Začali se mi pomalu plnit oči slzama, vyběhla jsem pryč a mířila si to do koupelny kde jsem se zamkla.Co když si chtěl jenom užít..začala jsem si dělat rychlé závěry. Podívala jsem se na sebe do zrcadla. Spustili se mi opět nové slzy. Myslela jsem si že nám to spolu klape a že jsme hezký pár ale asi jsem se nejspíš mýlila.
„Y/n jsi tam?" Zavolal na mě povědomý hlas od Kyung. Na chvilku jsem stihla abych si urovnala hlas a potom odpověděla.
„Ano" Trošku se mi zlomil hlas ale snad to nepoznala. Potom jsem si začala utírat slzy a vylezla ze dveří.
„Jsi v pohodě?" Přistoupila ke mě blíž a za chvilku se tam objevila i Kyo.
„Pane bože Y/n co se ti stalo si celá bledá a máš lesklé oči" Podotkla Kyo a já se rozešla k posteli si sednout.
„Jsem v pohodě" Řekla jsem sebejistě a na venek se usmála. Potom mi ale začli téct horké slzy po obličeji takže ke mě obě dvě hned přiskočili.
„Y/n copak se stalo" Řekla ustaraně Kyo.
„T-tae" Popotáhla jsem.
„O-on se líbal s nějakou h-holkou" Začala jsem brečet a holky mě hned obejmuly.
„Pane bože já ho zabiju"
„To je hajzl myslela jsem že je v pohodě ale asi ne" Řekla Kyo a obětí víc zpevnila.
„Vůbec nevím co mám dělat myslela jsem že nám to klape, ještě včera, byli jsme tak zamilovaní a-a teď se tam líbe s nějakou jinou?" Dala jsem si hlavu do dlaní...
„Buď se s ním rozejdi a nebo si to s ním vyříkej" Navrhla Kyung a já pokývala hlavou...
„Holky asi už půjdu spát začíná mě bolet hlava a asi se tady s toho zhroutím ještě víc" Oznámila jsem a lehla si na postel.
„My tě chápeme dobrou noc a už na to nemysli zítra to bude v pohodě" Řekla Kyo a já se zachumlala do peřiny.
„Dobrou" Řekla jsem potichu.
Po asi 15 minutách jsem slyšela Taeho jak přišel do chatky protože si šel hned lehnout ke mě. Obmotal okolo mě jeho ruce a chystal se usnout ale já jsem mu je sundala trošku se divil a tak je tam dal znova jenže já jsem je dala opět dolů potom se už na mě jen namáčkl a usnul. Cítila jsem jeho dech na mých zádech celá jsem se chvěla měla jsem ho tak moc ráda a on se tam líbe s jinou. Zas a znova jsem si to vybavila a začala brečet.
Nová kapitola snad se líbí 💜 dneska pokrok okey netrvá mi to konečně týden ale jen dva dny😂💗 IPY
XOXO
ČTEŠ
Taehyung × reader [Y/n]
FanfictionJmenuješ se Y/n. Je ti 18let a bydlíš v ČR. Co když se tvoji rodiče rozhodnou přestěhovat se do Koreji kvůli práci. Nová škola🏫 Noví spolužáci👧🏼 Krásný kluk🧑🏽 Tábor🏕️ Y/n= tvoje jméno💗 Vyskytují se zde scénky 15+ ...