~14~

1.2K 62 7
                                    

Přišli jsme do třídy kde jsme si sedli do lavic a začali jsme si povídat. No každopádně potom zazvonilo na hodinu a učitelka začala hned mluvit o nějakém táboru.„Takže žáci dneska bych vám chtěla říct že se můžete dobrovolně přihlásit na tábor ze školou každopádně by trval 1 týden jsme domluvení i s dalšíma školama děláme to tak každý rok jestli si ještě vzpomínáte takže kdo chce jet tak se prosím přihlaste abych si vás mohla zapsat"

„Jeee Kyung půjdem?" Zajásala jsem a otočila se na ni.

„Jasně" Řekla jakoby to byla samozřejmost.Asi menší polovina lidí zvedla ruku nahoru.

„Dobrá tedy takže po hodině prosím všichni přijďte do mého kabinetu" Potom dále pokračovala hodina Korejštiny.

Po hodině
„Y/n tak pojď jdem do toho kabinetu"

„No jo vždyť už jdu" Přišli jsme ke kabinetu kde už vznikal malí hlouček lidí.

„Tak jo žáci tady máte přihlašovací papíry všechno co potřebujete vědět je napsáno v těch papírech. Zítra mi to prosím doneste podepsané od rodičů" Když jsme dostali papíry tak jsme všichni odešli do třídy. Po škole jsem šla rychlím krokem domů abych stihla ještě mamku a taťku kteří odchází za 10 minut do práce. Tak jo konečně jsem doma a teď ten papír.

„Mamiii" Zavolala jsem přes celý barák.

„Mohla by jsi mi prosím podepsat přihlášku na školní tábor"

„Ehmm ahoj zlato jasně podepíšu..jede tam i Tae?" Zákeřně s dna mě podíval

„Ehm jo, proč?"

„Ale nic jen tak"začala se pomalu ale jistě usmívat

„Díky za podepsání"

„Jojo nemáš zač" Fajn teď se můžu jít balit. Přecejen už odjíždíme za 2 dny. Když jsem už měla sbaleno tak jsem si šla dát večeři. Jinak pokud se ptáte tak Tae tady už bohužel není byl tu jenom na 2 dny takže jsem byla doma sama. Ach joo co budu dneska dělat?No asi se půjdu umýt a potom se budu dívat na filmy.Potom jsem šla nahoru a šla do koupelny. Po vysprchování jsem vycházela ze sprchy. A samozřejmě mi někdo musel začít zvonit na dveře.

„Sakra" Obmotala jsem okolo sebe ručník a rychle šla dolů. Otevřela jsem dveře a stál tam Tae.

„Ahoj Y/n" Usmál se ale zároveň se zarazil.

„Ehmm ahojj"

„Jejj promiň nechtěl jsem tě vyrušovat"

„Ne to je vpohodě pojď dál"

„A vážně neotravuju?"

„Neneeee to je v pohodě pojď dál" Potom vešel dovnitř a já ho odvedla do obýváku.

„Dáš si něco k pití?"

„Mohl bych prosím vodu?"

„Jasně" Napouštěla jsem vodu když vtom najednou jejda pomalu ale jistě se mi začal uvolňovat ručník.

„Ohh Y/n počkej pomůžu ti" Potom mi můj zachránce upevnil ručník a dal mi malí polibek. Samozřejmě jsem ho prodloužila. Začali jsme se tam dravě líbat Tae si začal vyslíkat mikinu a tričko potom mě položil na gauč a začal si rozepínat buntek zavalil mě. Začal ze mě strhávat ručník. Když viděl moje tělo docela zajásal potom mě začal líbat na krku kde mi udělal pár značek dále se přesunul k mojim prsům kde mi začal olizovat bradavky. Jojo a já jsem ze sebe vydala první vzdech.

„Ochh Tae" Tae se jen šibalsky usmál. Potom sjížděl malinkýma pusinkama dolů. Na břichu mě začal příjemně lechtat. Bylo to tak příjemné ale všechno jásání a vzrušení ze mě opadlo když jsem slyšela zastavení auta před naším domem.

„Sakra Tae máma asi přijela z práce dřív honem musím se oblíct a tebe někam schovat"

„Jo jdu k tobě do pokoje"

„Okey" O pár minut později začal zvonit zvonek. Fíhá ještě že jsme to stihly. Usmála jsem se a šla jsem otevřít dveře kde stála mamka, heh jak nečekané.

Ahojj je tady další kapitola🌺 doufám že se líbí ✨ budu ráda za všechny hvězdičky ⭐ a komentáře 💭

XOXO

Taehyung × reader [Y/n]Kde žijí příběhy. Začni objevovat