a tam se zeptáme na nějaké prášky. Řekla Kyung a mi souhlasili. My kteří jsme byly vzbuzení tak jsme šly na snídani a ostatní tam nechali.

„Paní učitelko mohla bych prosím nějaký prášek?" Řekla jsem jako tělo bez duše a ta se jen lekla ale pokývala hlavou.

„A-ano slečno Y/n" Dala mi něco na hlavu a já si šla sednout s vodou ke stolu. Bylo 9 hodin a Jungkook s Taem a Yoongim si to mířili k našemu stolu. Tae si chtěl vedle mě sednout ale já se od něj odsunula a potom odešla. Všichni byly zmatení kromě Kyung a Kyo...Šla jsem do chatky si ještě dobalit pár věcí potom jsem jen čekala až se vyhlásí odjezd. Sedla jsem si vedle kufru a čekala.

Taehyung pov.
Probudil jsem se s bolestí hlavy.Kluci už byly taky vzhůru a ostatní nebyli ani v chatce. Po pár minutách jsme šly na snídani a pro prášek. Dneska Y/n vypadala docela přejetě a dokonce jsem si všiml že měla nějaké uslzené oči.Chtěl jsem si vedle ní sednout ale ona se odsunula a odešla. To samé včera v posteli chtěl jsem ji obejmout a ona mi ty ruce dala pryč. Udělal jsem snad něco špatně nebo mi něco uniká? Po snídani jsem se rozhodl za ní jít.

Nová kapitola ❣️ se normálně v tom vydávání lepším 😂 mám vás ráda jděte se napít a napapat 🥰 IPY

XOXO

Taehyung × reader [Y/n]Kde žijí příběhy. Začni objevovat