~21~

959 47 10
                                    

Ráno
Ráno jsem se probudila a skoro všichni ještě spali teda kromě Kooka. Toho jsem ani neviděla myslím že nebyl ani v chatce. Vstanula jsem z postele a šla do koupelny kde jsem si vyčistila zuby a převlíkla se. Potom jsem vyšla a namířila jsem si to ke dveřím. Otevřela jsem a tam vidím Kookiho jak cvičí? Ohh to jsem ani nevěděla. Usmála jsem se a šla k němu.

„Dobré ráno" Řekla jsem a ten se na mě podíval,byl celý uřícený.

„Dobré" Usmál se a pokračoval ve cvičení.

„Nevěděla jsem že cvičíš" Pousmála jsem se a dál se na něj zaujatě dívala.

„To fakt?" Řekl pobaveným hlasem. „Klidně se přidej něco tě naučím a kdyžtak ti i pomůžu" Řekl a opět se usmál.

„Fajn" Mrkla jsem na něho a on začal učit. Po hodině a půl jsme už byli hotový a řeknu vám byla to vážně posilka. Byla jsem celá spocená a bylo mi úplně vedro. Šla jsem zase do chatky se osprchovat to už byli všichni probuzení takže jsem si dala rychlou sprchu... Potom už nás začali volat na snídani takže jsme všichni šly do jídelny. Dneska jsme měli na snídani buchtu byla mg dobrá takže jsme se tam všichni ládovali. Po snídani nám učitelky řekli ať se jdem převlíct a že sraz máme ve 12:00 na fotbalovém hřišti. S holkama jsme šly do naší chatky a začali jsme se převlíkat všechny jsme si vzaly sportovní oblečení a pak jsme šly na hřiště teda kromě Kyung ta ještě musela něco udělat... Ze Sue jsme se blížili k hřišti já už jsem tam viděla i Yong ,Sang a Kyo ze Sue jsme se k nim rozběhli a začali jsme si povídat teda alespoň já potom jsem seznámila holky i se Sue. Když už se na hřišti objevili všechny třídy tak začala učitelka povídat.

„Takže dneska bude rozdělování týmu doufám že už jste se aspoň trochu seznámili pokud ne tak nevadí v týmu se potom seznámíte" Řekla a usmála se.

Nová kapitola😅💗 dneska vyjde ještě jedna 💜 jinak chtěla bych se zeptat teď totiž nad tím přemýšlím jestli chcete aby byla Y/n s Taem💓 nebo JK💞 ? Takže můžete psát (jen se chci zeptat ale asi spíš s Taem😌🥰)

Vaše Sany💕

Taehyung × reader [Y/n]Kde žijí příběhy. Začni objevovat